Niet?quote:Op zondag 20 juli 2008 21:05 schreef elfzesendertig het volgende:
Juup, gefeliciteerd
Er zullen nog wel wat rellen gekomen aangezien Juup geen Klaagbaker is en zo [ afbeelding ]
Zie ik verband tussen jouw en die DJ?quote:Op zondag 20 juli 2008 21:07 schreef FeddeLeGrand het volgende:
Chrizz2k moet winnen, de_boswachter is een kankernerd
Ehm, nee... Ik feliciteer Juup. Ik zeg alleen dat er wel wat mensen zullen zijn die gaan rellen. Beter lezen, vriendquote:Op zondag 20 juli 2008 21:05 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Postmortum is unbanned.
[Forum] Banmeldtopic
[..]
Jaloers?
KLB is the place to bequote:Op zondag 20 juli 2008 21:03 schreef longinus het volgende:
Ik moet toch eens meer uit ONZ en meer in klaagbaak geloof ik
Er is ook nog zoiets als de 'achterliggende boodschaap'.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:08 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ehm, nee... Ik feliciteer Juup. Ik zeg alleen dat er wel wat mensen zullen zijn die gaan rellen. Beter lezen, vriend
Het is al afgelopen,kloonscans zijn niet meer nodig.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:08 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Zie ik verband tussen jouw en die DJ?
In dit geval niet.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:09 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Er is ook nog zoiets als de 'achterliggende boodschaap'.
Nee, kijk maar naar zijn posthistorie. Toen het bekend werd dat er een modverkiezing kwam begon hij ineens in KLB te posten.quote:
Hij postte al in KLB toen jij nog bij je vader in z'n pijp zat.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:11 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
In dit geval niet.
[..]
Nee, kijk maar naar zijn posthistorie. Toen het bekend werd dat er een modverkiezing kwam begon hij ineens in KLB te posten.
Ver-assing jaquote:Op zondag 20 juli 2008 21:10 schreef kraakvandaal het volgende:
Wat een verassing.
Bwhehehe,quote:Op zondag 20 juli 2008 21:11 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hij postte al in KLB toen jij nog bij je vader in z'n pijp zat.
Word jij nu de mentor?quote:Op zondag 20 juli 2008 21:11 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik heb Juup hier ook wel eens vaker gezien hoor. Niet heel veel, maar toch.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:11 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
In dit geval niet.
[..]
Nee, kijk maar naar zijn posthistorie. Toen het bekend werd dat er een modverkiezing kwam begon hij ineens in KLB te posten.
Mijn kan het ook geen ruk schelen, lees dan eens voor een keer in je levenquote:Op zondag 20 juli 2008 21:11 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, mentoren doen we niet aan. Gezamenlijk iets. We bitchslappen 'm toch wel als ie iets fout doet. Vaak gepaard met een eigen naamtopic achter de schermen waar we 'm compleet afzeiken en static het karwei laten afmaken.quote:
Dus jij denkt voor Boswachter?quote:Op zondag 20 juli 2008 21:15 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Mijn kan het ook geen ruk schelen, lees dan eens voor een keer in je levenEchter, een de_boswachter zal zeggen wat ik net heb gezegd: Juup is geen Klaagbaker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |