quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:37 schreef Stiemie het volgende:
Vandaag het onderzoek gehad. Het is best meegevallen, maar toch ook bij vlagen wel pijnlijkIk kreeg een soort metalen ringen/lussen een voor 1 om bepaalde vingers/duim en daar werden dan verschillende schokjes door gegeven. In het begin voelde het een beetje alsof je hand heel erg had geslapen en tintelde, maar de laatste paar waren toch wel behoorlijk pijnlijk
![]()
Trouwens erg raar om je vingers en hand te zien reageren op die schokken. Zie je ineens je vingers op de maat van die schokjes bewegen![]()
De dokter dacht dus dat er misschien een zenuw klem zat in mijn hand, maar dat is zeker niet het geval zo bleek uit het onderzoek. Dus weer een dubbel gevoel... Fijn dat dat het n iet is, maar wat is het dan wel???
De rest van de dag trouwens een heel erg moe gevoel in mijn hand gehad. Echt alsof ik de hele dag een plafond heb staan witten ofzo. Maar ja het is weer achter de rugOp naar het volgende onderzoek
ik moest daar zo om lachen als mijn hand/arm zulke rare dingen dedenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:11 schreef Stiemie het volgende:
Ik heb over 2 weken weer een afspraak om de uitslag van het uitgebreide bloedonderzoek te bespreken. En dan gaan ze weer verder kijken.
Ynske die schokken bij mijn elleboog waren absoluut niet fijn en ik was steeds bang dat ik onbewust mijn arm tegen de arts zou zwiepen bij zo'n heftige schok
Ooow webkim ik weet precies hoe je je voelt....quote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:47 schreef Webkim het volgende:
Ik was vandaag in wat ik vroeger een dikkemensenwinkel genoemd zou hebben: de Miss Etam plus.
Dat was nadat ik bij de Didi (wat ik vroeger ook niks vond) niets paste. Dus ik stond daar vol boosheid in de Miss Etam pashokjes met twee vormeloze broeken. Te Klein!De maat ga ik niet eens noemen, want dan krijg ik ter plekke weer een zenuwinzinking. Iemand ervaring met liposucties?
![]()
*ernstig unhappy*
Webkim, natuurlijk passen die vormeloze broeken niet. Jij hebt namelijk wel Vormen! En ook een prachtige lengte.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:47 schreef Webkim het volgende:
Ik was vandaag in wat ik vroeger een dikkemensenwinkel genoemd zou hebben: de Miss Etam plus.
Dat was nadat ik bij de Didi (wat ik vroeger ook niks vond) niets paste. Dus ik stond daar vol boosheid in de Miss Etam pashokjes met twee vormeloze broeken. Te Klein!De maat ga ik niet eens noemen, want dan krijg ik ter plekke weer een zenuwinzinking. Iemand ervaring met liposucties?
![]()
*ernstig unhappy*
En veel wandelen (met Thomas) dan, of doe je dat al?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:22 schreef Webkim het volgende:
En ik kan wel een slaapzak op de sportschool leggen, maar dan moet ik op Thomas laten passen en dat trek ik nog heel slecht. Kiezen tussen 2 kwaden dus.
Misschien heb ik dan nog wel goed nieuws voor je! Ik had ook ineens een schoenmaat groter. Maar nu ik weer aardig in de richting van mijn normale gewicht ga blijk ik ineens weer een maat kleiner te hebben! Dus het kan nog heel goed dat ze straks gewoon weer teruggaan naar 42quote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:22 schreef Webkim het volgende:
En ik heb vanmiddag ook al heule lelijke Ecco's gekocht, omdat mijn maat 42 voeten na de zwangerschap ook groter zijn gebleven en ik een onmogelijke zoektocht naar LEUKE schoenen er echt niet bij kon hebben. Deze waren er in 43.![]()
Ze bestaan, volwassen vrouwen met maat 34, 36 of 38.quote:Op zondag 20 juli 2008 07:48 schreef LovelyLady het volgende:
Heupbroeken![]()
![]()
Welke achterlijke idioot slanke den dat heeft uitgevonden .....
Mijn idee was juist dat ik juíst op mijn oude gewicht wilde zijn voordat we aan een 2e zouden beginnen. Want stel je bent na de 1e 10 kilo zwaarder gebleven dan voor de 1e zwangerschap, en na de 2e blijft er wéér 10 kilo extra, dan zit je al op 20 kilo extra dan je 'normale' gewicht. Of het echt zo werkt weet ik niet, maar ik wilde het risico niet nemen...quote:Op zondag 20 juli 2008 10:05 schreef Nijna het volgende:
En wil ook niet heel veel moeite doen op dit moment, wie weet gaan we over niet al te lange tijd wel voor een brusje, kan ik daarna weer opnieuw... of werkt het zo niet (vraag aan mama's met meerdere kinderen)?
En hij is heeeel liefquote:Op zondag 20 juli 2008 08:05 schreef Kersjes het volgende:
[..]
Ze bestaan, volwassen vrouwen met maat 34, 36 of 38.
En er zitten zelfs een paar bij die nog kinderen gebaard hebben ook![]()
Ik denk altijd maar zo: je kan met mij heel gezellig, vaak en veel eten![]()
Niks zo ergerlijk als van die superslanke types die constant lopen te miepen dat ze te dik worden en dus leven op een paar blaadjes sla. En als iemand trakteert ofzo het aangeboden taartje weigeren "anders pas ik straks niet meer in mijn bikini, hahaha" (maat 34)
Iedereen leest ook nog eens verkeerd: ik schreef hierboven dat 46 me te klein bleek. Hoeveel groter ik ben heb ik niet geprobeerd. Dat kon ik echt niet meer aan.quote:Op zondag 20 juli 2008 19:11 schreef Lois het volgende:
Ik had je zeker geen maatje 46 ingeschat Webkim, je toont het in ieder geval niet
Mee eens!quote:
En dat is het precies. Erg jammer alleen dat je je al snel de 'underdog' voelt bij vrouwen die het wel gelukt is om na hun zwangerschap, al dan niet met moeite, hun oude figuur terug te krijgen.quote:Op zondag 20 juli 2008 22:10 schreef Kersjes het volgende:
[..]
Wat wij hier vrijwel allemaal gemeen hebben is dat we zwanger zijn (geweest) en bij de meesten laat dat gewoon zijn sporen na. En juist hier kan je er af en toe zo heeeerlijk over zeuren en janken, juist omdat er hier soortgenoten rondhuppelen.
Maar gelukkig hebben we er wel bloedjes van kinderen aan over gehouden![]()
![]()
Eetprobleme en/of depressies zijn natuurlijk weer een geheel andere categorie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |