zo ben jij ook ineens wakker geworden?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:49 schreef tipsch het volgende:
Met Smash-it is het over? Zit er een kentering aan te komen in Dementor's seksuele voorkeur?
Nog nooit, lijkt me wel een mooie ervaring dus.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:49 schreef HoneyBunny het volgende:
zo ben jij ook ineens wakker geworden?
Batterij van de iPhone leeg?
Je hebt m net, komt nog welquote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:51 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nog nooit, lijkt me wel een mooie ervaring dus.![]()
Die batterij doet het heel lekker tot dusver hoor.
De "ex-droomvrouw- van Dementor. En wat heb je tegen Dire Straits....R&J...en niet alleen dat nummer...quote:
Hij verdedigt zich altijd zo fantastisch he.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:53 schreef HoneyBunny het volgende:
Je hebt m net, komt nog welVan mij doet tie t nu redelijk goed, dus volgens mij had Peter gelijk.
Vanwaar die interesse in Dementor zn sexuele voorkeur Tipsch? Wil je je aanbieden?
Je had het omgedraaid skattie, maar geeft niet, we snapten m welquote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:54 schreef Lady-night het volgende:
[..]
De "ex-droomvrouw- van Dementor. En wat heb je tegen Dire Straits....R&J...en niet alleen dat nummer...
Het is altijd makkelijker om het over een ander te hebben, Tipsch is niet erg mededeelzaam over zichzelf...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:53 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Je hebt m net, komt nog welVan mij doet tie t nu redelijk goed, dus volgens mij had Peter gelijk.
Vanwaar die interesse in Dementor zn sexuele voorkeur Tipsch? Wil je je aanbieden?
Ontwijk mijn vraag maarquote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:54 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hij verdedigt zich altijd zo fantastisch he.
Mietjes zijn hetquote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:56 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het is altijd makkelijker om het over een ander te hebben, Tipsch is niet erg mededeelzaam over zichzelf...![]()
Maar hij heeft wel zelf gebeld natuurlijk, er zijn er een paar die dat niet eens durven.....
Ja, erg ondankbaar hoorquote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:47 schreef tipsch het volgende:
Had Dementor het nou wel gepikt als hij niet meer sliep? Het was toch een zij of niet?![]()
Snap geen bal van dit verhaal. Aantal keer gekomen en er toch niet tevreden mee zijn.
Klinkt lekker, met opgestoken haar en een brilletje?quote:
Wat heb ik omgedraaid??? ik snap het niet...ben niet blondquote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:55 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Je had het omgedraaid skattie, maar geeft niet, we snapten m wel
Ik heb álles op 'tape'. Ik heb je óók niet gehoord.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:59 schreef HoneyBunny het volgende:
Ik heb al gebeld! Niet gehoord? He, dan heb je het net gemist!
Ehm, HUH?! Het zal de wijn van Mark zijn.....quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:59 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ik heb al gebeld! Niet gehoord? He, dan heb je het net gemist!
Jij kunt dus echt gewoon communiceren?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:54 schreef Lady-night het volgende:
[..]
De "ex-droomvrouw- van Dementor. En wat heb je tegen Dire Straits....R&J...en niet alleen dat nummer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |