Fietsen is ook levensgevaarlijk, verbieden die handel.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Telefoons, computers en auto's verbieden!
Je kunt het beste de hele dag en nacht in een bunker gaan zitten, maar goed, de meeste ongelukken gebeuren thuis. What to do, what to do?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
gasfornuis ook verbieden! en CV's zijn ook slecht..
jongens waar is mijn grot?!
Ze weren wel oude auto´s uit de steden (waar om de minuut vette vliegtuigen overheen vliegen) en ze verhogen wel de accijnzen om je te straffen voor het rijden met een diesel dus daar moeten we wel weten dat het slecht is voor ons.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Telefoons, computers en auto's verbieden!
Misschien heb je wel gelijk, anders zouden ze ook het roken wel verbieden in de horeca.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:23 schreef mstx het volgende:
[..]
Fietsen is ook levensgevaarlijk, verbieden die handel.
Die zijn groen!quote:
Dinkellandquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:53 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Die zijn groen!Verbieden! Teveel vitamines ga je ook dood van!
![]()
En als de meeste ongelukken thuis gebeuren, waarom wonen we dan niet allemaal in het huis van de buurman!
Gaaf! Met z'n allen, voor de veiligheid!quote:
Ik stoor mij sowiezo aan veel mensen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:09 schreef LangeTabbetje het volgende:
Prima idee. Iedereen stoort zich toch mateloos aan mensen die bellen in de trein ? Of van die jongeren die in de trein ringtones gaan vergelijken ?
Dat hoeven ze sowieso niet. Als die dingen echt gevaar opleverden bij het vliegen mochten ze niet mee.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:09 schreef LangeTabbetje het volgende:
Prima idee. Iedereen stoort zich toch mateloos aan mensen die bellen in de trein ? Of van die jongeren die in de trein ringtones gaan vergelijken ?
Tevens hoeven stewardessen in vliegtuigen er niet meer op te letten of iedereen zijn telefoon wel heeft uitstaan !
Als ik een mens en een rat zo eens naast elkaar zet, dan vallen mij toch, als ik even kijk met een kritische blik, een aantal zeer grote verschillen op. Die 10 procent is volledig bepalend van hoe een wezen zich manifesteert en dus ook waar het gevoelig of niet gevoelig voor is (de straling is niet-ioniserend dus zal een eventuele afwijking voort komen uit warmte-effecten, het volume van het organisme is dus van groot belang).quote:"Ons genetisch materiaal komt voor 90 procent overeen met dat van ratten. Ook een groot Europees onderzoek toonde aan dat DNA-structuren worden aangetast."
Truukje om de werknemer minder met een mobiel van de zaak te laten rondlopen wellicht.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:38 schreef Martijn_77 het volgende:
Gaat de FNV zich ook al hiermee bemoeien?
Het is toch een VAKbond en geen politieke partij?
Dat of nog banaler.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Truukje om de werknemer minder met een mobiel van de zaak te laten rondlopen wellicht.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:56 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Als ik een mens en een rat zo eens naast elkaar zet, dan vallen mij toch, als ik even kijk met een kritische blik, een aantal zeer grote verschillen op. Die 10 procent is volledig bepalend van hoe een wezen zich manifesteert en dus ook waar het gevoelig of niet gevoelig voor is (de straling is niet-ioniserend dus zal een eventuele afwijking voort komen uit warmte-effecten, het volume van het organisme is dus van groot belang).
Bovendien is, mocht de straling al schadelijk zijn, dit afhankelijk van het gebruik en niet zo zeer van het stralingsniveau zelf. Net zo goed als je wel eens een biertje kunt drinken zonder alcoholist te zijn.
Het vakbondsgepeupel gaat hier dus weer lekker kort door de bocht zoals we van hen gewend zijn.
quote:Ratten
"Onlangs stierven bij een Belgisch onderzoek 16 van de 17 aan straling blootgestelde ratten aan een tumor", aldus de FNV.
http://www.beperkdestraling.org/default.aspxquote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:27 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar dat onderzoek. Heeft iemand het op kunnen sporen?
Je hoeft geen mobiel te gebruiken, dat is een keuze die je zelf maakt.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:54 schreef fokthesystem het volgende:
Niks aan de hand gaat u rustig slapen.
Is het onmogelijk dat mensen andere keuzes maken als ze over meer kennis beschikken?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 09:25 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Je hoeft geen mobiel te gebruiken, dat is een keuze die je zelf maakt.
Gebruik je gsm alleen voor korte gesprekjes ................................quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:58 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
http://www.beperkdestraling.org/default.aspx
Google is je vriend niet?
Hoe dan ook, over een paar jaar horen we deze en gene roepen, fluisteren wellicht:
Oh ja , het is toch waar.... sigaretje?
Je had ooit een autofabrikant die een model op de markt bracht waarbij de brandstoftank nogal achterin de auto zat waardoor er al diverse auto´s in de fik waren gevlogen bij een aanrijding.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:17 schreef sneakypete het volgende:
FNV verbieden!
Jezus wat een randmongolen!
Overigens een keurmerk kan ook prima door bedrijven zelf ontwikkeld worden, omdat het meedoen aan een wetenschappelijk ondersteund keurmerk een meerwaarde geeft aan je product.
SMS FNV UIT naar 0900666
Ah, EchtGaaf weet meer dan de WHO.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:34 schreef EchtGaaf het volgende:
Het is en blijft ioniserende, hoogfrequente straling.... Wie de schadelijkheid ontkent is ziende blind en horende doof.
Ach, die tumoren bij die ratjes....Ze komen uit het niets.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ah, EchtGaaf weet meer dan de WHO.
Nee, maar dat verandert niets aan het feit dat het hun eigen keuzes zijn waar ze zelf verantwoordelijk voor zijn.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 09:49 schreef fokthesystem het volgende:
Is het onmogelijk dat mensen andere keuzes maken als ze over meer kennis beschikken?
De eerste GSM met ioniserende straling moet ik nog tegenkomen.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:18 schreef EchtGaaf het volgende:
Elke vorm van ioniserende straling schaadt min of meer het dna...
Correct, bij GSM wordt gesproken over EM-straling die non- Ionizing is.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:29 schreef NewOrder het volgende:
[..]
De eerste GSM met ioniserende straling moet ik nog tegenkomen.
Conclusie: body tissue kan opwarmen, echter niet van samenstelling veranderen...quote:Effect of Radiations on Humans
* Non-Ionizing Radiation:
o Are radiations that do not have sufficient energy to break the chemical Bonds in the body.
o The main effect is the heating of the body tissues.
Source: http://radsafe.berkeley.edu
* Ionizing Radiation:
o High-energy radiation, such as X-Ray radiation, where the electromagnetic photons have sufficient energy to break chemical bonds. This energy can remove electrons from the atoms( ionization), which will recombine with other atoms and thereby might cause some damage to biological tissue potentially leading to serious diseases.
uhuh.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Correct, bij GSM wordt gesproken over EM-straling die non- Ionizing is.
Verder:
[..]
Conclusie: body tissue kan opwarmen, echter niet van samenstelling veranderen...
1 van jouw bronnen zegt overigens:quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:04 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
uhuh.
Daarom zijn er ook dagelijks berichten in Israelische en Zweedse kranten dat mobiele telefoons kanker veroorzaken.
http://www.foxnews.com/story/0,2933,316021,00.html
Israeli Researchers Link Cell Phones to Cancer
http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/7250372.stm
'Cancer link' to heavy mobile use
http://www.israelnationalnews.com/News/News.aspx/125433
Israeli Study Finds Heavy Cell Phone Use Linked to Cancer
http://www.haaretz.com/hasen/spages/932578.html
Cancer researcher: Children's cellular phone use should be limited
En dan echt 100'en van dit soort berichten.
Of dit :
http://www.newindpress.com/NewsItems.asp?ID=IE320080620213948
2 Billion may suffer from Mobile Cancer by 2020: Study
Maar leef lekker verder in jullie kortzichtige egocentrische illusieve consumenten wereldje.
Ik sluit niets bij voorbaat uit, al suggereer jij dat wel, maar een overtuigend bewijs is er niet, zie verder dat de straling non-ionizing is, dus er wordt hooguit tissue opgewarmd. Wellicht is dat niet zo goed bij frequent gebruik?quote:"However, it's important to remember that the vast majority of studies so far have found that mobile phones do not increase the risk of any type of cancer."
Als de Delhi Times beweert dat 2 miljard mensen telefoonkanker hebben in 2020, dan hebben ze mijn aandacht.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
1 van jouw bronnen zegt overigens:
[..]
Ik sluit niets bij voorbaat uit, al suggereer jij dat wel, maar een overtuigend bewijs is er niet, zie verder dat de straling non-ionizing is, dus er wordt hooguit tissue opgewarmd. Wellicht is dat niet zo goed bij frequent gebruik?
Boven dat artikel staatquote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:39 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Als de Delhi Times beweert dat 2 miljard mensen telefoonkanker hebben in 2020, dan hebben ze mijn aandacht.
. Dat is aanzetten tot kanker!quote:Get a 30% discount on Calls to India.
Haha, die reclame viel mij ook al op.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Boven dat artikel staat
[..]
. Dat is aanzetten tot kanker!![]()
Verder wordt niet uitgelegd wat er dan aan de hand zou zijn. Het kan best zijn dat er wat aan de hand is, maar dan moet de overheid eerst maar eens normen gaan bijstellen.
Ik ben met je eens dat menselijk belang boven winstbelang zou moeten staan. Of de overheid meedoet aan winstbelang laat ik vooralsnog in het midden. Zolang niet duidelijk is wat die straling doet is er een voordeel van de twijfel. Het is dan aan de mensen/gebruikers zelf om er rekening mee te houden.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:50 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Haha, die reclame viel mij ook al op.
Winstbelang boven menselijk belang stellen, dat is wat er aan de hand is, dit is niet alleen een probleem in de sector van mobiele telefonie, je ziet het zelfde in de massamedia-sector en in bijvoorbeeld de farmaceutische industrie.
Vroeger noemden ze winstbelang boven menselijk belang stellen gewoon nog fascisme.
Het probleem aan zulks een systeem is dat wij niet naar de overheid hoeven te kijken voor oplossingen, zij vertegenwoordigen juist het winstbelang, niet ons, het menselijke belang.
Verandering zal komen via onafhankelijke doch verenigde individuen .
Het is niet de overheid die de macht heeft, de politiek en de overheid zijn louter een afspiegeling van macht, om een personificatie te vormen voor het volk, zodat wij, de massa, een gezicht kunnen plaatsen bij de doorgevoerde beleidsstukken.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik ben met je eens dat menselijk belang boven winstbelang zou moeten staan. Of de overheid meedoet aan winstbelang laat ik vooralsnog in het midden. Zolang niet duidelijk is wat die straling doet is er een voordeel van de twijfel. Het is dan aan de mensen/gebruikers zelf om er rekening mee te houden.
Mocht er inderdaad een verband zijn dat aantoonbaar is, dan ben ik de eerste die zal eisen dat mobiele telefoons verbeterd moeten worden.
Inderdaad, die overheid heeft toch ook het rijden op gas zo duur gemaakt?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:50 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Haha, die reclame viel mij ook al op.
Winstbelang boven menselijk belang stellen, dat is wat er aan de hand is, dit is niet alleen een probleem in de sector van mobiele telefonie, je ziet het zelfde in de massamedia-sector en in bijvoorbeeld de farmaceutische industrie.
Vroeger noemden ze winstbelang boven menselijk belang stellen gewoon nog fascisme.
Het probleem aan zulks een systeem is dat wij niet naar de overheid hoeven te kijken voor oplossingen, zij vertegenwoordigen juist het winstbelang, niet ons, het menselijke belang.
Verandering zal komen via onafhankelijke doch verenigde individuen .
Winstbelang is net zo goed een menselijk belang. Zonder winst worden er geen producten gemaakt en zijn er ook geen banen nodig om die producten te maken en te verkopen. Het is dus niet het winstbelang boven het menselijk belang verkiezen, maar een keuze maken tussen verschillende menselijke belangen. De verantwoordelijkheid voor die keuzes ligt niet alleen bij bedrijven maar ook bij ieder individu.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:50 schreef Salvad0R het volgende:
Winstbelang boven menselijk belang stellen, dat is wat er aan de hand is
Waarbij de fabrikant zowel afgestraft is door de rechter als door de consument.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:56 schreef Colnago het volgende:
[..]
Je had ooit een autofabrikant die een model op de markt bracht waarbij de brandstoftank nogal achterin de auto zat waardoor er al diverse auto´s in de fik waren gevlogen bij een aanrijding.
De fabrikant heeft eens zitten rekenen en kwam tot te conclusie dat schadevergoeding goedkoper was dan een terugroepactie en hield lekker z´n mond.
Dus ik zou maar niet teveel vertrouwen hebben in de fabrikanten als ik jou was.
De wet dus.quote:Op zondag 20 juli 2008 09:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Vraag blijft wat de rol van de overheid hierin is als de telecomleveranciers/providers voldoen aan de wettelijke normen.
Als het uitkomt misschien wel ja maar hoeveel zaken worden er onder het tapijt geschoven?quote:Op zondag 20 juli 2008 10:21 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Waarbij de fabrikant zowel afgestraft is door de rechter als door de consument.
Ik sluit inmiddels zelfs niet uit dat er een masterplan is wereldwijd (bilderberg, illuminatie, skulls and bones, g8, u name it) om meer mensen sneller te laten sterven ivm te veel mensen voor water en voedsel op dit kleine aardklootje, slechte/dure zorg en gewoonten/tools helpen daarbij.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:55 schreef Colnago het volgende:
[..]
Als het uitkomt misschien wel ja maar hoeveel zaken worden er onder het tapijt geschoven?
Kijk maar eens naar die klokkeluider Spijkers die in de problemen is gekomen omdat hij niet wilde verzwijgen dat er ondeugdelijke mijnen waren.
Je zou zeggen dat onze overheid die beste man bedankte en vervolgens de fabrikant onder vuur ging nemen maar het tegendeel is dus het geval.
Die overheid beslist dus ook over onze mobilele telefoon.
Een kleine elite die de overgrote meerderheid ziet als slaven en dienaren dus?quote:Op zondag 20 juli 2008 14:16 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ik sluit inmiddels zelfs niet uit dat er een masterplan is wereldwijd (bilderberg, illuminatie, skulls and bones, g8, u name it) om meer mensen sneller te laten sterven ivm te veel mensen voor water en voedsel op dit kleine aardklootje, slechte/dure zorg en gewoonten/tools helpen daarbij.
Om even off-topic te gaan: hier ga je dus volledig de mist in. Het gedeelte DNA dat instaat voor de bouw van zoogdieren en dus leidt tot fenotypische verschillen vertoont paradoxaal genoeg net een verbazingwekkende gelijkenis. De verschillen in fenotype zijn het gevolg van enhancers (een soort 'schakelaars') en niet van verschillen in het DNA. De verschillen in het DNA weerspiegelen eigenlijk alleen de hoeveelheid tijd die verstreken is sinds twee soorten zich afsplitsten van een gemeenschappelijke voorouder. Maar dat terzijdequote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:56 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Als ik een mens en een rat zo eens naast elkaar zet, dan vallen mij toch, als ik even kijk met een kritische blik, een aantal zeer grote verschillen op. Die 10 procent is volledig bepalend van hoe een wezen zich manifesteert en dus ook waar het gevoelig of niet gevoelig voor is (de straling is niet-ioniserend dus zal een eventuele afwijking voort komen uit warmte-effecten, het volume van het organisme is dus van groot belang).
Google maar eens op het ontstaan van de fam. naam Rothschild tip: vreemde munten winkeltje in duitsland eeuwen terug, met een rood schild als uithangbord)quote:Op maandag 21 juli 2008 09:47 schreef SicSicSics het volgende:
Jullie zitten ernaast! Whahaha *duiveltje*
We zijn allemaal batterijen en leven in een computer! Mwuhhaha
Bildenberg is verzonnen om jullie op een dwaalspoor te brengen... En jullie tuinen er nog in ook!
De echte vijand zijn de troetelbeertjes die jullie met hun troetelbeertjes straal allemaal rechts en Wilders-fan zullen maken mwuhahah hihihihi hahahaha hooohoohoho!
*nutcases*
Google maar eens op reptilians of draconians, tip: Ren weg! Ze nemen de wereld over!!!quote:Op maandag 21 juli 2008 12:24 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Google maar eens op het ontstaan van de fam. naam Rothschild tip: vreemde munten winkeltje in duitsland eeuwen terug, met een rood schild als uithangbord)
DUH! Aan wie leen jij je geld liever uit?quote:Wie leen je als eerste soort van wereldbank liever: arme boeren, of koningshoven die een belastingdruk als backup hadden en dus meer garantie op hun leningen hadden?
De vrije universiteit is evil!?!quote:Hoe verklaar je dat inmiddels 51%van het geld bij iets van 2 a 5% van de mensen is?
Waar komen al die onbekende bliksem carrière makende politici vandaan? Incl. Balkenende(! ook hij deed die opleiding)
Ignorance is bliss inderdaad, als ik mezelf zo gek zou laten maken als jij!..quote:Zalig zijn de simpele van geest. Ook jouw nickname en fotootje zeggen veel: drugs innemen en comfortabel kop in het zand, de rest die dat niet doet is sic.
En die rugtas hangt ongeveer bij je nieren?quote:Op maandag 21 juli 2008 12:29 schreef Geqxon het volgende:
Telefoon in je rugtas, bluetooth headsetje aan je oor. Veel beter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |