abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 juli 2008 @ 00:08:56 #126
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_60217329
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 23:01 schreef SCH het volgende:

[..]
[Weesie] blijkt een hele timide gozer te zijn irl die zich een beetje lijkt te schamen voor wat ie online doet.
Timide, OK. Maar waarom denk je dat ie zich schaamt voor wat hij online doet? Ik heb hem een paar keer op tv gezien (Pauw & Witteman, NOVA), maar niet meer dan dat. Ik kreeg niet de indruk dat hij zich schaamde, maar je zal wel op een ander tv optreden of interview doelen...
  zondag 20 juli 2008 @ 00:10:46 #127
130955 Floripas
Blast from the past
pi_60217357
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 23:56 schreef LXIV het volgende:

-Paus-
Doet het ertoe dat die man de Paus is, of Janmaat, of Rosenmöller? Nee, natuurlijk niet.
Afgezien van die achterlijke publicatie: je bent nog steeds niet ingegaan op mijn punt.

Verder wat het T-been zegt, natuurlijk.
  zondag 20 juli 2008 @ 00:11:12 #128
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_60217365
quote:
Op zondag 20 juli 2008 00:05 schreef t-8one het volgende:

[..]

Wat is dat toch, dat bij elke vorm van kritiek op iets wat sommigen als "rechts" beschouwen, er meteen vanalles opgezocht wordt dat "links" nog veel stommer maakt?
Daar gaat deze discussie helemaal niet over, het gaat erover dat sommigen GS niet leuk vinden, niet of "rechts" of "links" nou erger zijn. Je haalt er echt punten bij uit de geschiedenis die nul komma nul met deze discussie te maken hebben.

Open dan gewoon een topic met een pol.
[ ] rechts is stom
[ ] links is stom
Er werd mij gevraagd om meer info te geven over doodsbedreigingen aan het adres van JPII. Daarom deze post.
Bovendien vind ik links stom en rechts ook stom.
The End Times are wild
  zondag 20 juli 2008 @ 00:12:35 #129
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_60217381
quote:
Op zondag 20 juli 2008 00:08 schreef Klopkoek het volgende:
LXIV, ik wil extremisme absoluut niet goedpraten maar Bluf! was een literair tijdschrift in vergelijking met het vod GeenStijl.

Absoluut een foute bende maar het had een groter nut dan GeenStijl nu heeft.

De krakersbeweging werd trouwens sterk in de gaten gehouden en gesaboteerd door justitie. Met succes, want wat hoor je tegenwoordig nog over krakers?
Nou, ik moet je eerlijk zeggen dat ik buiten genoemd pamflet nooit een Bluf! in handen heb gehad. Ik kan er verder dus moeilijk over oordelen. Het ging om de doodsbedreiging aan JPII, waar iemand nadere info over vroeg.
The End Times are wild
  zondag 20 juli 2008 @ 00:16:26 #130
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_60217433
quote:
Op zondag 20 juli 2008 00:10 schreef Floripas het volgende:

[..]

Doet het ertoe dat die man de Paus is, of Janmaat, of Rosenmöller? Nee, natuurlijk niet.
Afgezien van die achterlijke publicatie: je bent nog steeds niet ingegaan op mijn punt.

Verder wat het T-been zegt, natuurlijk.
Dat doorgeladen pistool aan Melkert is vrij serieus te noemen. Die aanslagen op moskees met Molotov-cocktails ook, maar dat waren toendertijd in de hectische periode na de moord op Van Gogh allemaal vrij ongerichte acties van randgroepjongeren, ongeorganiseerd. allemaal.
Er is gewoon geen -functionerende- extreem rechtse organisatie die de rechtstaat serieus bedreigt. In NL in ieder geval, de VS is weer een ander verhaal.
The End Times are wild
pi_60217639
Allemaal schuld van progressief links, van de PvdA. Dat krijg je ervan als je hordes asociale buitenlanders het land binnenlaat en je koters een zogenaamd "vrije opvoeding" meegeeft.

Wat GeenStijl ermee te maken heeft snap ik niet helemaal. Ik lees dat Geert Wilders de meest bedreigde persoon is. Dat komt niet bij GeenStijl vandaan. Lijkt me eerder weer een gevalletje van georganiseerde mocro-terreur.
  Moderator zondag 20 juli 2008 @ 00:34:10 #132
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_60217677
als SHE en SCH nu is met elkaar gingen daten buiten fok! om?
misschien in het begin wat vreemd maar volgens mij is dat echt wel een goed idee en baat het niet dan schaad het niet ... zolang het maar buiten fok! om gebeurt

[ Bericht 1% gewijzigd door sp3c op 20-07-2008 15:31:47 ]
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 20 juli 2008 @ 00:38:26 #133
130955 Floripas
Blast from the past
pi_60217762
quote:
Op zondag 20 juli 2008 00:16 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat doorgeladen pistool aan Melkert is vrij serieus te noemen. Die aanslagen op moskees met Molotov-cocktails ook, maar dat waren toendertijd in de hectische periode na de moord op Van Gogh allemaal vrij ongerichte acties van randgroepjongeren, ongeorganiseerd. allemaal.
Er is gewoon geen -functionerende- extreem rechtse organisatie die de rechtstaat serieus bedreigt. In NL in ieder geval, de VS is weer een ander verhaal.
Dat zijn de experts niet met je eens. En dan hebben we het even niet over die Waspik-types of die molotov-coctails, maar dan hebben we het over wapenvondsten bij Blood&Honour-achtige clubs. Dat ontstijgt het niveau van de halfgeschoren Lonsdale-drager echt wel. Volgens de AIVD dan, hè, want volgens mij weet jij niet meer dan ik.
  zondag 20 juli 2008 @ 00:40:48 #134
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_60217796
quote:
Op zondag 20 juli 2008 00:38 schreef Floripas het volgende:

[..]

Dat zijn de experts niet met je eens. En dan hebben we het even niet over die Waspik-types of die molotov-coctails, maar dan hebben we het over wapenvondsten bij Blood&Honour-achtige clubs. Dat ontstijgt het niveau van de halfgeschoren Lonsdale-drager echt wel. Volgens de AIVD dan, hè, want volgens mij weet jij niet meer dan ik.
Serieus, nooit van gehoord. Heb je daar een linkje van?
The End Times are wild
pi_60217852
quote:
Op zondag 20 juli 2008 00:38 schreef Floripas het volgende:

[..]

"Georganiseerd extreem-rechts" bestaat in Nederland echt alleen maar uit volgesnoven randdebielen met een IQ onder de 90. En ja, ook die zoeken mekaar weleens op, maar dat maakt die lui echt niet ineens een groot gevaar voor de Nederlandse rechtsorde. De experts weten dat ook, maar die hebben er nu eenmaal meer belang bij politiek-correcte sprookjes in leven te houden. Om budgettaire redenen enzo.
pi_60217923
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 23:56 schreef LXIV het volgende:

[..]

Nu zou zoiets niet meer kunnen maar toendertijd vond men dit soort affiches volstrekt normaal.
Nee..... niet "volstrekt normaal" ... van geen kanten dat het vaak was...maar nu is men snel opgefokter over zoiets. Nu geldt de vrijheid van meningsuiting minder
Hier geldt hetzelfde wat jij eerder "prank call" noemde..
  zondag 20 juli 2008 @ 00:52:50 #137
130955 Floripas
Blast from the past
pi_60218005
quote:
Op zondag 20 juli 2008 00:08 schreef LXIV het volgende:

[..]

(Deze emoticon gebruik ik uiterst zelden)
De Paus verbied helemaal niks, hij heeft immers geen staatsapparaat, gevangenissen, concentratiekampen of legers om zijn ge- en verboden af te dwingen. Dat de Paus condooms zou verbieden is ontzettend kort door de bocht gelul van mensen die de neiging hebben voortdurend de katholieke kerk te lasteren, maar zich de moeite niet eens nemen om er achter te komen wat deze nu werkelijk zegt.

Ik kan allerlei argumenten aanvoeren waarom het verder niet zo is, dat er zelfs condooms worden uitgedeeld door katholieke missionarissen tot statistieken waaruit blijkt dat AIDS in katholieke delen van Afrika helemaal niet vaker voorkomt dan in overige delen, maar ik laat het hierbij. Lees eens een keer iets van onze Volksschrijver Reve om te weten hoe de Katholieke Kerk is.
Je hebt me overigens geïnspireerd tot Bijzondere pausen (+ of -)
  zondag 20 juli 2008 @ 00:56:27 #138
130955 Floripas
Blast from the past
pi_60218058
quote:
Op zondag 20 juli 2008 00:44 schreef RonaldRegen het volgende:

[..]

"Georganiseerd extreem-rechts" bestaat in Nederland echt alleen maar uit volgesnoven randdebielen met een IQ onder de 90. En ja, ook die zoeken mekaar weleens op, maar dat maakt die lui echt niet ineens een groot gevaar voor de Nederlandse rechtsorde. De experts weten dat ook, maar die hebben er nu eenmaal meer belang bij politiek-correcte sprookjes in leven te houden. Om budgettaire redenen enzo.

Ik denk niet dat de AIVD de subsidie veilig hoeft te stellen, hoor.
Overigens had ik het toen nog uit het NRC, hier is de frontpageversie van de AIVD-melding: AIVD beducht voor extreemrechts geweld
pi_60218172
quote:
Op zondag 20 juli 2008 00:56 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ik denk niet dat de AIVD de subsidie veilig hoeft te stellen, hoor.
Ik denk het wel. Hoor.

Bovendien gaat het niet alleen om de AIVD. Er zit een heel apparaat achter. En de gevestigde politieke orde heeft er ook direct belang bij.
  zondag 20 juli 2008 @ 01:10:38 #140
130955 Floripas
Blast from the past
pi_60218263
quote:
Op zondag 20 juli 2008 01:04 schreef RonaldRegen het volgende:

[..]

Ik denk het wel. Hoor.

Bovendien gaat het niet alleen om de AIVD. Er zit een heel apparaat achter. En de gevestigde politieke orde heeft er ook direct belang bij.
Oh, het is een samenzwering, net zoals 11 september. Zèg dat dan.
pi_60218377
quote:
Op zondag 20 juli 2008 01:10 schreef Floripas het volgende:

[..]

Oh, het is een samenzwering, net zoals 11 september. Zèg dat dan.

Waarom zou ik dat zeggen? Ik geloof niet dat het een samenzwering is. Jij wel?
  zondag 20 juli 2008 @ 01:21:08 #142
130955 Floripas
Blast from the past
pi_60218438
quote:
Op zondag 20 juli 2008 01:17 schreef RonaldRegen het volgende:

[..]

Waarom zou ik dat zeggen? Ik geloof niet dat het een samenzwering is. Jij wel?
"
Bovendien gaat het niet alleen om de AIVD. Er zit een heel apparaat achter. En de gevestigde politieke orde heeft er ook direct belang bij."
Vervang AIVD door CIA en je bent er, hoor.
pi_60218572
quote:
Op zondag 20 juli 2008 01:21 schreef Floripas het volgende:

[..]

"
Bovendien gaat het niet alleen om de AIVD. Er zit een heel apparaat achter. En de gevestigde politieke orde heeft er ook direct belang bij."
Vervang AIVD door CIA en je bent er, hoor.
Tsja, dat zit toch echt in jouw gedeformeerde koppie.

Het enige dat ik zeg is dat er toevallig erg veel mensen/instanties zijn met hetzelfde belang. Er is toch echt meer voor nodig om dat een samenzwering te laten zijn, zoals bijvoorbeeld geheime onderlinge afspraken. Maar daar heb ik het helemaal niet over gehad.
pi_60218705
quote:
Op zondag 20 juli 2008 00:40 schreef LXIV het volgende:

[..]

Serieus, nooit van gehoord. Heb je daar een linkje van?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Blood_&_Honour
Vooral in Vlaanderen link, zijn ook arrestaties geweest. Maar dat was blijkens deze link een wassen neus.
I´m back.
pi_60218735
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 21:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Zeg ik dat de kroegbaas daar gelegenheid voor geeft? Je opmerking raakt kant noch wal.

GS trekt mongolen aan, net zoals fok dat doet, indymedia dat doet, de lokale sjoelclub dat doet.
Waar is je verhaal t.a.v. de kop "Geenstijlgeneratie" t.a.v. de bedreigingen uit een korpskrant?
Mwoah, op internet zijn de rechtsjes toch net iets gekker is mijn ervaring, Aahtje.
Ik begrijp dat artikeltje dan ook niet in OP.
I´m back.
pi_60219035
Ik vind het nogal kinderachtig al die Marokkanen op die "multiculturele" scholen in de Randstad die Geert Wilders bedreigen de Geenstijlgeneratie te noemen.

Om maar even in termen van "generaties" te blijven spreken. Laten we ons verplaatsen in de schoenen van de politiek correcten. De beseffen natuurlijk dat hun manier van denken over 10 jaar definitief passé is. Jeugdorganisaties van politieke partijen moeten de dingen niet meer die ze voor elkaar hebben gekregen. Zoals de verzorgingsstaat en een vreemde voorliefde voor het zo hard mogelijk proberen niet-beledigen van buitenlandse minderheden. Zoek de verantwoordelijke!

Een zondebok zoeken is zeer eenvoudig. Je zoekt een luidruchtig persoon of fenomeen dat de aandacht trekt, een beetje raar overkomt (het zijn een paar semi-anonieme journalisten op het internet), op het eerste oog domme figuren aantrekt (niet waar natuurlijk, het is vooral hoogopgeleid kantoorpersoneel met teveel tijd die daar de comments bevuilen) en ook nog eens niet allochtone afkomst zijn. Verzin een link met de actualiteit (bedreigde politici), maar stoor je niet teveel aan de feiten, want dan valt je verhaal in duigen. De bedreigde politici hebben naar verluid immers dezelfde kleur als Geenstijl zelf.

En klaar is het laatste artikel van de Volkskrant.

[ Bericht 13% gewijzigd door DrWolffenstein op 20-07-2008 02:23:57 ]
pi_60219071
quote:
Op zondag 20 juli 2008 02:01 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik vind het nogal kinderachtig al die Marokkanen op die "multiculturele" scholen in de Randstad Geert Wilders bedreigen de Geenstijlgeneratie te noemen.
Good pointy. .
Mijn ervaring is dat de titel van het artikel wel klopt idd, maar de inhoud van het artikel niet.

PS de titel klopt wel weer gewoon als men aanneemt dat die Marokkaanse bedreigers met een tendentie naar fundamentalisme ook gewoon rechtsjes zijn, wat ook klopt natuurlijk.
Wat tevens betekent dat de rechtsjes minder gevaarlijk zijn dan de extreemlinksjes toch. Die extreemlinksjes kom je niet of nauwelijks op internet tegen en broeien in het geheim allerlei even destructieve ideeën en daden uit dan de rechtsjes, en wel met dien verstande dat zij af en toe de daad bij het woord voegen... Wat we van rechtsjes en hun gebrul en geblaat op diverse fora en weblogs kunnen leren is misschien idd dat het veel wol is.

[ Bericht 17% gewijzigd door Ryan3 op 20-07-2008 02:15:03 ]
I´m back.
  zondag 20 juli 2008 @ 02:13:01 #148
130955 Floripas
Blast from the past
pi_60219171
quote:
Op zondag 20 juli 2008 02:01 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik vind het nogal kinderachtig al die Marokkanen op die "multiculturele" scholen in de Randstad Geert Wilders bedreigen de Geenstijlgeneratie te noemen.
Want Marokkanen uit de Randstad komen niet op GeenStijl?
  † In Memoriam † zondag 20 juli 2008 @ 09:27:32 #149
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_60220743
quote:
Op zondag 20 juli 2008 02:13 schreef Floripas het volgende:

[..]

Want Marokkanen uit de Randstad komen niet op GeenStijl?
Marokkanen zijn niet bepaald de beoogde doelgroep van GS, al vindt GS het wel leuk dat ook zij reaguren.
Verder is de precieze link met GS nog steeds niet uitgelegd t.a.v. de inhoud van het korpskrantje. Daar begon het nl. mee.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  † In Memoriam † zondag 20 juli 2008 @ 09:30:19 #150
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_60220750
quote:
Op zondag 20 juli 2008 00:08 schreef Klopkoek het volgende:
LXIV, ik wil extremisme absoluut niet goedpraten maar Bluf! was een literair tijdschrift in vergelijking met het vod GeenStijl.

Absoluut een foute bende maar het had een groter nut dan GeenStijl nu heeft.

De krakersbeweging werd trouwens sterk in de gaten gehouden en gesaboteerd door justitie. Met succes, want wat hoor je tegenwoordig nog over krakers?
PARDON? Niets gehoord over het toegenomen excessieve geweld door krakers?
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')