Gatver!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:09 schreef Dementor het volgende:
Is het niet zo'n insuline pen?
Die kun je toch zo afstellen voordat je die injecteert (zo'n geluid hoor je dan).
De atropine-pen ken ik wel, is ook zoietsquote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:09 schreef Dementor het volgende:
Is het niet zo'n insuline pen?
Die kun je toch zo afstellen voordat je die injecteert (zo'n geluid hoor je dan).
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De atropine-pen ken ik wel, is ook zoiets
quote:
Maar ze blijkt helemaal geen nachtzuster te zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:11 schreef kahaarin het volgende:
Nachtzuster klinkt ook lief, als ik ziek was zou ik wel door haar verpleegd willen worden....
Wat een openbaringen hierquote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar ze blijkt helemaal geen nachtzuster te zijn.
Mocht ik willen bellen dan bel ik Gert wel, absoluut geen behoefte om aan deze freakshow mee te doen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:12 schreef kahaarin het volgende:
mis alleen nog Gert en APK! Watjes......
Ja nou, ik ben niet ziek, als ik ziek ben dan zou ik wel door iemand verpleegd willen worden die zo klinkt, ofzo.....quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar ze blijkt helemaal geen nachtzuster te zijn.
afbeelding[/url] ][/img]]quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:15 schreef markvanrinsum het volgende:
[ afbeelding ][quote]Op vrij[ [url=[img]dag 18 juli 2008 23:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Van Rinsum, mag ik?
Dat zeg ik, WATJE!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:14 schreef APK het volgende:
[..]
Mocht ik willen bellen dan bel ik Gert wel, absoluut geen behoefte om aan deze freakshow mee te doen.
Sorry.
Goed dat je je grens aangeeft, APK.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:14 schreef APK het volgende:
[..]
Mocht ik willen bellen dan bel ik Gert wel, absoluut geen behoefte om aan deze freakshow mee te doen.
Sorry.
Sukkelllllllllll Loooooooserrrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:14 schreef APK het volgende:
[..]
Sorry.
Vond het wel gezellig eigenlijk, jij klinkt ook leuk, BQ had ik al eerder gehoordquote:
Met jouw post geef je wel te kennen dat je deel uit maakt van "de freakshow"quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:14 schreef APK het volgende:
[..]
Sorry.
Waar blijf je ? we gaan afronden !quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:21 schreef Dementor het volgende:
Peter kan nog altijd dit gaan draaien.
Kralingse Bos
Doeiquote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:22 schreef BuffyJan het volgende:
Volgende keer bel ik misschien wel om QOTSA aan te vragen![]()
Nu ga ik Sopranos kijkenVeel plezier nog allemaal
Ik heb weinig te vertellen brother, en als ik teveel vertel krijg ik een week lang een beste klap voor mijn bats per PM en email.quote:
Ik luister ja, maar de muziek was vorige week beter.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
Met jouw post geef je wel te kennen dat je deel uit maakt van "de freakshow"
Het is meer "de lurkshow" en de bellers zijn de freaks.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
Met jouw post geef je wel te kennen dat je deel uit maakt van "de freakshow"
Doen!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:22 schreef BuffyJan het volgende:
Volgende keer bel ik misschien wel om QOTSA aan te vragen![]()
Nu ga ik Sopranos kijkenVeel plezier nog allemaal
De wekelijkse preek van Dementorquote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb weinig te vertellen brother, en als ik teveel vertel krijg ik een week lang een beste klap voor mijn bats per PM en email.
De focus op de bellers overheerst welquote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:23 schreef APK het volgende:
[..]
Ik luister ja, maar de muziek was vorige week beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |