quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:37 schreef Stiemie het volgende:
Vandaag het onderzoek gehad. Het is best meegevallen, maar toch ook bij vlagen wel pijnlijkIk kreeg een soort metalen ringen/lussen een voor 1 om bepaalde vingers/duim en daar werden dan verschillende schokjes door gegeven. In het begin voelde het een beetje alsof je hand heel erg had geslapen en tintelde, maar de laatste paar waren toch wel behoorlijk pijnlijk
![]()
Trouwens erg raar om je vingers en hand te zien reageren op die schokken. Zie je ineens je vingers op de maat van die schokjes bewegen![]()
De dokter dacht dus dat er misschien een zenuw klem zat in mijn hand, maar dat is zeker niet het geval zo bleek uit het onderzoek. Dus weer een dubbel gevoel... Fijn dat dat het n iet is, maar wat is het dan wel???
De rest van de dag trouwens een heel erg moe gevoel in mijn hand gehad. Echt alsof ik de hele dag een plafond heb staan witten ofzo. Maar ja het is weer achter de rugOp naar het volgende onderzoek
ik moest daar zo om lachen als mijn hand/arm zulke rare dingen dedenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:11 schreef Stiemie het volgende:
Ik heb over 2 weken weer een afspraak om de uitslag van het uitgebreide bloedonderzoek te bespreken. En dan gaan ze weer verder kijken.
Ynske die schokken bij mijn elleboog waren absoluut niet fijn en ik was steeds bang dat ik onbewust mijn arm tegen de arts zou zwiepen bij zo'n heftige schok
Ooow webkim ik weet precies hoe je je voelt....quote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:47 schreef Webkim het volgende:
Ik was vandaag in wat ik vroeger een dikkemensenwinkel genoemd zou hebben: de Miss Etam plus.
Dat was nadat ik bij de Didi (wat ik vroeger ook niks vond) niets paste. Dus ik stond daar vol boosheid in de Miss Etam pashokjes met twee vormeloze broeken. Te Klein!De maat ga ik niet eens noemen, want dan krijg ik ter plekke weer een zenuwinzinking. Iemand ervaring met liposucties?
![]()
*ernstig unhappy*
Webkim, natuurlijk passen die vormeloze broeken niet. Jij hebt namelijk wel Vormen! En ook een prachtige lengte.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:47 schreef Webkim het volgende:
Ik was vandaag in wat ik vroeger een dikkemensenwinkel genoemd zou hebben: de Miss Etam plus.
Dat was nadat ik bij de Didi (wat ik vroeger ook niks vond) niets paste. Dus ik stond daar vol boosheid in de Miss Etam pashokjes met twee vormeloze broeken. Te Klein!De maat ga ik niet eens noemen, want dan krijg ik ter plekke weer een zenuwinzinking. Iemand ervaring met liposucties?
![]()
*ernstig unhappy*
En veel wandelen (met Thomas) dan, of doe je dat al?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:22 schreef Webkim het volgende:
En ik kan wel een slaapzak op de sportschool leggen, maar dan moet ik op Thomas laten passen en dat trek ik nog heel slecht. Kiezen tussen 2 kwaden dus.
Misschien heb ik dan nog wel goed nieuws voor je! Ik had ook ineens een schoenmaat groter. Maar nu ik weer aardig in de richting van mijn normale gewicht ga blijk ik ineens weer een maat kleiner te hebben! Dus het kan nog heel goed dat ze straks gewoon weer teruggaan naar 42quote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:22 schreef Webkim het volgende:
En ik heb vanmiddag ook al heule lelijke Ecco's gekocht, omdat mijn maat 42 voeten na de zwangerschap ook groter zijn gebleven en ik een onmogelijke zoektocht naar LEUKE schoenen er echt niet bij kon hebben. Deze waren er in 43.![]()
Ze bestaan, volwassen vrouwen met maat 34, 36 of 38.quote:Op zondag 20 juli 2008 07:48 schreef LovelyLady het volgende:
Heupbroeken![]()
![]()
Welke achterlijke idioot slanke den dat heeft uitgevonden .....
Mijn idee was juist dat ik juíst op mijn oude gewicht wilde zijn voordat we aan een 2e zouden beginnen. Want stel je bent na de 1e 10 kilo zwaarder gebleven dan voor de 1e zwangerschap, en na de 2e blijft er wéér 10 kilo extra, dan zit je al op 20 kilo extra dan je 'normale' gewicht. Of het echt zo werkt weet ik niet, maar ik wilde het risico niet nemen...quote:Op zondag 20 juli 2008 10:05 schreef Nijna het volgende:
En wil ook niet heel veel moeite doen op dit moment, wie weet gaan we over niet al te lange tijd wel voor een brusje, kan ik daarna weer opnieuw... of werkt het zo niet (vraag aan mama's met meerdere kinderen)?
En hij is heeeel liefquote:Op zondag 20 juli 2008 08:05 schreef Kersjes het volgende:
[..]
Ze bestaan, volwassen vrouwen met maat 34, 36 of 38.
En er zitten zelfs een paar bij die nog kinderen gebaard hebben ook![]()
Ik denk altijd maar zo: je kan met mij heel gezellig, vaak en veel eten![]()
Niks zo ergerlijk als van die superslanke types die constant lopen te miepen dat ze te dik worden en dus leven op een paar blaadjes sla. En als iemand trakteert ofzo het aangeboden taartje weigeren "anders pas ik straks niet meer in mijn bikini, hahaha" (maat 34)
Iedereen leest ook nog eens verkeerd: ik schreef hierboven dat 46 me te klein bleek. Hoeveel groter ik ben heb ik niet geprobeerd. Dat kon ik echt niet meer aan.quote:Op zondag 20 juli 2008 19:11 schreef Lois het volgende:
Ik had je zeker geen maatje 46 ingeschat Webkim, je toont het in ieder geval niet
Mee eens!quote:
En dat is het precies. Erg jammer alleen dat je je al snel de 'underdog' voelt bij vrouwen die het wel gelukt is om na hun zwangerschap, al dan niet met moeite, hun oude figuur terug te krijgen.quote:Op zondag 20 juli 2008 22:10 schreef Kersjes het volgende:
[..]
Wat wij hier vrijwel allemaal gemeen hebben is dat we zwanger zijn (geweest) en bij de meesten laat dat gewoon zijn sporen na. En juist hier kan je er af en toe zo heeeerlijk over zeuren en janken, juist omdat er hier soortgenoten rondhuppelen.
Maar gelukkig hebben we er wel bloedjes van kinderen aan over gehouden![]()
![]()
Eetprobleme en/of depressies zijn natuurlijk weer een geheel andere categorie
Ik ben 32 jaar lang te mager geweest (47 kilo bij 1.63 m.) en heb daar mijn leven lang gezeik van gehad, niet in de laatste plaats van mijn moeder: "Kind, eet toch eens wat meer".quote:Op zondag 20 juli 2008 08:05 schreef Kersjes het volgende:
Ik denk altijd maar zo: je kan met mij heel gezellig, vaak en veel eten![]()
Niks zo ergerlijk als van die superslanke types die constant lopen te miepen dat ze te dik worden en dus leven op een paar blaadjes sla. En als iemand trakteert ofzo het aangeboden taartje weigeren "anders pas ik straks niet meer in mijn bikini, hahaha" (maat 34)
quote:Op zondag 20 juli 2008 23:52 schreef poemojn het volgende:
dan moet je deze site eens bekijken als hij het weer doet
http://theshapeofamother.com/
quote:The Shape of A Mother is undergoing maintenance right now. Please come back later. Thank you.
Kan ik me alleen maar bij aansluiten.quote:Op maandag 21 juli 2008 15:16 schreef jellyrose het volgende:
WebkimHet is al eerder gezegd, maar toch.. ik vind je er ook helemaal niet slecht of dik of onverzorgd uitzien. Juist gezond, stralend en mooi en ik had ook echt niet gedacht dat je kledingmaat hoger dan 44 zou zijn ofzo.
Dit dus.. En dan is het nog wel alleen maar de minipilquote:Op maandag 21 juli 2008 15:27 schreef k_i_m het volgende:
Ik kwam in heeeel rap tempo aan toen ik weer met de pil begon.
Dat is m.i. niet helemaal een bakerpraatje. Door bv te geven verbrand je meer energie en dus meer caloriën. Net als met sporten. En net als met sporten is dat voor sommige vrouwen al genoeg om snel af te vallen en gaat het bij anderen minder snel.quote:Op maandag 21 juli 2008 17:16 schreef Maneki.Neko het volgende:
(...)
Ik vind het tijd worden dat het bakerpraatje 'van borstvoeding geven val je af' het raam uit gaat. Ik hoor meer dames die er van aankomen dan er van afvallen/
quote:Op maandag 21 juli 2008 15:36 schreef bixister het volgende:die mother is zeker even aan 't sporten:
![]()
Met zwangerschapsdementie, want ze weet niet meer waar ze d'r categorieen heeft gelatenquote:
quote:Op maandag 21 juli 2008 23:33 schreef poemojn het volgende:tis toch wat
voorproefje dan maar gegoogled:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:50 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Als je maar niet zegt dat je ook zo'n ketting hebt
Kweenie of het zo werkt, maar ik weeg wel meer dan voor mijn eerste zwangerschap, en krijg het er eigenlijk niet af. Maar goed, heb er ook nog niet veel moeite voor gedaan dus dat is ook m'n eigen schuldquote:Op zondag 20 juli 2008 11:59 schreef texelonia het volgende:
[..]
Mijn idee was juist dat ik juíst op mijn oude gewicht wilde zijn voordat we aan een 2e zouden beginnen. Want stel je bent na de 1e 10 kilo zwaarder gebleven dan voor de 1e zwangerschap, en na de 2e blijft er wéér 10 kilo extra, dan zit je al op 20 kilo extra dan je 'normale' gewicht. Of het echt zo werkt weet ik niet, maar ik wilde het risico niet nemen...
Nou heb ik er gelukkig niet heel veel moeite voor hoeven doen, maar ik heb er wel bijna 3 jaar over gedaan
Webkim, ten eerste; iop de foto's zie je er absoluut niet uit als maat 46?!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:22 schreef Webkim het volgende:
Ach, ik ben onderhand 5 maanden verder en ben nog amper wat kwijt.En voor iemand met een anorexiaverleden is het ERG moeilijk te verkroppen ineens een maat 46 (
![]()
![]()
) niet te passen. Voor mijn zwangerschap hield het echt bij 38 wel op, maar ja, toen woonde ik in de sportschool om mijn icsi-frustraties eraf te sporten. Elke dag. Ach, laten we het erop houden dat ik me de afgelopen 5 jaar qua lijf zelden beroerder heb gevoeld dan nu. Ugh... En ik kan wel een slaapzak op de sportschool leggen, maar dan moet ik op Thomas laten passen en dat trek ik nog heel slecht. Kiezen tussen 2 kwaden dus.
En ik heb vanmiddag ook al heule lelijke Ecco's gekocht, omdat mijn maat 42 voeten na de zwangerschap ook groter zijn gebleven en ik een onmogelijke zoektocht naar LEUKE schoenen er echt niet bij kon hebben. Deze waren er in 43.![]()
Het is natuurlijk ook logisch dat je voet meer uitzet als er van bovenaf meer gewicht op druktquote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:02 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Misschien heb ik dan nog wel goed nieuws voor je! Ik had ook ineens een schoenmaat groter. Maar nu ik weer aardig in de richting van mijn normale gewicht ga blijk ik ineens weer een maat kleiner te hebben! Dus het kan nog heel goed dat ze straks gewoon weer teruggaan naar 42.
Wat raar? Ik heb ook nog steeds erge BI en ik moet júist mijn buikspieren trainen van de fysio?quote:Op zondag 20 juli 2008 11:05 schreef Maneki.Neko het volgende:
Hier ook maat 46, en dan vooral door m`n buik. M`n benen en armen zijn niet te dik..ik ben een tonnetje met stokjesEn dan ben ik ook nog maar eens 1m60 kort, dus dat toont al helemaal alsof ik massief ben
Komt ook nog bij dat ik geen buikspieroefeningen mag doen met mijn bekkenproblemen dus het is hopeloos
Wist je dat niet danquote:Op donderdag 24 juli 2008 09:59 schreef RockabeIIa het volgende:
Same here... Las het ook met verbazing...
ik heb allerlei oefeningen om vooral de schuine spieren te oefenen.
(Vivi, ik las dat je nog steeds heel erg bi was)
Trek die denkbeeldige rits maar dicht!quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:59 schreef RockabeIIa het volgende:
Even quoten voor 'iemand anders hier'quote:Op donderdag 24 juli 2008 08:19 schreef Luchtbel het volgende:
Ze heeft niets of nauwelijks iets meegekregen van hoe ik me voelde op dat moment, heeft op dat moment ook alleen maar gedacht aan de leuke dingen die we zouden gaan doen. Want dat is wat ze zich weet te herinneren.
quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:54 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wat raar? Ik heb ook nog steeds erge BI en ik moet júist mijn buikspieren trainen van de fysio?
Ik mag alleen m`n schuine buikspieren trainen, m`n rechte absoluut niet. Rechte buikspieren gaan naar het schaambot toe en als je daar te hard op traint zonder een goede basis te hebben, gaat je schaambot meer pijn doen. Eerst schuine buikspieren trainen, en als je basis goed is kun je de rechte gaan doen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:59 schreef RockabeIIa het volgende:
Goede instellingquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:09 schreef Luchtbel het volgende:
Dankjulliewel. Ik doe m'n best en Jolie doet gewoon d'r ding. Het zal echt wel een keer beter worden en goed gaan, uiteindelijk.
Niets om vrede mee te hebben, nee. En ook gewoon niet meer vol te houden. Daarom en ik ben echt niet te streng voor mezelf en kijk al bijna niet meer naar andere mensen. Ik herken dat ook wel Sjeen maar ik ben daar ook maar mee gestopt want je weet toch nooit hoe het zit, of hoe het echt is. Tuurlijk is het belangrijk dat het goed gaat met Jolie, dat staat bij mij sowieso bovenaan. Maar alleen om haar draait het niet, dat wil ik ook niet. Dat zou sommige dingen misschien simpeler maken op dit moment maar zeker niets oplossen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:08 schreef bixister het volgende:
tuurlijk moet je niet te streng voor jezelf zijn maar ik vind 't wel goed dat je naar verbetering blijft streven en je realiseert dat tegen elke dag opzien niet iets is om vrede mee te hebben. ik hoop enorm op betere tijden voor je, LB! maar inderdaad is het fijn om te zien dat jolie overal vrolijk tussendoor vlindert.
En bijna-negenendertigersquote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:32 schreef bixister het volgende:
gefeliciteerd ardenlyn.en houd je er een beetje rekening mee dat hier ook bijna-40-ers zitten.
![]()
Bix, wat heb je met ik wordt? Ik herken je bijna niet? En het is niet om flauw te zijn, echt niet.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 10:12 schreef bixister het volgende:
(werkt bij mij wel echt trouwens, ik ga vaak lezen als ik niet kan slapen, daar wordt ik vanzelf weer slaperig genoeg van - maar ik heb geen echt slaapprobleem, dus dat ligt vast anders).
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:13 schreef Linda__ het volgende:
Dag lieve mede-moeders.![]()
Een erg actieve poster ben ik niet meer (wel actief lurker) maar ik wilde toch even wat melden...
Plurkje II is in aantocht.
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:13 schreef Linda__ het volgende:
Dag lieve mede-moeders.![]()
Een erg actieve poster ben ik niet meer (wel actief lurker) maar ik wilde toch even wat melden...
Plurkje II is in aantocht.
Ik denk het niet echt, BE. De vorige keer deed ik dat best intensief, maar zo'n actieve poster ben ik niet meer, en om zo af en toe eens een opmerking 'in de groep te gooien' vind ik voor mezelf en voor 'de groep'quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:27 schreef Brighteyes het volgende:
Gefeliciteerd Linda!
Ga je nu ook weer meeposten in Z&G?
Is het trouwens zo dat als je cyclus zo raar doet, dat je in principe wel de ovulatie rond de normale tijd hebt zitten? Of gaat die ovulatie dan ook raar doen?quote:Op zondag 27 juli 2008 14:28 schreef Troel het volgende:
Het lijkt wel alsof mijn cyclus helemaal van slag is. De vorige keer was het 46 dagen en nu zelfs 50
Ja tot de kinderen van mensen waarmee je tegelijk zwanger bent geweest zelf kinderen krijgenquote:Op maandag 28 juli 2008 20:47 schreef PM-girl het volgende:
Sjeen, inderdaad, zo zal het steeds opschuiven!
Ik ga er vanuit dat ik er tegen die tijd niet meer mee bezig benquote:Op maandag 28 juli 2008 23:03 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ja tot de kinderen van mensen waarmee je tegelijk zwanger bent geweest zelf kinderen krijgen
Misschien heb je dan zelf al kleinkinderen om je mee bezig te houdenquote:Op maandag 28 juli 2008 23:13 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat ik er tegen die tijd niet meer mee bezig ben
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:14 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Zo. Morgen ga ik beginnen, Met het Cambrigde dieet, Ik ben echt he le maal klaar met de overtollige laatste 10 kilo extra KP. Op 1 november as heb ik groot feest, dus dat wordt de streefdatum! Nou je...iets daarvoor, want er moet natuurlijk gewinkeld worden !
Ik ben heel benieuwd en vind het ook wel spannend. Ik ben normaal gesproken van het motto "trek je sportschoenen maar aan, dan kom je er ook ", maar nu ga ik kijken wat dit dieet doet.
Ik heb geen idee wat dat dieet doet met mijn humeur, dus jullie zijn gewaarschuwd....
Uiteraard gaat de verzorging van de flensjes voor, dus mocht ik omvallen of iets dergelijks, dan kap ik ermee. De meiden gaan voor, dan doet het afvallen maar wat langer......
Cambridge lijkt me voor jou niet echt de goede manier Sugar, dat is echt meer voor mensen die in no-time VEEL kilo's kwijt willen...kom anders eens in het slank de zomer in topic koekeloeren. SHE heeft een lekker en gezond, goed vol te houden eetschema opgesteld waar je ook nog eens prachtige haren, huid en nagels van krijgtquote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:26 schreef Sugar het volgende:
Ja, klinkt goed wat je al kwijt bent, knap.
Ik weet niet zo goed op welke manier ik de kilo's die me een rotgevoel geven het beste kan kwijtraken. Ik eet normaal en snoep soms. Ik let nu gewoon niet op. Maar afvallen 'ken' ik alleen maar als nogal zwart-wit en radicaal. Die valkuil moet ik dus sowieso vermijden, want niks eten is geen optie meer, weet ik. Maar iets ertussenin lukt niet lang, dan is er zo lang geen resultaat en wil ik weer óf niet meer eten óf word ik gewoon steeds minder gelukkig met mezelf. Grijs gebied leren kennen dus en ook andere dingen (juist andere dingen) belangrijk vinden.
Er is wel een beetje een kliekje (quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:49 schreef Sugar het volgende:
Oh, dat klinkt goed, Vivi. Ik keek ook daar, maar het was vooral gezellig kletsen, zag ik.
Ha wat goed! Toch de knoop doorgehakt! Spannend, ik ben benieuwd hoe het je vergaat! en als je vragen of dingen hebt weet je me te vinden he?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:14 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Zo. Morgen ga ik beginnen, Met het Cambrigde dieet, Ik ben echt he le maal klaar met de overtollige laatste 10 kilo extra KP. Op 1 november as heb ik groot feest, dus dat wordt de streefdatum! Nou je...iets daarvoor, want er moet natuurlijk gewinkeld worden !
Ik ben heel benieuwd en vind het ook wel spannend. Ik ben normaal gesproken van het motto "trek je sportschoenen maar aan, dan kom je er ook ", maar nu ga ik kijken wat dit dieet doet.
Ik heb geen idee wat dat dieet doet met mijn humeur, dus jullie zijn gewaarschuwd....
Uiteraard gaat de verzorging van de flensjes voor, dus mocht ik omvallen of iets dergelijks, dan kap ik ermee. De meiden gaan voor, dan doet het afvallen maar wat langer......
Heel simpel gedacht:quote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:42 schreef Sugar het volgende:
Vooral achter mijn oren en ertussen
Wat ik zo fijn vind aan dat schema is dat je én echt het gevoel hebt dat je gezond eet, én dat je ook nog eens lekker eet, en geen honger hebtquote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:01 schreef Brighteyes het volgende:
Je moet af en toe wel je best doen om gehoord te worden, maar goed, dat is hetzelfde als hier.
Je hebt gelijk Viev, zeker Sugar 'hoort' in de Slank-topics volgens mij, BMI-gezien zeg maar.
(Van KP weet ik het niet, voor het er heel lullig over komt.)
En het schema van SHE vind ik er ook heel erg goed uit zien.
Het is mij alleen iets te 'te' ik zou dat niet vol kunnen houden (te veel out of my ordinary zeg maar) en doe het gewoon op mijn eigen manier.
dan maar gewoon je kleren een maatje groter kopenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:13 schreef Sugar het volgende:
Ik heb geen weegschaal, ET.Het zit 'm in kleren die goed zaten en dan knellen. In mezelf zien in de spiegel en schrikken. In foto's die nogal hard de waarheid laten zien.
Ik heb heel bewust geen weegschaal.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:37 schreef Vicky het volgende:
ik zou ook wel een paar kilotjes minder willen hebben maar mijn prioriteit ligt nu nog even ergens anders...
BMI technisch gezien zit ik op 25. Maar ik neem ff een kijkje in het dieet topic...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:01 schreef Brighteyes het volgende:
Je moet af en toe wel je best doen om gehoord te worden, maar goed, dat is hetzelfde als hier.
Je hebt gelijk Viev, zeker Sugar 'hoort' in de Slank-topics volgens mij, BMI-gezien zeg maar.
(Van KP weet ik het niet, voor het er heel lullig over komt.)
En het schema van SHE vind ik er ook heel erg goed uit zien.
Het is mij alleen iets te 'te' ik zou dat niet vol kunnen houden (te veel out of my ordinary zeg maar) en doe het gewoon op mijn eigen manier.
juist omdat we nu bezig zijn voor een 2e wil ik niet lijnen. Ik let wel op wat ik eet, maar ben er nit zo heel erg mee bezig.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:23 schreef Brighteyes het volgende:
Ik wil juist heel graag nog wat kwijt voor ik voor een 2e zou gaan, als dat zou gebeuren.
Alle Sasha-kilo's zijn inmiddels weg, maar alles wat er nog af gaat voor een evt. 2e (jaja, ik ben stinkie nog steeds aan het bewerken) is mooi meegenomen denk ik dan maar.
Nu is het natuurlijk wel zo dat het zwanger worden nu voor mij niet acuut is dus het is makkelijker om aan afvallen te denken, maar toch.
Oh, maar ik ben ook niet aan het hongeren hoor. Gewoon gezonder eten en meer bewegen, dat is met heel veel dingen te combineren, maar ik kan me voorstellen dat je nu wel wat anders aan je hoofd hebt.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:24 schreef Vicky het volgende:
[..]
juist omdat we nu bezig zijn voor een 2e wil ik niet lijnen. Ik let wel op wat ik eet, maar ben er nit zo heel erg mee bezig.
Bij een beetje sportschool hebben ze babysitquote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:19 schreef LovelyLady het volgende:
Ik wil ook wel weer gaan afvallen en sporten.
Kan je nagaan dat ik nog geen 4 weken geleden ben bevallen en ik heb nog nooit zo'n hekel gehad aan mijn lichaam als nu.![]()
Zwangerschapsbroeken zakken af, en "gewone" broeken kan ik niet aan.![]()
Ben al een paar keer de stad in geweest (stad is groot en ik winkel dus in etappes )en kom alleen maar depri thuis. Je trekt je hele kast overhoop, niets staat leuk, of past.
Ik heb dit gevoel nog niet eerder gehad, ook niet na de bevalling van Sander.
Ik wil dus samen fitnessen met mijn vriendje, dus er moet een oppas komen.
Dat is al 1 ding, want je vind niet zo gauw iemand waar het mee klikt of die betrouwbaar is.
En ik wil dat Koen eerst wat ouder is en meer regelmaat heeft.
Zijn dit nu allemaal weer excuses om het uit te stellen?
Herkenbaar, maar zo snel mogelijk proberen om te draaien. Je past JOEPERDEPOEPIE niet meer in de zwangerschapskleding. Das al 1 positief punt. Punt 2, als je toch je kast aan het uitzoeken bent, mik dan meteen lekker spullen weg, dat geeft een goed gevoel of leg ze gewoon weg,z odat ze uit het zicht zijn.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:19 schreef LovelyLady het volgende:
Ik wil ook wel weer gaan afvallen en sporten.
Kan je nagaan dat ik nog geen 4 weken geleden ben bevallen en ik heb nog nooit zo'n hekel gehad aan mijn lichaam als nu.![]()
Zwangerschapsbroeken zakken af, en "gewone" broeken kan ik niet aan.![]()
Ben al een paar keer de stad in geweest (stad is groot en ik winkel dus in etappes )en kom alleen maar depri thuis. Je trekt je hele kast overhoop, niets staat leuk, of past.
Ik heb dit gevoel nog niet eerder gehad, ook niet na de bevalling van Sander.
Ik wil dus samen fitnessen met mijn vriendje, dus er moet een oppas komen.
Dat is al 1 ding, want je vind niet zo gauw iemand waar het mee klikt of die betrouwbaar is.
En ik wil dat Koen eerst wat ouder is en meer regelmaat heeft.
Zijn dit nu allemaal weer excuses om het uit te stellen?
crocsquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:35 schreef Brighteyes het volgende:
Vooral punt 4. En dat kan ook prima op birkenstock slippers of crocs.
Die 12 van mij zijn er voornamelijk afgegaan door gezond eten en heeeeeeeeeeeeeeel veel wandelen met Sasha.
Ik wel hoor, helaas komt dat best vaak voor. Wel balen hoor! Ga je al naar een gespecialiseerde bekkentherapeut? Het heeft mij tijdens (en ook wel na) de bevalling goed geholpen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:17 schreef E.T. het volgende:
ik heb last van m'n bekken.. erg![]()
Ik heb er eigenlijk alleen nog nooit van gehoord, zo'n last van het bekken maar dan 3 maanden na de bevalling
Hier precies hetzelfde; vlak na de bevalling ging het even goed maar nu nog steeds last. En ook dat linkerbeen ja.quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:17 schreef E.T. het volgende:
ik heb last van m'n bekken.. erg![]()
Tijdens de zwangerschap van Nienke viel het nog best mee (vergeleken met de zwangerschap er voor) en na de bevalling had ik nergens meer last van. Totdat Nienke een maand of 3 was.. toen begon het langzaam weer een beetje. Geen peil op te trekken wanneer wel en wanneer niet, of wat de 'trigger' is.
Nu ging het de laatste 2 weken weer best goed, weinig last, en dus vandaag een boswandeling gedaan..(meteen goed voor die extra kilo's) en toen we terug waren kon ik echt m'n linkerbeen niet meer gebruiken
Ik wilde voor de vakantie al naar de HA hiervoor, maar die was woensdags terug van vakantie terwijl wij vrijdags weg gingen en aangezien het wel meeviel kon het best twee weken wachten vond ik, maar nu toch maar echt snel heen als we weer terug zijn. Dit is niet te doen als Swets straks weer moet werken
Ik heb er eigenlijk alleen nog nooit van gehoord, zo'n last van het bekken maar dan 3 maanden na de bevalling
Ok Tex. Wat vervelend dat je de kleding niet paste! Hopelijk kun je afval wens de komende tijd lekker los laten en genieten van je buik straks!quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:52 schreef texelonia het volgende:
Ik ben ±7 weken PM
Oja? Heet weer= zout eten. Zout eten= chipsquote:Op woensdag 30 juli 2008 21:05 schreef DaviniaHR het volgende:
(Deze hitte helpt wel, veel drinken, geen eetlust, hoppa!!)
De broek die niet eens dicht ging blijkt helemaal geen zwangerschapsbroek te zijnquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:58 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ok Tex. Wat vervelend dat je de kleding niet paste! Hopelijk kun je afval wens de komende tijd lekker los laten en genieten van je buik straks!
"Sluimerend" depressietje ( nou ja, tje) uit de weg ruimen en gaanderweg vast wel meer "opruimen en plaatsjegeven"quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:58 schreef Sugar het volgende:
Wat dan, vamp?
Stiemie, fijn dat alles in principe goed was.
Dit is te cryptisch hoor, uitleg willen we!quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:01 schreef vamperotica het volgende:
Deze mama gaat grote stappen nemen... En hopen dat alles nu eindelijk eens op zn pootjes terecht komt
Het is echt een band van pijn van m'n lies via m'n 'zitbotje' tot aan hoger midden op m'n bil.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:43 schreef Belana het volgende:
Is het dan je bekken of alleen uitstraling naar je been ET? wat rot zeg!
Gokje: psychiatrische gesloten afdeling?quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:51 schreef Brighteyes het volgende:
Klinkt goed lady-wrb!
Maarreh... wat is PG?
helemaal goed !quote:Op maandag 4 augustus 2008 06:52 schreef PM-girl het volgende:
PG is volgens mij psychogeriatrie, wat in de praktijk voornamelijk neerkomt op dementerende bejaarden.
Somatiek is dan juist weer voor mensen met een lichamelijke klacht.
Correct me if i'm wrong Lady-wrb!
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:20 schreef Troel het volgende:
Ik ben zelf hormoonloos,
dat ik geen extra hormonen neem zoals de pil enzoquote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:04 schreef bixister het volgende:
[..]hoe dat zo??! ik wist wel dat je operatie vrij ingrijpend was, maar zó ingrijpend dat wist ik niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |