Word je A dan?quote:
6 topics en tig kloonsquote:Op zondag 20 juli 2008 21:26 schreef Queen_Bee het volgende:
Met al die kloonscans zijn we morgen wel klaar eh
Laat ook even het aantal klonen weten, wil je?quote:
Hoezo verrassend , er wordt nog geteldquote:Op zondag 20 juli 2008 21:29 schreef Dikke_Man het volgende:
Wat een verrassende uitslag. Gefeliciteerd Juup!
Juup is al verkozen. Dat is een verrassende uitslag. De andere uitslag moeten we inderdaad nog afwachten.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoezo verrassend , er wordt nog geteld
Die zal sowieso verrassend zijnquote:Op zondag 20 juli 2008 21:31 schreef Dikke_Man het volgende:
[..]
Juup is al verkozen. Dat is een verrassende uitslag. De andere uitslag moeten we inderdaad nog afwachten.
Dat magquote:Op zondag 20 juli 2008 21:30 schreef Dikke_Man het volgende:
[..]
Zou ik je erop mogen wijzen dat het meervoud van kloon klonen is?
Dat weet je niet?quote:Op zondag 20 juli 2008 21:30 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Wat is nu precies een kloon? Leg me dat eens uit.
Dank je!quote:Op zondag 20 juli 2008 21:35 schreef Dikke_Man het volgende:
[..]
Yvonne, het meervoud van kloon is klonen. Dat wou ik even gezegd hebben.
Welkom op FOK!quote:Op zondag 20 juli 2008 21:38 schreef Emimich het volgende:
Toch krom dat een van de nummers 1 & 2 uiteindelijk geen mod zal worden terwijl de nummer 3 het wel wordt doordat er achteraf opeens een 'crewverkiezing' blijkt te zijn geweest.
Ook jij moet de stront eens uit je ogen halen, nummers 1 en 2 ( een van de twee) worden wel degelijk mod.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:38 schreef Emimich het volgende:
Komt er een verkiezing die wekenlang duurt en dan wordt op het einde de nummer 3 mod gemaakt, nota bene een autist die zich dus perfect zal kunnen inleven in de posters![]()
Toch krom dat een van de nummers 1 & 2 uiteindelijk geen mod zal worden terwijl de nummer 3 het wel wordt doordat er achteraf opeens een 'crewverkiezing' blijkt te zijn geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |