quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:13 schreef Linda__ het volgende:
Dag lieve mede-moeders.![]()
Een erg actieve poster ben ik niet meer (wel actief lurker) maar ik wilde toch even wat melden...
Plurkje II is in aantocht.
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:13 schreef Linda__ het volgende:
Dag lieve mede-moeders.![]()
Een erg actieve poster ben ik niet meer (wel actief lurker) maar ik wilde toch even wat melden...
Plurkje II is in aantocht.
Ik denk het niet echt, BE. De vorige keer deed ik dat best intensief, maar zo'n actieve poster ben ik niet meer, en om zo af en toe eens een opmerking 'in de groep te gooien' vind ik voor mezelf en voor 'de groep'quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:27 schreef Brighteyes het volgende:
Gefeliciteerd Linda!
Ga je nu ook weer meeposten in Z&G?
Is het trouwens zo dat als je cyclus zo raar doet, dat je in principe wel de ovulatie rond de normale tijd hebt zitten? Of gaat die ovulatie dan ook raar doen?quote:Op zondag 27 juli 2008 14:28 schreef Troel het volgende:
Het lijkt wel alsof mijn cyclus helemaal van slag is. De vorige keer was het 46 dagen en nu zelfs 50
Ja tot de kinderen van mensen waarmee je tegelijk zwanger bent geweest zelf kinderen krijgenquote:Op maandag 28 juli 2008 20:47 schreef PM-girl het volgende:
Sjeen, inderdaad, zo zal het steeds opschuiven!
Ik ga er vanuit dat ik er tegen die tijd niet meer mee bezig benquote:Op maandag 28 juli 2008 23:03 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ja tot de kinderen van mensen waarmee je tegelijk zwanger bent geweest zelf kinderen krijgen
Misschien heb je dan zelf al kleinkinderen om je mee bezig te houdenquote:Op maandag 28 juli 2008 23:13 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat ik er tegen die tijd niet meer mee bezig ben
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:14 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Zo. Morgen ga ik beginnen, Met het Cambrigde dieet, Ik ben echt he le maal klaar met de overtollige laatste 10 kilo extra KP. Op 1 november as heb ik groot feest, dus dat wordt de streefdatum! Nou je...iets daarvoor, want er moet natuurlijk gewinkeld worden !
Ik ben heel benieuwd en vind het ook wel spannend. Ik ben normaal gesproken van het motto "trek je sportschoenen maar aan, dan kom je er ook ", maar nu ga ik kijken wat dit dieet doet.
Ik heb geen idee wat dat dieet doet met mijn humeur, dus jullie zijn gewaarschuwd....
Uiteraard gaat de verzorging van de flensjes voor, dus mocht ik omvallen of iets dergelijks, dan kap ik ermee. De meiden gaan voor, dan doet het afvallen maar wat langer......
Cambridge lijkt me voor jou niet echt de goede manier Sugar, dat is echt meer voor mensen die in no-time VEEL kilo's kwijt willen...kom anders eens in het slank de zomer in topic koekeloeren. SHE heeft een lekker en gezond, goed vol te houden eetschema opgesteld waar je ook nog eens prachtige haren, huid en nagels van krijgtquote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:26 schreef Sugar het volgende:
Ja, klinkt goed wat je al kwijt bent, knap.
Ik weet niet zo goed op welke manier ik de kilo's die me een rotgevoel geven het beste kan kwijtraken. Ik eet normaal en snoep soms. Ik let nu gewoon niet op. Maar afvallen 'ken' ik alleen maar als nogal zwart-wit en radicaal. Die valkuil moet ik dus sowieso vermijden, want niks eten is geen optie meer, weet ik. Maar iets ertussenin lukt niet lang, dan is er zo lang geen resultaat en wil ik weer óf niet meer eten óf word ik gewoon steeds minder gelukkig met mezelf. Grijs gebied leren kennen dus en ook andere dingen (juist andere dingen) belangrijk vinden.
Er is wel een beetje een kliekje (quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:49 schreef Sugar het volgende:
Oh, dat klinkt goed, Vivi. Ik keek ook daar, maar het was vooral gezellig kletsen, zag ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |