Ik post regelmatig, van jou zie ik normaal alleen maar nutteloze overbodige Brian-filmpjes in het huuhtopic.quote:
Huubtopic I presume?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:13 schreef APK het volgende:
[..]
Ik post regelmatig, van jou zie ik normaal alleen maar nutteloze overbodige Brian-filmpjes in het huuhtopic.
Same same.quote:
Je vriend, LSquote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:16 schreef APK het volgende:
[..]
Same same.
Wie zit er nu weer te janken dat ik niet bel?
Volgens mij zit jij hier al sinds de eerste BB, ik ook, maar wist mijn gebruikersnaam niet meer. Dus heb een nieuwe account aangemaakt...(ze vinden mij stoer., hoor ik) waar blijft mijn verzoekje?....APK je moet ook even bellen dus...kom op je kan het..quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:13 schreef APK het volgende:
[..]
Ik post regelmatig, van jou zie ik normaal alleen maar nutteloze overbodige Brian-filmpjes in het huuhtopic.
LSquote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:16 schreef APK het volgende:
[..]
Same same.
Ik niet hoorquote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:16 schreef APK het volgende:
[..]
Same same.
Het had ik kunnen zijn......quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:16 schreef APK het volgende:
[..]
Same same.
7 minuten en 13 secondenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:11 schreef HoneyBunny het volgende:
NMNS belt om te zeggen dat er teveel gepraat wordt en hangt vervolgens zelf een kwartier aan de lijn
Jij bent wel stoer, je belt iig, makkelijk om te oordelen als je zelf niet meedoet.....quote:
Wij kunnen helemaal niet beredeneren waar jij vandaan komt want je belt niet, wie is er nu een pluisje, hij of jij!quote:
Bel dan nog even, want ik dacht dat het een faker was.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Geinig, want ik zie eruit als een fossiel
Pleur op gek....quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:22 schreef APK het volgende:
[..]
Bel dan nog even, want ik dacht dat het een faker was.
Nee hoor, daar belde Tipsch niet voorquote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:20 schreef HoneyBunny het volgende:
Oh Tipsch belt om Fan te versieren![]()
D'r vent ligt beneden te slapen hoor Tipsch
Het was hem echt!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:22 schreef APK het volgende:
[..]
Bel dan nog even, want ik dacht dat het een faker was.
Niet?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:24 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee hoor, daar belde Tipsch niet voor
En jij ookquote:
In ieder geval niet voor klitten in je konthaarquote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:27 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
In ieder geval niet voor klitten in je konthaar![]()
Dat krijg je als je drie mannenn aan de telefoon hangt
zorg dan eens voor enige beschaving, bel, om whatever, alles beter dan konthaar....quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:27 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
In ieder geval niet voor klitten in je konthaar![]()
Dat krijg je als je drie mannenn aan de telefoon hangt
NEEEH~! blijf! Mannen.....quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:27 schreef Lady-night het volgende:
Niveau daalt....niet mijn ding...doei
Doe anders even een filmpje tussendoor of zoquote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:27 schreef Lady-night het volgende:
Niveau daalt....niet mijn ding...doei
Ja, dat kun je inmiddels wel zeggen ja.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:29 schreef Peter6000 het volgende:
Er heerst inmiddels enige disbalans tussen muziek en gepraat.
Dat schreef ik toch niet!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dus jij hebt daar nu echt last van?
Psies! Meer Radiohead-Creep en minder ge***! Ben ik voor!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:29 schreef Peter6000 het volgende:
Er heerst inmiddels enige disbalans tussen muziek en gepraat.
Brian!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Doe anders even een filmpje tussendoor of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |