abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59917923
Hoe gaat het met de (nieuwe) moeders deel 60
quote:
De disclaimer: according to Lois
Wat is de (oorspronkelijke) bedoeling van dit topic?

Omdat ik overal verspreid over het forum berichten vind over terugplooien ( ! ), slaapgebrek, ontzwangeren en nog veel meer besloot ik het maar een beetje in 1 topic te verzamelen.
Als je zwanger bent kun je al je zorgen en kwaaltjes kwijt in het Z&G topic, je leuke verhalen over de baby in het babytopic, maar echt een topic voor ontzwangerende dames en moeders is er nog niet.
Vandaar deze dus, een spotlichtje op de moeders, een topic om even lekker ervaringen uit te wisselen over alles wat er met je gebeurd als je eenmaal moeder bent.

We willen graag dat jullie het "hoe gaat het met de moeders" topic weer gebruiken waar het voor bedoeld was nl hoe voel je je als moeder en hoe regel je alle dingen.Niet een klaagbankje voor alle ziek en zeer.
(we vertrouwen hierbij op het zelfregulerend vermogen van iedereen, en als het nodig is wordt er verwezen naar Klaagbaak of R&P)
met sjak in ieder geval gelukkig weer wat beter!!!
pi_59917936
nog even mijn laatste reactie in de herhaling:

sjak, wat ontzettend eng moet dat geweest zijn. ben heel blij dat de penicilline uiteindelijk toch goed aansloeg, pfff. fijn dat je weer naar huis mocht ook! sterkte met het verdere herstel!!!

en nijna wordt tante, gefeliciteerd!!

[ Bericht 6% gewijzigd door bixister op 06-07-2008 00:10:41 ]
  zondag 6 juli 2008 @ 00:08:45 #3
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_59918056
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 23:51 schreef sjak het volgende:
Toxic shock inderdaad. Wat vreselijk inderdaad als je het niet kan aangeven. Ik kon gelukkig wel aangeven dat het niet goed ging maar ze waren ook wel zo alert in het ziekenhuis dat ze dat aan me zagen (en 42 graden temp helpt ook wel mee een snelle diagnose te stellen). Is het wel helemaal goed gekomen met je zoontje?
Gelukkig helemaal zonder restschade. Zijn nieren is wel een hele poos zorgelijk geweest omdat die helemaal stil zijn komen te liggen. Zijn hartje is gecontroleerd omdat ie een jaar eerder ook rare verschijnselen had gehad die achteraf misschien wel Kawasaki kunnen zijn geweest (hoeveel pech kun je hebben)
Hij was al "anders"ziek dan normaal. ik ben 3 keer bij de dokter geweest. De vierde keer hij hier thuis en toen was ie gauw in het ziekenhuis. Toen heeft het nog 24 uur geduurd voordat de goede diagnose is gesteld. Het waren de meest vreselijke uit mijn leven....
Het feit dat je aangeeft je nog best erg ziek te voelen maakt dat ik me afvraag of ik wel zorgzaam genoeg ben geweest na zijn ziekenhuisopname. Het heeft bij hem (toen nét 5 jaar) zeker een half jaar geduurt voor hij een beetje bij de pinken was. Pas na een jaar hadden wij het idee dat ie weer op zijn oude energieniveau zat. Gun jezelf dus zoveel mogelijk de rust en de tijd.
Wat een vreselijke zorgen zal jij je gemaakt hebben. Zo blij dat je weer aan het opknappen bent.....
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  zondag 6 juli 2008 @ 00:09:07 #4
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_59918062
En Nijna, gefeliciteerd!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  zondag 6 juli 2008 @ 07:59:34 #5
35189 Troel
scherp en bot
pi_59920928
Nijna, gefeliciteerd Ruben krijgt in september al een neefje/nichtje, maar die heeft er al eentje natuurlijk

En Sjak, wellicht nogmaals, welkom thuis!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_59920994
Sjak, wat heftig zeg. En wat goed om te lezen dat je weer thuis bent en aan het opknappen, pas goed op jezelf!

Bedankt voor de felicitaties, het wordt ons eerst nichtje/neefje. Ik ben heel benieuwd .
Fake it till you make it...
pi_59921196
Sjak wat fijn dat je weer thuis bent.

nijna gefeliciteerd en troel ook.
mama van 3 kids!
  zondag 6 juli 2008 @ 09:41:00 #8
56471 pinquit
oh my lama!
pi_59921209
Sjak, goed te lezen dat je er weer bent
nog een keertje beterschap voor de laatste loodjes!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zondag 6 juli 2008 @ 09:46:47 #9
593 sjak
Juffie Bloem
pi_59921258
En ik ga zo weer even terug naar het ziekenhuis. Ik zit ineens onder de uitslag. De dokter wil me nu even zien. Hij denkt dat ik met wat extra pillen weer door kan. We zien wel weer.
Lekker douchen!
pi_59921307
Och Sjak. Hopelijk houden ze je niet daar. .
Fake it till you make it...
  zondag 6 juli 2008 @ 11:04:29 #11
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_59921876
Oh Sjak wat vreselijk vervelend dat ziek zijn en gekwakkel elke keer! Hoeveel pech kan een mens hebben?
Veel beterschap nogmaals
Saartje
pi_59922116
Sjak, hopelijk hoef je alleen maar wat extra pillen! Beterschap!
  zondag 6 juli 2008 @ 11:58:58 #13
24188 Belana
kloon van belana
pi_59922671
ach jezus sjak... ik hoop dat het makkelijk opgelost kan worden meid!
stormy waters...
sailin'
  zondag 6 juli 2008 @ 12:05:31 #14
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_59922763
Sjak, het moet toch een keer genoeg zijn? Ik hoop dat 't iets simpels is
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 6 juli 2008 @ 12:12:32 #15
593 sjak
Juffie Bloem
pi_59922863
Daar ben ik weer! Ik heb een allergische reactie op de antibiotica. Ik heb nu tavegil gekregen, dat zou de reactie moeten onderdrukken want ze willen dat ik deze antibiotica blijf slikken. Als het erger wordt moet ik morgen weer terug (of eerder als ik het niet uithoud) en dan gaan we toch op zoek naar een andere AB. Nou ja....we zien wel weer.
Lekker douchen!
pi_59923733
He Sjak wat vervelend zeg, steeds iets anders waar je last van hebt...hoop dat je snel weer helemaal op orde bent hoor!
  zondag 6 juli 2008 @ 14:00:42 #17
11682 Moonah
Jolie femme
pi_59924684
quote:
Op zondag 6 juli 2008 12:12 schreef sjak het volgende:
Daar ben ik weer! Ik heb een allergische reactie op de antibiotica.
Het zal ook eens niet zo zijn he.....!
Heel fijn dat je weer thuis bent Sjak. En wat naar dat je zo bang bent geweest.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_59925359
Sjak, weer thuis en aan de beterende hand. Wat fijn! En hebben ze in het zkh nog gevraag waar jij die enorme lading e-cards aan te danken had?
Hardloper.
IG @webkim
pi_59927034
Sjak, heel veel beterschap! Jeetje, wat klinkt dit eng allemaal zeg.. wat met jij angstig zijn geweest.. Ik hoop echt dat het snel allemaal weer goed komt!
Ook hier eenzelfde ziektegeval in de familie, alleen liep dat helaas niet zo goed af. En daarbij ook nog een vermoedelijke streptokokken infectie bij ons zoontje, meteen na de geboorte. Gelukkig was er niets aan de hand. Maar het grijpt me allemaal wel een beetje aan.
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  zondag 6 juli 2008 @ 15:59:14 #20
1762 YPPY
Yppiaans
pi_59927337
Wat een gedoe sjak, dan ook weer een allergie, wat eng. Veel beterschap, het zou fijn zijn als jullie eindelijk rustig kunnen genieten van elkaar.

Gisteren was ik op een verjaardag. Als enige geen slok alcohol op maar ondanks dat toch ook veel gelachen. Echt goed om zo even lekker weg te zijn.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zondag 6 juli 2008 @ 18:22:52 #21
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_59930229
Sjak, wat heerlijk dat je weer thuis bent
Sterkte en beterschap gewenst voor de komende tijd, ik hoop dat je lichaam een beetje mee wil werken aan een spoedig herstel.

Nieuwe neefjes en nichtjes erbij krijgen is zo leuk, gefeliciteerd Troel en Nijna!
Over 4 weken is mijn schoonzusje uitgerekend: Devin krijgt er weer een neefje bij (hij heeft er al 2)

YPPY, dat klinkt goed!

Er hangt een beetje een bedrukte sfeer hier in huis, M's oma ligt op sterven. Ze kwakkelt al een paar jaar met d'r gezondheid maar het einde is nu echt in zicht, het lichaam is gewoon op, dat hart kan het niet meer aan. Vanochtend vroeg al richting Apeldoorn gereden en ruim een uur liggen kijken naar een lief oud vrouwtje dat liggend in bed, tussen het vele slapen door, zachtjes zuchtte en stamelde dat ze niet meer kon en niet meer wilde Bij het weggaan, het afscheid, vroeg ze nog wel of we thee hebben gehad en of de kleine een koekje heeft gekregen
De artsen kunnen niks meer doen, ze zal ook niet meer beademd worden. Het is nu echt wachten tot ze eindelijk mag gaan....
.... met gevoel voor drama....
  Jubileum moderator zondag 6 juli 2008 @ 19:22:28 #22
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_59931245
Heel veel sterkte Kersjes!

Sjak wat fijn dat je weer thuis bent, en ik hoop dat je nu eindelijk eens alles achter de rug hebt. Het is tijd voor een zorgeloos, weergeloos fijne zomer voor jou en je gezinnetje
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_59932922
En dan in je laatste momenten nog zo zorgzaam zijn. Klinkt als een lieve oma Kersjes. Sterkte ook van mij.

Dan even iets anders (of eigenlijk weer hetzelfde); ik was eindelijk een beetje uit de mineurstemming. Afvallen gaat langzaam, maar het gaat. Gisteren het 50e verjaardagfeestje van mijn moeder. Een ouder echtpaar dat ik al een tijd niet heb gezien komt binnen. Ze weten inmiddels wel dat ik sinds kort een zoontje heb. De man komt naar me toe, krijgt een big smile op zijn hoofd, steekt zijn hand uit om me te feliciteren en zegt met een blik op mijn buik "Joh! Alweer?!"

Nee! Dat is nog een restje van m'n eerste kind, lul!
*terug in mineur is* Het is dat ik bv geef, ander at ik wel gewoon een maand niet meer.

Hardloper.
IG @webkim
  Jubileum moderator zondag 6 juli 2008 @ 20:36:55 #24
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_59933106
Ai Webkim dat is niet fijn Ik werd een jaartje geleden ineens gefeliciteerd door buurvrouw nummer 1, en toen een dag later door buurvrouw nr 2 die van nr 1 had gehoord dat ik zwanger was. Nee stelletje dozen, ik wordt gewoon dikker ja en lul eens over een ander
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 6 juli 2008 @ 20:43:56 #25
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_59933302

Nou Webkim, voor z'n buikje zou ik tekenen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')