ik wil gewoon wijnquote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:59 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
http://tbn0.google.com/images?q=tbn:b4wHvjIv0bWKqM:http://www.eethuisdeplantage.com/images/feesten-wijn.jpg
Durf je niet en waarom dan niet? Peet is top en we zijn allemaal FOK!kers. Nou ja, ik ben een COS hoer, dat dan weer wel.quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik wil gewoon wijngeen link
Ja, ik heb echt goede ervaringen met bellen met dat truttenclupje uit Heerhugowaard en omstreken.quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maak je sig waar, je bent een stoer wief toch?
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:01 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, ik heb echt goede ervaringen met bellen met dat truttenclupje uit Heerhugowaard en omstreken.
Kudt, vergeten mijn nummerweergave uit te zettenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:01 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, ik heb echt goede ervaringen met bellen met dat truttenclupje uit Heerhugowaard en omstreken.
Bel dan, je hebt wrs het goede antwoord.quote:
Doe dat meid, ik ook!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:01 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
ik giet hem er in één keer in
dus jij was het welquote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kudt, vergeten mijn nummerweergave uit te zetten
Het medicijndoosje van LSquote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Iets wat je heen en terug schuift, droog, dat dan weer wel
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:01 schreef APK het volgende:
[..]
En daarna reclame, voor inlegkruisjes en anti-depressiva.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:04 schreef Dementor het volgende:
Ik zit te wachten op de file meldingen en het weerbericht.
toe nou joh......... is leuk echt waarquote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:07 schreef HoneyBunny het volgende:En daarom bel ik dus niet
![]()
Maar wel top van je BQ
bel danquote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:09 schreef Dementor het volgende:
Is het zo'n gasaansteker die je in kunt knijpen?
Na 10x kankerhoeren mag je best eens komen he.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:01 schreef APK het volgende:
Ja hoor, heb dat ook daarnet gedaanquote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik wil een plaatje aanvragen mag dat ook
Ik denk het wel te weten, maar ik heb al eeuwige roem met Yuri van Gelder behaald. Dus ik hoef niet meer te bellen.quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik denk het wel te weten, maar ik heb al eeuwige roem met Yuri van Gelder behaald. Dus ik hoef niet meer te bellen.![]()
Biscuit heeft ook wel een prettige stem.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik denk het wel te weten, maar ik heb al eeuwige roem met Yuri van Gelder behaald. Dus ik hoef niet meer te bellen.![]()
Biscuit heeft ook wel een prettige stem.
bel jij even dan ?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Damn, wat kunnen die wijven toch oeverloos ouwenelen......
Ha, hier ben jij niets bijquote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:24 schreef Dementor het volgende:
Dit is gewoon te erg
Too muchi is er niets bij.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Damn, wat kunnen die wijven toch oeverloos ouwenelen......
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe jij es bellen koopgootmiepert
Hey cwl, jij kunt echt babbelen, ging nergens over maar toch, 10 punten voor BQ!quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:27 schreef beequeen het volgende:
Sweet Dreams.![]()
![]()
I don't give a shit what anybody says.![]()
Dat dan weer wel hè?quote:
Iets in die trant......quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:27 schreef APK het volgende:
[..]
Heb jij ook iets beters te doen waar je geen zin in had.
Same here.quote:
BEL DAN !!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:31 schreef Dementor het volgende:
Is dat geluid niet toevallig zo'n balpen die je kunt indrukken?
Of gewoon met een nagel de tanden van een kam volgen, klinkt volgens mij ook zoiets?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:31 schreef Dementor het volgende:
Ja hallo ik bel elke week dan krijg je direct een avondvullend program van A tot Zquote:
*no comment*quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:31 schreef Dementor het volgende:
Het ging nergens over?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:29 schreef kahaarin het volgende:
Hey cwl, jij kunt echt babbelen, ging nergens over maar toch, 10 punten voor BQ!![]()
Nee het geluid is constant hetzelfde, ik denk echt dat het iets mechanisch is.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:32 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Of gewoon met een nagel de tanden van een kam volgen, klinkt volgens mij ook zoiets?
Ja maar, ja maar,quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het ging nergens over?Het ging over de foto van Brian, haske belangrijk nieuws.
Ik vind het sociologisch / antropologisch interessant om mijn medefokkers audiologisch te beluisteren.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar ik vind het echt grappig, ben ook redelijk simpel enzo....
Qua gezelligheid en interactie zou ik het leuk vinden dat je ook zou bellen, ik was vorige keer al haske stoer, dat mag iemand anders nu doen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:34 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind het sociologisch / antropologisch interessant om mijn medefokkers audiologisch te beluisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |