Hele snode plannen idd.quote:Op zondag 20 juli 2008 20:35 schreef gers het volgende:
de mods willen niet dat de boswachter mod wordt ze zijn op dit moment de verkiezingen aan het vervalsen .
ze hebben op dit moment mugabe aan de lijnquote:Op zondag 20 juli 2008 20:35 schreef gers het volgende:
de mods willen niet dat de boswachter mod wordt ze zijn op dit moment de verkiezingen aan het vervalsen .
quote:
Dat kan even duren ja, en wat SOM zegt, daar hebben we onze methode voor.quote:Op zondag 20 juli 2008 20:33 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Dat stemmen telen gaat dat lang duren en hoe vis je er klonen uit?
Er zijn users met dezelfde avatar.quote:Op zondag 20 juli 2008 20:35 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Daarhebben ze hun methodes voor.
Iets te verbergen?
Alle boswachter stemmers en hun familie worden vermoord.quote:Op zondag 20 juli 2008 20:36 schreef ANCT het volgende:
[..]
ze hebben op dit moment mugabe aan de lijn
Ik postte dat bericht in WOS, en ik sta helemaal los van De Boswachter. Admins kunnen dat ook vast wel even nachecken. Ik zag toevallig toen hij in WOS postte dat die verkiezing nog gaande was, en vond dat dat we als WOS'ers wel even mochten steunen aangezien hij daar gewoon vaak komt en dus een oud gediende is. Had verder geen verkeerde bedoelingen, en stemmen schrappen is wat mij betreft dan ook overdreven. Heeft net een paar stemmen opgeleverd, gewoon van mensen die op hem wilden stemmen maar het stemtopic gemist hadden.quote:Op zondag 20 juli 2008 20:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
En dat onder naam van een kloon
Niet gewoon zo van 1, 2, 3, 4?quote:Op zondag 20 juli 2008 20:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat kan even duren ja, en wat SOM zegt, daar hebben we onze methode voor.
Beetje lastig aangezien de meeste crew maar tot 3 kan tellen/quote:
Nope helemaal niks.quote:
Zijn er die dan?quote:Op zondag 20 juli 2008 20:40 schreef PrincePolly het volgende:
Wie dingen er eigenlijk allemaal mee om de ereplaatsen?
dat zijn gewoon fans van boswachterquote:Op zondag 20 juli 2008 20:41 schreef yvonne het volgende:
Ik ben zó benieuwd naar De Boswachters commentaar over "vreemde users die opeens in KLB komen stemmen"
Sluit hem uit.quote:Op zondag 20 juli 2008 20:41 schreef yvonne het volgende:
Ik ben zó benieuwd naar De Boswachters commentaar over "vreemde users die opeens in KLB komen stemmen"
Welja, en we zullen ook gewoon toestaan dat sommige users met hun klonen een keer of 7 gestemd hebben.quote:
Ik was niet vreemd.quote:Op zondag 20 juli 2008 20:41 schreef yvonne het volgende:
Daarom zullen de uitslagen ook binair worden opgeschrevenquote:Op zondag 20 juli 2008 20:40 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Beetje lastig aangezien de meeste crew maar tot 3 kan tellen/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |