Fraecelsquote:
Ach so.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:54 schreef Frutsel het volgende:
Pheno![]()
DaMart![]()
@Kuuks, nee geen hersenschudding![]()
Gewoon een job waar je je kop bij moet houden, cijfertjes, lettertjes etc etc..
Frutselquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:54 schreef Frutsel het volgende:
Pheno![]()
DaMart![]()
@Kuuks, nee geen hersenschudding![]()
Gewoon een job waar je je kop bij moet houden, cijfertjes, lettertjes etc etc..
Oh ja, dat kan je ook zien...quote:
Excigequote:
Eerst al zo'n ladylike die niet kan tellen, nou dit weer....quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:06 schreef Pheno het volgende:
De vrouw die zei dat ze spanjaarden wel op latino's vond lijken
Wat goed van je!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:00 schreef OA het volgende:
Oh ja, dat kan je ook zien...Ik had het gewoon onthouden
.
Ze zijn alleen maar goed voor hun knuffelgrotje.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eerst al zo'n ladylike die niet kan tellen, nou dit weer....![]()
Wat is dat toch met al die vrouwen? Zijn die dom of zo?
Zég!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Eerst al zo'n ladylike die niet kan tellen, nou dit weer....![]()
Wat is dat toch met al die vrouwen? Zijn die dom of zo?
Jaquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:58 schreef Klonk het volgende:
nog schokkende dingen gebeurt, [..] ?. relletjes ?
Welkom terug.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:58 schreef Klonk het volgende:
Hoi
Weer terug van vakantie, nog schokkende dingen gebeurt, kindje van Fha en Papier ofzo ?. relletjes ?
Reken eens uit hoeveel minuten nog tot de vakantie? Ik ben ff drukquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:09 schreef Kuukske het volgende:
Ja, ik heb het niet zo druk Papierknippert.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JaVrouwenhater Fles is aan het rellen. Grijp em
Eh..quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Reken eens uit hoeveel minuten nog tot de vakantie? Ik ben ff druk
vooral doen als ik een sollicitatiegesprek hebquote:
Allebei halve dagen?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vooral doen als ik een sollicitatiegesprek heb
Kut... ze willen me hebben.
Nou moet ik gaan kiezen.. dilemma'!!
Leuke vakantie gehad? Zonder regen enzo.. ?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:58 schreef Klonk het volgende:
Hoi
Weer terug van vakantie, nog schokkende dingen gebeurt, kindje van Fha en Papier ofzo ?. relletjes ?
Het ligt er aan wat jij belangrijker vind. Lekker dichtbij en op een leuke werkplek is op de langere termijn leuker hoor. Althans, dat denk ik dan.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:31 schreef Ladylike het volgende:
mensen.. ik wil advies...
baan 1: positief: - jaarcontract, goed inkomen
negatief: -reisafstand en werkplek minder relaxed
baan 2: postitief: lekker dichtbij, leuke werkplek en goed inkomen
negatief: parttime (ben kostwinnaar) na een half jaar
Ik weet het niet meer hoor
quote:
Ik zou voor de leukere werkplek gaan. Maar als dat betekend dat je na een half jaar een probleem hebt is dat natuurlijk niet ideaal en zou ik dus voor de eerste gaan.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:31 schreef Ladylike het volgende:
mensen.. ik wil advies...
baan 1: positief: - jaarcontract, goed inkomen
negatief: -reisafstand en werkplek minder relaxed
baan 2: postitief: lekker dichtbij, leuke werkplek en goed inkomen
negatief: parttime (ben kostwinnaar) na een half jaar
Ik weet het niet meer hoor
daar zit ik dus ook meequote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik zou voor de leukere werkplek gaan. Maar als dat betekend dat je na een half jaar een probleem hebt is dat natuurlijk niet ideaal en zou ik dus voor de eerste gaan.
die baan in maastricht IS ook veel leuker (en dat is nog belangrijker dan loon) maar die is dus na 5 maanden parttime...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het ligt er aan wat jij belangrijker vind. Lekker dichtbij en op een leuke werkplek is op de langere termijn leuker hoor. Althans, dat denk ik dan.
Kun je niet na een tijdje fulltime gaan werken?
Thee?quote:
Ow wacht, op die fiets. Hm. Ja, dat is wel lastig.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:41 schreef Ladylike het volgende:
die baan in maastricht IS ook veel leuker (en dat is nog belangrijker dan loon) maar die is dus na 5 maanden parttime...
Als die fulltime was, dan ging ik direct daarvoor!!
Nouja als je fulltime MOET werken dan heb je dus heul geen keus en is alleen de eerste dus geschiktquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
daar zit ik dus ook meedat ik echt fulltime MOET werken
WFz.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:43 schreef Fha het volgende:
Nouja als je fulltime MOET werken dan heb je dus heul geen keus en is alleen de eerste dus geschikt
Waarom moet je bij de tweede na een half jaar parttime dan?
Citroen alsjeblieftquote:
Mja ik weet hetquote:
Word ook vuilnisvrouw!!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:49 schreef Ladylike het volgende:
Waarom is baan 1 nou geen mannenwereld maar een duf advocatenkantoor???
* ladylike gaat bakkie troost halen
Ben jij da?quote:
Nee nog nietquote:
Ik weet het niet eigenlijkquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:56 schreef Ladylike het volgende:
coole nicht
dat moet toch ook goed verdienen blijkbaar (aangezien de man van mn vriendin dat ook doet en ze in een riante woning wonen)
Dat wil niets zeggen toch? Hoewel ik het me ook wel weer voor kan stellen. Een baan die bijna niemand echt wil hebben, moet best goed betalen. Hm. Misschien .. ooit.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:56 schreef Ladylike het volgende:
coole nicht
dat moet toch ook goed verdienen blijkbaar (aangezien de man van mn vriendin dat ook doet en ze in een riante woning wonen)
alleen gisteren en vandaag regen, overdag last van de kindersquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Leuke vakantie gehad? Zonder regen enzo.. ?
nja bij die advocaat moet ik dus 40 werken, dus ik geniet er deze maand nog vanquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:09 schreef Fha het volgende:
Zometeen ben je gewend aan die 36 uur en dan gaat alles weer tergend langzaam
Volgend jaar de kinderen bij opa en oma dumpenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
alleen gisteren en vandaag regen, overdag last van de kinders, maar ´s avonds uitgebreid genoten van alle speciale biertjes
Dan volgend jaar die mensen aanraden hun kids bij opa en oma te dumpenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:17 schreef Klonk het volgende:
het waren gelukkig niet onze kinderen, dus afgezien van het krijsen, janken en algemeen etteren hadden we er geen last van, ik hou het bij onze katten die kun je tenminste van je slaapkamer af gooien als ze vervelend worden...
Als je geluk hebt vallen ze vanzelf uit het raam.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan volgend jaar die mensen aanraden hun kids bij opa en oma te dumpendan kun je samen genieten van een lekker biertje!
Maar katten zijn wat dat betreft inderdaad handiger.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als je geluk hebt vallen ze vanzelf uit het raam.
mijn kleine heeft zelfs DAT overleefdquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als je geluk hebt vallen ze vanzelf uit het raam.
Als je echt geluk hebt.. kinderenquote:
Nouja het heeft natuurlijk niet altijd met de opvoeding te maken..quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mijn kleine heeft zelfs DAT overleefd![]()
echt waarik dank god op mn knieen daarvoor
Kinderen worden echt slecht opgevoed merk ik zo...
Die van mij schreeuwt niet, tiert niet en als ie dat wel doet dan heeft ie een probleem met paps en mams
Soms gilt ie wel, maar das met spelen (hijs pas 2,5) en niet omdat hij iets wil afdwingen
Ik had het over kattenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mijn kleine heeft zelfs DAT overleefd![]()
echt waarik dank god op mn knieen daarvoor
Kinderen worden echt slecht opgevoed merk ik zo...
Die van mij schreeuwt niet, tiert niet en als ie dat wel doet dan heeft ie een probleem met paps en mams
Soms gilt ie wel, maar das met spelen (hijs pas 2,5) en niet omdat hij iets wil afdwingen
Thee is nog niet aangekomen, ik pak wel een capucchinoquote:
Klote TNT ook.. doet er echt een eeuwigheid over altijdquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Thee is nog niet aangekomen, ik pak wel een capucchino
okay medische redenen (ADHD, autisme e.d.) daargelaten.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Nouja het heeft natuurlijk niet altijd met de opvoeding te maken..
whehe ook mn katten hebben de sprong uit het raam overleefdquote:
Mja dat dus inderdaadquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
okay medische redenen (ADHD, autisme e.d.) daargelaten.
Maar meestal toch wel
Ik mag ook in mn handjes wrijven dat ik zo'n lief engeltje heb
* OA 'verscheurt' mondelinge overeenkomst voor over 38 jaar en 11 maanden!!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat wil niets zeggen toch? Hoewel ik het me ook wel weer voor kan stellen. Een baan die bijna niemand echt wil hebben, moet best goed betalen. Hm. Misschien .. ooit.
credits zijn voor mn vriend.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja dat dus inderdaad
Maar goed gedaan dan
ik zweer bij Blistex..quote:
Ik heb altijd het potjequote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik zweer bij Blistex..
niet de stick, maar zo'n piepklein tubetje
Kusje dr op.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb altijd het potjeMaar nee ik had de boel kapot gebeten, toen is het dik gaan ontsteken, maar het korstje blijft er maar afvallen waardoor alles weer gigantisch gaat bloeden en nou.. zo schiet het dus niet op! *klaagklaagklaag*
Ik ken het..quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb altijd het potjeMaar nee ik had de boel kapot gebeten, toen is het dik gaan ontsteken, maar het korstje blijft er maar afvallen waardoor alles weer gigantisch gaat bloeden en nou.. zo schiet het dus niet op! *klaagklaagklaag*
Je bent een vampier!!! Ik wist wel dat er iets niet klopte aan jou..quote:
Mmmmmmmmm ik ben wel een nachtmens...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Je bent een vampier!!! Ik wist wel dat er iets niet klopte aan jou..
Zie jequote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mmmmmmmmm ik ben wel een nachtmens...
Tot volgende keerquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:10 schreef Ladylike het volgende:
ik ben naar huis
wederom bedankt voor de gezelligheid mensen
Wowquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:02 schreef Klonk het volgende:
Zo, het huis is weer op orde en het wonderbaarlijke een week van huis en geen kattenkots
Ga werken jijquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Stop met wachten en ga koken.
Mijn moeder stuurde me dood leuk dit smsje zondag:quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:07 schreef Klonk het volgende:
Poep is gelukkig nooit een probleem bij ons, mijn lieve schoonvader is voor een paar flessen legner best bereid de kattenbakken te doen
Ja, Hertog Jan. Should do the trickquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:39 schreef Fha het volgende:
(maar ze hebben waar je nu bent toch vast ook wel iets?)
Lijkt me handig inderdaad, iets gaan drinken wat vocht onttrekt waardoor je nog meer koppijn krijgtquote:
Het is haar wraak omdat ik weg ga.. Dat ben ik nu wel gewend.quote:
Ik ben de afgelopen week elke avond flink aangeschoten geweest (hallo studententijd) en ik vrees dat ik nu te verwend ben met al die lekkere biertjes (la wepionaise, maredsousquote:
toen wij vorige week weggingen ging een van onze schatjes heel demonstratief met haar rug naar ons toezitten en ze reageerde nergens meer opquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:15 schreef Fha het volgende:
[..]
Het is haar wraak omdat ik weg ga.. Dat ben ik nu wel gewend.
Haha heerlijkquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
toen wij vorige week weggingen ging een van onze schatjes heel demonstratief met haar rug naar ons toezitten en ze reageerde nergens meer op
Oh, nou prettig weekend alvastquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Ga werken jijen als het goed is eet ik vanavond (en morgen en overmorgen) bij mn broer
en terechtquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:19 schreef Klonk het volgende:
als wraak voor dat gedrag mag ze volgende week naar de dierenarts, om geholpen te worden
Ja dankjequote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oh, nou prettig weekend alvast
dat is primaquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:26 schreef Muck het volgende:
klonk, wil jij antwoord geven op mijn vraag in FC GC?
mag dat topic nou of niet?
Die leer je niet om op de kattebak te gaan kakken?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:15 schreef Fha het volgende:
[..]
Het is haar wraak omdat ik weg ga.. Dat ben ik nu wel gewend.
"het is haar wraak omdat ik weg ga" ... en nee ik kan nou eenmaal niet opletten als ik weg ben.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die leer je niet om op de kattebak te gaan kakken?
merciquote:
pff, verschrikkelijk altijdquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:48 schreef Klonk het volgende:
zucht vakantie is leuk best wel, maar het is altijd zo´n omschakeling om thuis weer uit dat vakantieritme te komen en boodschappen en de was te doen...
Yesquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:50 schreef Frutsel het volgende:KNMI: 'De Zomer komt terug!'
En laat ik dan net vakantie hebben
Wehheequote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:52 schreef Klonk het volgende:
ik ben pleitte, de koelkast weer volmaken anders breekt er hier een opstand uit
Muckquote:
Fhaquote:
Jawelquote:
En maandagavond weer beginnen aan een reeks van 4 nachtdienstenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:22 schreef Fha het volgende:
Gaat je ritme..
Pf.. dat je het volhoud johquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:25 schreef MPG het volgende:
[..]
En maandagavond weer beginnen aan een reeks van 4 nachtdiensten...
Die nachtdiensten zijn geen probleem, dat gaat prima. Heb ik minder moeite mee dan elke dag om 6 uur 's ochtends beginnenquote:
Mja dat kan ik me goed voorstellenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Die nachtdiensten zijn geen probleem, dat gaat prima. Heb ik minder moeite mee dan elke dag om 6 uur 's ochtends beginnen.
25 graden is geen zomerquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:50 schreef Frutsel het volgende:KNMI: 'De Zomer komt terug!'
En laat ik dan net vakantie hebben
Meer zomer dan het nu is..quote:
quote:
Ik heb net een hele week ochtend diensten gedraaid, 10 voor 6 opquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Die nachtdiensten zijn geen probleem, dat gaat prima. Heb ik minder moeite mee dan elke dag om 6 uur 's ochtends beginnen.
Aardsluie donder!quote:
Hoe kon ik je vergetenquote:
Daar hebben ze trillende vrienden voor.quote:
Ja, houdt Muck er een vriendje met Parkinson op na?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar hebben ze trillende vrienden voor.
Geruchten gaan dat hij tarzan heet.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:42 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, houdt Muck er een vriendje met Parkinson op na?
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:42 schreef OA het volgende:
[..]
Stuur een postduif als je niet wilt bellen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:42 schreef Fha het volgende:
hmm oke.. mijn broer zou mij bellen, maar ik ben het wachten zat (en het is mn broer.. dus wellicht issie t vergeten) dus eigenlijk wil ik hem nu bellen maar dan denk ik weer dat dat heel opdringerig lijkt.
What should i do?! Plies help mie wif this verie importent problum!
wahahahahaquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:42 schreef OA het volgende:
[..]
Daar weet IK dan niets vanquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:42 schreef OA het volgende:
[..]
Ochtenddienstquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb net een hele week ochtend diensten gedraaid, 10 voor 6 op![]()
Ochtendmensen zijn gek.
Komende week middagen
Ten eerste is het Aartsluie donder!quote:
Die word denk ik dan neergeschoten door de anitillianen die altijd op de hoek staan te tjillenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stuur een postduif als je niet wilt bellen.
Is het een Surinamer? Dan is ie het vergeten maar ben je altijd welkom. Gewoon gaan en hem uitschelden als hij niet thuis is.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:42 schreef Fha het volgende:
hmm oke.. mijn broer zou mij bellen, maar ik ben het wachten zat (en het is mn broer.. dus wellicht issie t vergeten) dus eigenlijk wil ik hem nu bellen maar dan denk ik weer dat dat heel opdringerig lijkt.
What should i do?! Plies help mie wif this verie importent problum!
Hamburgerketensquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar weet IK dan niets van
[..]
Ochtenddienst.
Daarvoor moet ik om 5 uur opstaan![]()
[..]
Ten eerste is het Aartsluie donder!
En ten tweede weet jij donders goed dat ik vannacht gewerkt heb, zodat jullie allemaal weer slaaj kunnen eten bij die bekende hamburgerketen.
Zelfde mengseltje als ikkequote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is het een Surinamer? Dan is ie het vergeten maar ben je altijd welkom. Gewoon gaan en hem uitschelden als hij niet thuis is.
Ik zal jullie eens aan elkaar voorstellenquote:
Oh, Muck:quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:55 schreef Muck het volgende:
Kuuut! Helemaal vergeten dat mijn ov niet geldig is
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:55 schreef Muck het volgende:
Kuuut! Helemaal vergeten dat mijn ov niet geldig is
Oeps..quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oh, Muck:
Je OV is niet geldig.
daar gaat weer een paar liter ll-bierquote:
Awww, Muckie toch....quote:
die heeft gister een ruggeprik gehadquote:
er komt een babymuck??quote:
alsjeblieft zeg! Ze is 50quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:06 schreef Fha het volgende:
[..]
er komt een babymuck??
Maar tegen de hernia ofzo?
Ja nouja, mensen bevallen tegenwoordig nog op hun 70ste dus ach..quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:11 schreef Muck het volgende:
[..]
alsjeblieft zeg! Ze is 50
En ik doe niet aan baby's.
Is tegen de pijn ja. Aan de hernia zelf doen ze helemaal niets
Ik kan het me voorstellen hahaquote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:17 schreef Muck het volgende:
Das waar, maar ik hoef echt geen broertje of zusje meer hoor
Ja, het gaat uiteindelijk wel weer over, naar dat duurt een maand of 8
Joepiquote:
wat is kervel?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Joepi
En straks kervelsoep met kervel uit de tuin
veel te langquote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik kan het me voorstellen haha![]()
Jeumig.. das nog best lang
Een kruid. Even zoeken: http://nl.wikipedia.org/wiki/Echte_kervelquote:
dollekervel?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Joepi
En straks kervelsoep met kervel uit de tuin
Ziet er mooi uit!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een kruid. Even zoeken: http://nl.wikipedia.org/wiki/Echte_kervel
Prrquote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:28 schreef Pheno het volgende:
Die pot was wel tof, al die losse plantjes er bij kopen kost geen drol.
leuk is dat jaquote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:27 schreef Pheno het volgende:
We hebben een kruidenpot gekocht, met dille, kervel, bieslook en nog wat dingen. Ruikt lekker en je moet ze bijknippen, dus meteen eten
Eentje ruilen tegen een raket?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:29 schreef Pheno het volgende:
En ik heb nog festini perenijsjes in de vriezer
Een kat in de grill is ook een idee.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:29 schreef Fha het volgende:
Mijn moeder heeft ook wel eens een poging gedaan met eigen kruiden laten groeien.. maar de kat vreet ze op
Wel nadat ze de kruiden heeft opgegeten dan natuurlijkquote:
ik heb dubbellikkersquote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:29 schreef Pheno het volgende:
En ik heb nog festini perenijsjes in de vriezer
quote:
Ik denk dat ie wil ruilen tegen je katquote:
Je hebt ook een clit. Dus driedubbel dan.quote:
hm.. Nou dat gaat dus mooi niet door!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:32 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat ie wil ruilen tegen je kat...
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Wel nadat ze de kruiden heeft opgegeten dan natuurlijk
vooraf kervelsoep, als hoofdgerecht gegrilde katfilet en na een perenijsje...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:32 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat ie wil ruilen tegen je kat...
Gij NooPquote:
Onweer, stroomstoringen, ontplofte gasleidingenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
De zon gaat steeds harder schijnen![]()
Ben benieuwd wat er gebeurd als ik een week vakantie neem
Leeft die nog?!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Tina Turner gaat nog een keer toeren
Op een grammafoonplaat?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Tina Turner gaat nog een keer toeren
Ze is 68quote:
Brr..quote:
Het gaat weer een mooi drama wordenquote:
Boterham met kaas hierquote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:11 schreef Sjowhan het volgende:
Zo, maar even wat maaltijdcrackers besmeren. Geen zin in koken
Mja als mijn broer nog een keer terug gaat bellen moet ik me ook maar een keer omkledenquote:
Apart, maar denk wel erg lekkerquote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:12 schreef Pheno het volgende:
Pannenkoeken met butterscotch
Zeeeeeeeeeeeerquote:
Gay kapselquote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:29 schreef Fha het volgende:
Wat een vage kerel zeg bij dr phil
Met zn domme kapsel
"nee hoor ik wor heus niet kaal" kapselquote:
Dat moet je aan die vent met zn rare haar vragen.quote:
Nou en?quote:
Daar zal je vrouw blij mee zijnquote:
Niet jij hebt pluisquote:
Dat is een leugen!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:46 schreef Pheno het volgende:
Vrouwen liegen altijd en als ze zeggen van niet, dan liegen ze nog !
Alsof kaal hetzelfde is als gayquote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:41 schreef Pheno het volgende:
Ik ben niet gay!
Ja, op mn hoofd.quote:
Jij hebt de kinderkamer toch gezien he?quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij hebt de kinderkamer toch gezien he?
Moet je maar niet van die dubbelzinnige opmerkingen makenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik krijg mn MSN niet ingelogd!
game zequote:
Kook zequote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:20 schreef Klonk het volgende:
Zo, het restje vakantiegeld wat we nog hadden is achtergebleven bij de lokale schoenenwinkel
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:21 schreef Klonk het volgende:
pluspunt was de lekkere koffie
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:21 schreef Klonk het volgende:
minpunt de buren met frans bauer...
hahaha, zo lang was het niett hoorquote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:06 schreef Ladylike het volgende:
Ja hoor
* Ladylike geeft kan en theeglas
koekje drbij?![]()
Heb Bastogne
Dat is niet eens waarquote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:39 schreef Pheno het volgende:
Ik ben ook zo goed als kaal
van niks doen word je nog het moeistquote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:35 schreef Fha het volgende:
Helemaal niks gedaan vandaag en toch ben ik heul wel moe
die vergrotende trap van moe, die blijft vreemdquote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
van niks doen word je nog het moeist
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:21 schreef DaMart het volgende:
Nee, beter nog.
Alle 9 seizoenen van de X-files op DVD![]()
![]()
![]()
.
Dank jequote:
"moeier"quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:17 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
die vergrotende trap van moe, die blijft vreemd
ik blijf de neiging houden: "moe - moeder - moest"quote:
Doe mij nog zo'n koekje?quote:2pk Afslankkoffie ¤ 5,50
Nu moeiteloos afvallen met deze Yves Rocher afslank-oploskoffie.
Ik kreeg hem net ook:quote:
Werkt dus alleen als je Yves Rocher heetquote:Koffie met afslankende werking bij Yves Rocher. Koop nu voordelig!
naamswijziging aanvragen dan maar?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kreeg hem net ook:
[..]
Werkt dus alleen als je Yves Rocher heet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |