Inderdaad, die overheid heeft toch ook het rijden op gas zo duur gemaakt?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:50 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Haha, die reclame viel mij ook al op.
Winstbelang boven menselijk belang stellen, dat is wat er aan de hand is, dit is niet alleen een probleem in de sector van mobiele telefonie, je ziet het zelfde in de massamedia-sector en in bijvoorbeeld de farmaceutische industrie.
Vroeger noemden ze winstbelang boven menselijk belang stellen gewoon nog fascisme.
Het probleem aan zulks een systeem is dat wij niet naar de overheid hoeven te kijken voor oplossingen, zij vertegenwoordigen juist het winstbelang, niet ons, het menselijke belang.
Verandering zal komen via onafhankelijke doch verenigde individuen .
Winstbelang is net zo goed een menselijk belang. Zonder winst worden er geen producten gemaakt en zijn er ook geen banen nodig om die producten te maken en te verkopen. Het is dus niet het winstbelang boven het menselijk belang verkiezen, maar een keuze maken tussen verschillende menselijke belangen. De verantwoordelijkheid voor die keuzes ligt niet alleen bij bedrijven maar ook bij ieder individu.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:50 schreef Salvad0R het volgende:
Winstbelang boven menselijk belang stellen, dat is wat er aan de hand is
Waarbij de fabrikant zowel afgestraft is door de rechter als door de consument.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:56 schreef Colnago het volgende:
[..]
Je had ooit een autofabrikant die een model op de markt bracht waarbij de brandstoftank nogal achterin de auto zat waardoor er al diverse auto´s in de fik waren gevlogen bij een aanrijding.
De fabrikant heeft eens zitten rekenen en kwam tot te conclusie dat schadevergoeding goedkoper was dan een terugroepactie en hield lekker z´n mond.
Dus ik zou maar niet teveel vertrouwen hebben in de fabrikanten als ik jou was.
De wet dus.quote:Op zondag 20 juli 2008 09:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Vraag blijft wat de rol van de overheid hierin is als de telecomleveranciers/providers voldoen aan de wettelijke normen.
Als het uitkomt misschien wel ja maar hoeveel zaken worden er onder het tapijt geschoven?quote:Op zondag 20 juli 2008 10:21 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Waarbij de fabrikant zowel afgestraft is door de rechter als door de consument.
Ik sluit inmiddels zelfs niet uit dat er een masterplan is wereldwijd (bilderberg, illuminatie, skulls and bones, g8, u name it) om meer mensen sneller te laten sterven ivm te veel mensen voor water en voedsel op dit kleine aardklootje, slechte/dure zorg en gewoonten/tools helpen daarbij.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:55 schreef Colnago het volgende:
[..]
Als het uitkomt misschien wel ja maar hoeveel zaken worden er onder het tapijt geschoven?
Kijk maar eens naar die klokkeluider Spijkers die in de problemen is gekomen omdat hij niet wilde verzwijgen dat er ondeugdelijke mijnen waren.
Je zou zeggen dat onze overheid die beste man bedankte en vervolgens de fabrikant onder vuur ging nemen maar het tegendeel is dus het geval.
Die overheid beslist dus ook over onze mobilele telefoon.
Een kleine elite die de overgrote meerderheid ziet als slaven en dienaren dus?quote:Op zondag 20 juli 2008 14:16 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ik sluit inmiddels zelfs niet uit dat er een masterplan is wereldwijd (bilderberg, illuminatie, skulls and bones, g8, u name it) om meer mensen sneller te laten sterven ivm te veel mensen voor water en voedsel op dit kleine aardklootje, slechte/dure zorg en gewoonten/tools helpen daarbij.
Om even off-topic te gaan: hier ga je dus volledig de mist in. Het gedeelte DNA dat instaat voor de bouw van zoogdieren en dus leidt tot fenotypische verschillen vertoont paradoxaal genoeg net een verbazingwekkende gelijkenis. De verschillen in fenotype zijn het gevolg van enhancers (een soort 'schakelaars') en niet van verschillen in het DNA. De verschillen in het DNA weerspiegelen eigenlijk alleen de hoeveelheid tijd die verstreken is sinds twee soorten zich afsplitsten van een gemeenschappelijke voorouder. Maar dat terzijdequote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:56 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Als ik een mens en een rat zo eens naast elkaar zet, dan vallen mij toch, als ik even kijk met een kritische blik, een aantal zeer grote verschillen op. Die 10 procent is volledig bepalend van hoe een wezen zich manifesteert en dus ook waar het gevoelig of niet gevoelig voor is (de straling is niet-ioniserend dus zal een eventuele afwijking voort komen uit warmte-effecten, het volume van het organisme is dus van groot belang).
Google maar eens op het ontstaan van de fam. naam Rothschild tip: vreemde munten winkeltje in duitsland eeuwen terug, met een rood schild als uithangbord)quote:Op maandag 21 juli 2008 09:47 schreef SicSicSics het volgende:
Jullie zitten ernaast! Whahaha *duiveltje*
We zijn allemaal batterijen en leven in een computer! Mwuhhaha
Bildenberg is verzonnen om jullie op een dwaalspoor te brengen... En jullie tuinen er nog in ook!
De echte vijand zijn de troetelbeertjes die jullie met hun troetelbeertjes straal allemaal rechts en Wilders-fan zullen maken mwuhahah hihihihi hahahaha hooohoohoho!
*nutcases*
Google maar eens op reptilians of draconians, tip: Ren weg! Ze nemen de wereld over!!!quote:Op maandag 21 juli 2008 12:24 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Google maar eens op het ontstaan van de fam. naam Rothschild tip: vreemde munten winkeltje in duitsland eeuwen terug, met een rood schild als uithangbord)
DUH! Aan wie leen jij je geld liever uit?quote:Wie leen je als eerste soort van wereldbank liever: arme boeren, of koningshoven die een belastingdruk als backup hadden en dus meer garantie op hun leningen hadden?
De vrije universiteit is evil!?!quote:Hoe verklaar je dat inmiddels 51%van het geld bij iets van 2 a 5% van de mensen is?
Waar komen al die onbekende bliksem carrière makende politici vandaan? Incl. Balkenende(! ook hij deed die opleiding)
Ignorance is bliss inderdaad, als ik mezelf zo gek zou laten maken als jij!..quote:Zalig zijn de simpele van geest. Ook jouw nickname en fotootje zeggen veel: drugs innemen en comfortabel kop in het zand, de rest die dat niet doet is sic.
En die rugtas hangt ongeveer bij je nieren?quote:Op maandag 21 juli 2008 12:29 schreef Geqxon het volgende:
Telefoon in je rugtas, bluetooth headsetje aan je oor. Veel beter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |