Oja? Heet weer= zout eten. Zout eten= chipsquote:Op woensdag 30 juli 2008 21:05 schreef DaviniaHR het volgende:
(Deze hitte helpt wel, veel drinken, geen eetlust, hoppa!!)
De broek die niet eens dicht ging blijkt helemaal geen zwangerschapsbroek te zijnquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:58 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ok Tex. Wat vervelend dat je de kleding niet paste! Hopelijk kun je afval wens de komende tijd lekker los laten en genieten van je buik straks!
"Sluimerend" depressietje ( nou ja, tje) uit de weg ruimen en gaanderweg vast wel meer "opruimen en plaatsjegeven"quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:58 schreef Sugar het volgende:
Wat dan, vamp?
Stiemie, fijn dat alles in principe goed was.
Dit is te cryptisch hoor, uitleg willen we!quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:01 schreef vamperotica het volgende:
Deze mama gaat grote stappen nemen... En hopen dat alles nu eindelijk eens op zn pootjes terecht komt
Het is echt een band van pijn van m'n lies via m'n 'zitbotje' tot aan hoger midden op m'n bil.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:43 schreef Belana het volgende:
Is het dan je bekken of alleen uitstraling naar je been ET? wat rot zeg!
Gokje: psychiatrische gesloten afdeling?quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:51 schreef Brighteyes het volgende:
Klinkt goed lady-wrb!
Maarreh... wat is PG?
helemaal goed !quote:Op maandag 4 augustus 2008 06:52 schreef PM-girl het volgende:
PG is volgens mij psychogeriatrie, wat in de praktijk voornamelijk neerkomt op dementerende bejaarden.
Somatiek is dan juist weer voor mensen met een lichamelijke klacht.
Correct me if i'm wrong Lady-wrb!
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:20 schreef Troel het volgende:
Ik ben zelf hormoonloos,
dat ik geen extra hormonen neem zoals de pil enzoquote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:04 schreef bixister het volgende:
[..]hoe dat zo??! ik wist wel dat je operatie vrij ingrijpend was, maar zó ingrijpend dat wist ik niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |