Iets in die trant......quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:27 schreef APK het volgende:
[..]
Heb jij ook iets beters te doen waar je geen zin in had.
Same here.quote:
BEL DAN !!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:31 schreef Dementor het volgende:
Is dat geluid niet toevallig zo'n balpen die je kunt indrukken?
Of gewoon met een nagel de tanden van een kam volgen, klinkt volgens mij ook zoiets?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:31 schreef Dementor het volgende:
Ja hallo ik bel elke week dan krijg je direct een avondvullend program van A tot Zquote:
*no comment*quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:31 schreef Dementor het volgende:
Het ging nergens over?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:29 schreef kahaarin het volgende:
Hey cwl, jij kunt echt babbelen, ging nergens over maar toch, 10 punten voor BQ!![]()
Nee het geluid is constant hetzelfde, ik denk echt dat het iets mechanisch is.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:32 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Of gewoon met een nagel de tanden van een kam volgen, klinkt volgens mij ook zoiets?
Ja maar, ja maar,quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het ging nergens over?Het ging over de foto van Brian, haske belangrijk nieuws.
Ik vind het sociologisch / antropologisch interessant om mijn medefokkers audiologisch te beluisteren.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar ik vind het echt grappig, ben ook redelijk simpel enzo....
Qua gezelligheid en interactie zou ik het leuk vinden dat je ook zou bellen, ik was vorige keer al haske stoer, dat mag iemand anders nu doen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:34 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind het sociologisch / antropologisch interessant om mijn medefokkers audiologisch te beluisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |