quote:Op zondag 20 juli 2008 20:37 schreef BobbyB het volgende:
Dus elfzensendertig word de nieuwe mod? Dat worden schuine slotjes, jongens!!
Mocht dat niet dan?quote:Op zondag 20 juli 2008 20:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welja, en we zullen ook gewoon toestaan dat sommige users met hun klonen een keer of 7 gestemd hebben.
Not
OMGquote:
kan ik niet alsnog stemmen op de boswachterquote:Op zondag 20 juli 2008 20:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welja, en we zullen ook gewoon toestaan dat sommige users met hun klonen een keer of 7 gestemd hebben.
Not
2 broers en verder niets.quote:Op zondag 20 juli 2008 20:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jouw klonen zijn geteld. 12 klonen
Wat een kuttopic...quote:Op zondag 20 juli 2008 20:44 schreef Nikmans het volgende:
In het kader van klassieke boswachter topics: Famfare die de buurt terroriseert
Dat topicquote:Op zondag 20 juli 2008 20:44 schreef Nikmans het volgende:
In het kader van klassieke boswachter topics: Famfare die de buurt terroriseert
Dat wilde ik net postenquote:Op zondag 20 juli 2008 20:41 schreef yvonne het volgende:
Ik ben zó benieuwd naar De Boswachters commentaar over "vreemde users die opeens in KLB komen stemmen"
quote:
Doe jij het in deel2.quote:
Geef het maar gewoon op.quote:Op zondag 20 juli 2008 20:57 schreef Chriz2k het volgende:
Boswachter heeft maar een stuk of 3 stemmen meer dan ik, dus als ik alles ga natellen kom ik evengoed op meer stemmen uit!
quote:Op zondag 20 juli 2008 20:56 schreef yvonne het volgende:
JUUP op Klaagbaak
Met meerderderheid van stemmen van de crewjury is JUUP© gekozen tot moderator van Klaagbaak.
Heel veel succes op KLB!
We gaan nu de publieksstemmen tellen.
Stay tuned
quote:Op maandag 14 juli 2008 10:12 schreef de_boswachter het volgende:
Chriz2k !
Wanneer Juup (c) hier als Mod verkozen wordt vertrek ik serieus naar scholieren.com. Ja dat is een belofte.
I hope so!quote:Op zondag 20 juli 2008 20:57 schreef Chriz2k het volgende:
Boswachter heeft maar een stuk of 3 stemmen meer dan ik, dus als ik alles ga natellen kom ik evengoed op meer stemmen uit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |