Dire Straits van Romeo & Juliettequote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:00 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Wat heb ik omgedraaid??? ik snap het niet...ben niet blond
Ehm, geen aankomend advocate maar...... guilty as charged,,,,,,,quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:00 schreef APK het volgende:
[..]
Klinkt lekker, met opgestoken haar en een brilletje?
Zijn er filmpjes van deze opnames....mijn grote liefde wil het ook even horen...quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:00 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik heb álles op 'tape'. Ik heb je óók niet gehoord.
Nee, met opgestoken bril en een haretjequote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:00 schreef APK het volgende:
[..]
Klinkt lekker, met opgestoken haar en een brilletje?
Echt niet? No dan heeft Peter me eruit geknipt. Zit 40 seconden vertraging in, dus zou best kunnen.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:00 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik heb álles op 'tape'. Ik heb je óók niet gehoord.
geneuzelquote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Sow, heb ik nog wat gemist of is er alleen maar geneuzeld....
Oeh, jokkebrok!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:03 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Echt niet? No dan heeft Peter me eruit geknipt. Zit 40 seconden vertraging in, dus zou best kunnen.
Zie je, ik ben niet leuk genoeg voor de radio
![]()
Zegt degene die zelf niet belt maar wel oordeelt!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:04 schreef APK het volgende:
FFS, suffe blower.![]()
Ophouden over DGK en persoonlijke dingen vragen en mensen uithoren over hun dagelijks leven.
Bumrushen? Wtf is Bumrushen? Klinkt als iets wat je in je blote billen doetquote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:02 schreef tipsch het volgende:
hey HoneyBunny, zullen we met onze iPhones dit lopende gesprek bumrushen en dan met Dementor Peter gaan beigen?
Ja hoorquote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:03 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Echt niet? No dan heeft Peter me eruit geknipt. Zit 40 seconden vertraging in, dus zou best kunnen.
Zie je, ik ben niet leuk genoeg voor de radio
![]()
Dat dus......quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:04 schreef APK het volgende:
FFS, suffe blower.![]()
Ophouden over DGK en persoonlijke dingen vragen en mensen uithoren over hun dagelijks leven.
En dan ga jij mij 365 dagen per jaar elke morgen op de hoogte houden van die ouders die op vakantie waren in Portugal en die de doodstraf moeten hebben?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:02 schreef kahaarin het volgende:
Ehm, geen aankomend advocate maar...... guilty as charged,,,,,,,![]()
![]()
Hey Maddy McCann lurkert, post eens in het topic!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:08 schreef APK het volgende:
[..]
En dan ga jij mij 365 dagen per jaar elke morgen op de hoogte houden van die ouders die op vakantie waren in Portugal en die de doodstraf moeten hebben?
Jaquote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:10 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Die komt even een klacht indienen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |