Ik moet eerlijk toegeven dat het geproduceerde geluid van sommigen af en toe totaal niet in overeenstemming is, met de de teksten op het forum. Qua beeldvorming verrassend!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:34 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind het sociologisch / antropologisch interessant om mijn medefokkers audiologisch te beluisteren.
Jouw stem klonk ook verrassend jong overigens.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik moet eerlijk toegeven dat het geproduceerde geluid van sommigen af en toe totaal niet in overeenstemming is, met de de teksten op het forum. Qua beeldvorming verrassend!
Als je echt niets beters te doen hebt kun je luisteren hoe dronken DGK-volgers klinken.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:46 schreef BuffyJan het volgende:
Hoi allemaal, ik kom ook weer ns om n hoekje kijken. Maar wat is de bedoeling van de radioshow?
Eerste keer dat ik meeluister
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:48 schreef APK het volgende:
[..]
Als je echt niets beters te doen hebt kun je luisteren hoe dronken DGK-volgers klinken.
+1quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:49 schreef Dementor het volgende:
Ik vind haar zo schattig klinken.
Niet normaal.
Alleen Fan, maar die belt nog wel een paar keer straksquote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:49 schreef blomst het volgende:
heb ik veel gemist??
Wel een beetje gezellige muziek hč, geen Radiohead.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:48 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ken maar 1 slijmspoor, maar die momenteel spoorloos verdwenen.
Ik durf niet te bellen, maar ik ga sms-sen in het kader van muzikale educatie.
Radioheadquote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel een beetje gezellige muziek hč, geen Radiohead.![]()
Doe dan in godsnaam maar Spinvis.
Ja, waar blijft dat nummer over dat toppertje en die breezer annanas?quote:
wat wil je drinken ?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel een beetje gezellige muziek hč, geen Radiohead.![]()
Doe dan in godsnaam maar Spinvis.
Kijk, dus dįt hoeft al niet meer, in het kader van de muzikale educatie.quote:
dankquote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:50 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Alleen Fan, maar die belt nog wel een paar keer straks![]()
Oh en Tips en Biscuit
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Kijk, dus dįt hoeft al niet meer, in het kader van de muzikale educatie.
quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:51 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, waar blijft dat nummer over dat toppertje en die breezer annanas?
Wat een toestand ditquote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:54 schreef tipsch het volgende:
"Als ik geen Youtube heb dan weet ik het niet meer he. Dan kan ik er niet opkomen."
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:55 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ze staan nu allemaal in de OP, ook de links en het telefoonnummer.
Cool.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:58 schreef Gert het volgende:
APK! Als er nu iemand belt dan gaat ze zich ophangen!
Lief hč?quote:
Ik ben ook pas 18......quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:46 schreef APK het volgende:
[..]
Jouw stem klonk ook verrassend jong overigens.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ben ook pas 18......![]()
En ik heb overal al haar, ook op m'n rug![]()
![]()
Trouwens, draag ook witte sokken, sandalen en heb een snor
Bel jij nog even een keer, ze blijven Gert en mij lastig vallen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik ben ook pas 18......![]()
En ik heb overal al haar, ook op m'n rug![]()
![]()
Trouwens, draag ook witte sokken, sandalen en heb een snor
Aaaah, zou het? Laat die man toch.quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:04 schreef HoneyBunny het volgende:
Ja APK en Gert, toon eens een beetje lef
Ik ben ook op de radio.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:02 schreef APK het volgende:
[..]
Bel jij nog even een keer, ze blijven Gert en mij lastig vallen.
Oei, de sociale druk wordt nu wel érg hoog.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:04 schreef HoneyBunny het volgende:
Ja APK en Gert, toon eens een beetje lef
Nee, hij kan niet zo goed engels en heeft op die reclame van een of andere site waar ze een firewall en spamfilters e.d. verkopen gedrukt, dat is allemaal geinstalleerd en bleek een beetje veel, toen werd de PC te traag en schoot hij in paniek.......quote:
Ik heb geen last van sociale druk hoor.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Oei, de sociale druk wordt nu wel érg hoog.![]()
APK, jij eerst. Ik moet nog even over het geluidje nadenken.
Gatver!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:09 schreef Dementor het volgende:
Is het niet zo'n insuline pen?
Die kun je toch zo afstellen voordat je die injecteert (zo'n geluid hoor je dan).
De atropine-pen ken ik wel, is ook zoietsquote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:09 schreef Dementor het volgende:
Is het niet zo'n insuline pen?
Die kun je toch zo afstellen voordat je die injecteert (zo'n geluid hoor je dan).
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De atropine-pen ken ik wel, is ook zoiets
quote:
Maar ze blijkt helemaal geen nachtzuster te zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:11 schreef kahaarin het volgende:
Nachtzuster klinkt ook lief, als ik ziek was zou ik wel door haar verpleegd willen worden....
Wat een openbaringen hierquote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar ze blijkt helemaal geen nachtzuster te zijn.
Mocht ik willen bellen dan bel ik Gert wel, absoluut geen behoefte om aan deze freakshow mee te doen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:12 schreef kahaarin het volgende:
mis alleen nog Gert en APK! Watjes......
Ja nou, ik ben niet ziek, als ik ziek ben dan zou ik wel door iemand verpleegd willen worden die zo klinkt, ofzo.....quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar ze blijkt helemaal geen nachtzuster te zijn.
afbeelding[/url] ][/img]]quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:15 schreef markvanrinsum het volgende:
[ afbeelding ][quote]Op vrij[ [url=[img]dag 18 juli 2008 23:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Van Rinsum, mag ik?
Dat zeg ik, WATJE!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:14 schreef APK het volgende:
[..]
Mocht ik willen bellen dan bel ik Gert wel, absoluut geen behoefte om aan deze freakshow mee te doen.
Sorry.
Goed dat je je grens aangeeft, APK.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:14 schreef APK het volgende:
[..]
Mocht ik willen bellen dan bel ik Gert wel, absoluut geen behoefte om aan deze freakshow mee te doen.
Sorry.
Sukkelllllllllll Loooooooserrrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:14 schreef APK het volgende:
[..]
Sorry.
Vond het wel gezellig eigenlijk, jij klinkt ook leuk, BQ had ik al eerder gehoordquote:
Met jouw post geef je wel te kennen dat je deel uit maakt van "de freakshow"quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:14 schreef APK het volgende:
[..]
Sorry.
Waar blijf je ? we gaan afronden !quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:21 schreef Dementor het volgende:
Peter kan nog altijd dit gaan draaien.
Kralingse Bos
Doeiquote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:22 schreef BuffyJan het volgende:
Volgende keer bel ik misschien wel om QOTSA aan te vragen![]()
Nu ga ik Sopranos kijkenVeel plezier nog allemaal
Ik heb weinig te vertellen brother, en als ik teveel vertel krijg ik een week lang een beste klap voor mijn bats per PM en email.quote:
Ik luister ja, maar de muziek was vorige week beter.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
Met jouw post geef je wel te kennen dat je deel uit maakt van "de freakshow"
Het is meer "de lurkshow" en de bellers zijn de freaks.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
Met jouw post geef je wel te kennen dat je deel uit maakt van "de freakshow"
Doen!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:22 schreef BuffyJan het volgende:
De wekelijkse preek van Dementorquote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb weinig te vertellen brother, en als ik teveel vertel krijg ik een week lang een beste klap voor mijn bats per PM en email.
De focus op de bellers overheerst welquote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:23 schreef APK het volgende:
[..]
Ik luister ja, maar de muziek was vorige week beter.
Ik beloof hierbij schrifteiijk dat we het niet over smashy gaan hebben...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:24 schreef Dementor het volgende:
Ik ben dat gezeur over die smash-it zat jaaaaaaaaaaaaaaaaa.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:22 schreef BuffyJan het volgende:
Mooi, that's my cue. Slaap lekker FOK!kers en tot morgen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De wekelijkse preek van Dementor
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooi, that's my cue. Slaap lekker FOK!kers en tot morgen.
Dan mis je het leukste gedeeltequote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
geen zorg ik bel niet meerquote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De focus op de bellers overheerst wel
Truste BQquote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:29 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
geen zorg ik bel niet meer
oepsquote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:26 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik beloof hierbij schrifteiijk dat we het niet over smashy gaan hebben...
Trusten meis, tot morgen!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:28 schreef beequeen het volgende:
* kahaarin is ook bijna opstandig, Radiohead-creep zou gedraaid worden.....quote:
dan moet je bellen!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:33 schreef Lady-night het volgende:
Dementor heeft een dipje....beetje sjaggie? Vorige week was hij vrolijker...kan je ook een nummer aanvragen bij Peter??
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:33 schreef Lady-night het volgende:
Dementor heeft een dipje....beetje sjaggie? Vorige week was hij vrolijker...kan je ook een nummer aanvragen bij Peter??
o sorryquote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nee ja, ik wenste BQ welterusten zeg maar.
tis een stiekemerdquote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:35 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Zit je nou nog steeds te luisteren?
En niet te bellen.....quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:35 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:35 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Wij wel!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:37 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
wij waren tenminste dapper hé![]()
Staat aan op de achtergrond.quote:
Stiekem vind je het toch wel leukquote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:39 schreef APK het volgende:
[..]
Staat aan op de achtergrond.![]()
Kom op peter, ga for the Fatwah!
Truste Ruudjequote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Have fun all, de dag was lang genoeg vanaf 04: 30. Tis nog gezellig en leuk, maar ik ben een betje OP
Hallo lekker ding, ze belt iig, kunnen we niet van jou zeggen!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:41 schreef APK het volgende:
WTF?
Lady night kan praten ipv alleen maar Brian-clips plaatsen in het Huub-topic!
zo ben jij ook ineens wakker geworden?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:49 schreef tipsch het volgende:
Met Smash-it is het over? Zit er een kentering aan te komen in Dementor's seksuele voorkeur?
Nog nooit, lijkt me wel een mooie ervaring dus.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:49 schreef HoneyBunny het volgende:
zo ben jij ook ineens wakker geworden?
Batterij van de iPhone leeg?
Je hebt m net, komt nog welquote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:51 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nog nooit, lijkt me wel een mooie ervaring dus.![]()
Die batterij doet het heel lekker tot dusver hoor.
De "ex-droomvrouw- van Dementor. En wat heb je tegen Dire Straits....R&J...en niet alleen dat nummer...quote:
Hij verdedigt zich altijd zo fantastisch he.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:53 schreef HoneyBunny het volgende:
Je hebt m net, komt nog welVan mij doet tie t nu redelijk goed, dus volgens mij had Peter gelijk.
Vanwaar die interesse in Dementor zn sexuele voorkeur Tipsch? Wil je je aanbieden?
Je had het omgedraaid skattie, maar geeft niet, we snapten m welquote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:54 schreef Lady-night het volgende:
[..]
De "ex-droomvrouw- van Dementor. En wat heb je tegen Dire Straits....R&J...en niet alleen dat nummer...
Het is altijd makkelijker om het over een ander te hebben, Tipsch is niet erg mededeelzaam over zichzelf...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:53 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Je hebt m net, komt nog welVan mij doet tie t nu redelijk goed, dus volgens mij had Peter gelijk.
Vanwaar die interesse in Dementor zn sexuele voorkeur Tipsch? Wil je je aanbieden?
Ontwijk mijn vraag maarquote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:54 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hij verdedigt zich altijd zo fantastisch he.
Mietjes zijn hetquote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:56 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het is altijd makkelijker om het over een ander te hebben, Tipsch is niet erg mededeelzaam over zichzelf...![]()
Maar hij heeft wel zelf gebeld natuurlijk, er zijn er een paar die dat niet eens durven.....
Ja, erg ondankbaar hoorquote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:47 schreef tipsch het volgende:
Had Dementor het nou wel gepikt als hij niet meer sliep? Het was toch een zij of niet?![]()
Snap geen bal van dit verhaal. Aantal keer gekomen en er toch niet tevreden mee zijn.
Klinkt lekker, met opgestoken haar en een brilletje?quote:
Wat heb ik omgedraaid??? ik snap het niet...ben niet blondquote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:55 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Je had het omgedraaid skattie, maar geeft niet, we snapten m wel
Ik heb įlles op 'tape'. Ik heb je óók niet gehoord.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:59 schreef HoneyBunny het volgende:
Ik heb al gebeld! Niet gehoord? He, dan heb je het net gemist!
Ehm, HUH?! Het zal de wijn van Mark zijn.....quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:59 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ik heb al gebeld! Niet gehoord? He, dan heb je het net gemist!
Jij kunt dus echt gewoon communiceren?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:54 schreef Lady-night het volgende:
[..]
De "ex-droomvrouw- van Dementor. En wat heb je tegen Dire Straits....R&J...en niet alleen dat nummer...
Dire Straits van Romeo & Juliettequote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:00 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Wat heb ik omgedraaid??? ik snap het niet...ben niet blond
Ehm, geen aankomend advocate maar...... guilty as charged,,,,,,,quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:00 schreef APK het volgende:
[..]
Klinkt lekker, met opgestoken haar en een brilletje?
Zijn er filmpjes van deze opnames....mijn grote liefde wil het ook even horen...quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:00 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik heb įlles op 'tape'. Ik heb je óók niet gehoord.
Nee, met opgestoken bril en een haretjequote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:00 schreef APK het volgende:
[..]
Klinkt lekker, met opgestoken haar en een brilletje?
Echt niet? No dan heeft Peter me eruit geknipt. Zit 40 seconden vertraging in, dus zou best kunnen.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:00 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik heb įlles op 'tape'. Ik heb je óók niet gehoord.
geneuzelquote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Sow, heb ik nog wat gemist of is er alleen maar geneuzeld....
Oeh, jokkebrok!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:03 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Echt niet? No dan heeft Peter me eruit geknipt. Zit 40 seconden vertraging in, dus zou best kunnen.
Zie je, ik ben niet leuk genoeg voor de radio
![]()
Zegt degene die zelf niet belt maar wel oordeelt!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:04 schreef APK het volgende:
FFS, suffe blower.![]()
Ophouden over DGK en persoonlijke dingen vragen en mensen uithoren over hun dagelijks leven.
Bumrushen? Wtf is Bumrushen? Klinkt als iets wat je in je blote billen doetquote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:02 schreef tipsch het volgende:
hey HoneyBunny, zullen we met onze iPhones dit lopende gesprek bumrushen en dan met Dementor Peter gaan beigen?
Ja hoorquote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:03 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Echt niet? No dan heeft Peter me eruit geknipt. Zit 40 seconden vertraging in, dus zou best kunnen.
Zie je, ik ben niet leuk genoeg voor de radio
![]()
Dat dus......quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:04 schreef APK het volgende:
FFS, suffe blower.![]()
Ophouden over DGK en persoonlijke dingen vragen en mensen uithoren over hun dagelijks leven.
En dan ga jij mij 365 dagen per jaar elke morgen op de hoogte houden van die ouders die op vakantie waren in Portugal en die de doodstraf moeten hebben?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:02 schreef kahaarin het volgende:
Ehm, geen aankomend advocate maar...... guilty as charged,,,,,,,![]()
![]()
Hey Maddy McCann lurkert, post eens in het topic!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:08 schreef APK het volgende:
[..]
En dan ga jij mij 365 dagen per jaar elke morgen op de hoogte houden van die ouders die op vakantie waren in Portugal en die de doodstraf moeten hebben?
Jaquote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:10 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Die komt even een klacht indienen
Ik post regelmatig, van jou zie ik normaal alleen maar nutteloze overbodige Brian-filmpjes in het huuhtopic.quote:
Huubtopic I presume?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:13 schreef APK het volgende:
[..]
Ik post regelmatig, van jou zie ik normaal alleen maar nutteloze overbodige Brian-filmpjes in het huuhtopic.
Same same.quote:
Je vriend, LSquote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:16 schreef APK het volgende:
[..]
Same same.
Wie zit er nu weer te janken dat ik niet bel?
Volgens mij zit jij hier al sinds de eerste BB, ik ook, maar wist mijn gebruikersnaam niet meer. Dus heb een nieuwe account aangemaakt...(ze vinden mij stoer., hoor ik) waar blijft mijn verzoekje?....APK je moet ook even bellen dus...kom op je kan het..quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:13 schreef APK het volgende:
[..]
Ik post regelmatig, van jou zie ik normaal alleen maar nutteloze overbodige Brian-filmpjes in het huuhtopic.
LSquote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:16 schreef APK het volgende:
[..]
Same same.
Ik niet hoorquote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:16 schreef APK het volgende:
[..]
Same same.
Het had ik kunnen zijn......quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:16 schreef APK het volgende:
[..]
Same same.
7 minuten en 13 secondenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:11 schreef HoneyBunny het volgende:
NMNS belt om te zeggen dat er teveel gepraat wordt en hangt vervolgens zelf een kwartier aan de lijn
Jij bent wel stoer, je belt iig, makkelijk om te oordelen als je zelf niet meedoet.....quote:
Wij kunnen helemaal niet beredeneren waar jij vandaan komt want je belt niet, wie is er nu een pluisje, hij of jij!quote:
Bel dan nog even, want ik dacht dat het een faker was.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Geinig, want ik zie eruit als een fossiel
Pleur op gek....quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:22 schreef APK het volgende:
[..]
Bel dan nog even, want ik dacht dat het een faker was.
Nee hoor, daar belde Tipsch niet voorquote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:20 schreef HoneyBunny het volgende:
Oh Tipsch belt om Fan te versieren![]()
D'r vent ligt beneden te slapen hoor Tipsch
Het was hem echt!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:22 schreef APK het volgende:
[..]
Bel dan nog even, want ik dacht dat het een faker was.
Niet?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:24 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee hoor, daar belde Tipsch niet voor
En jij ookquote:
In ieder geval niet voor klitten in je konthaarquote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:27 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
In ieder geval niet voor klitten in je konthaar![]()
Dat krijg je als je drie mannenn aan de telefoon hangt
zorg dan eens voor enige beschaving, bel, om whatever, alles beter dan konthaar....quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:27 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
In ieder geval niet voor klitten in je konthaar![]()
Dat krijg je als je drie mannenn aan de telefoon hangt
NEEEH~! blijf! Mannen.....quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:27 schreef Lady-night het volgende:
Niveau daalt....niet mijn ding...doei
Doe anders even een filmpje tussendoor of zoquote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:27 schreef Lady-night het volgende:
Niveau daalt....niet mijn ding...doei
Ja, dat kun je inmiddels wel zeggen ja.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:29 schreef Peter6000 het volgende:
Er heerst inmiddels enige disbalans tussen muziek en gepraat.
Dat schreef ik toch niet!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dus jij hebt daar nu echt last van?
Psies! Meer Radiohead-Creep en minder ge***! Ben ik voor!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:29 schreef Peter6000 het volgende:
Er heerst inmiddels enige disbalans tussen muziek en gepraat.
Brian!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Doe anders even een filmpje tussendoor of zo
Welterusten dan!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:30 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, dat kun je inmiddels wel zeggen ja.
Denk dat ik maar ga slapen ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |