Gatver!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:09 schreef Dementor het volgende:
Is het niet zo'n insuline pen?
Die kun je toch zo afstellen voordat je die injecteert (zo'n geluid hoor je dan).
De atropine-pen ken ik wel, is ook zoietsquote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:09 schreef Dementor het volgende:
Is het niet zo'n insuline pen?
Die kun je toch zo afstellen voordat je die injecteert (zo'n geluid hoor je dan).
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De atropine-pen ken ik wel, is ook zoiets
quote:
Maar ze blijkt helemaal geen nachtzuster te zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:11 schreef kahaarin het volgende:
Nachtzuster klinkt ook lief, als ik ziek was zou ik wel door haar verpleegd willen worden....
Wat een openbaringen hierquote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar ze blijkt helemaal geen nachtzuster te zijn.
Mocht ik willen bellen dan bel ik Gert wel, absoluut geen behoefte om aan deze freakshow mee te doen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:12 schreef kahaarin het volgende:
mis alleen nog Gert en APK! Watjes......
Ja nou, ik ben niet ziek, als ik ziek ben dan zou ik wel door iemand verpleegd willen worden die zo klinkt, ofzo.....quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar ze blijkt helemaal geen nachtzuster te zijn.
afbeelding[/url] ][/img]]quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:15 schreef markvanrinsum het volgende:
[ afbeelding ][quote]Op vrij[ [url=[img]dag 18 juli 2008 23:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Van Rinsum, mag ik?
Dat zeg ik, WATJE!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:14 schreef APK het volgende:
[..]
Mocht ik willen bellen dan bel ik Gert wel, absoluut geen behoefte om aan deze freakshow mee te doen.
Sorry.
Goed dat je je grens aangeeft, APK.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:14 schreef APK het volgende:
[..]
Mocht ik willen bellen dan bel ik Gert wel, absoluut geen behoefte om aan deze freakshow mee te doen.
Sorry.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |