alleen gisteren en vandaag regen, overdag last van de kindersquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Leuke vakantie gehad? Zonder regen enzo.. ?
nja bij die advocaat moet ik dus 40 werken, dus ik geniet er deze maand nog vanquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:09 schreef Fha het volgende:
Zometeen ben je gewend aan die 36 uur en dan gaat alles weer tergend langzaam
Volgend jaar de kinderen bij opa en oma dumpenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
alleen gisteren en vandaag regen, overdag last van de kinders, maar ´s avonds uitgebreid genoten van alle speciale biertjes
Dan volgend jaar die mensen aanraden hun kids bij opa en oma te dumpenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:17 schreef Klonk het volgende:
het waren gelukkig niet onze kinderen, dus afgezien van het krijsen, janken en algemeen etteren hadden we er geen last van, ik hou het bij onze katten die kun je tenminste van je slaapkamer af gooien als ze vervelend worden...
Als je geluk hebt vallen ze vanzelf uit het raam.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan volgend jaar die mensen aanraden hun kids bij opa en oma te dumpendan kun je samen genieten van een lekker biertje!
Maar katten zijn wat dat betreft inderdaad handiger.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als je geluk hebt vallen ze vanzelf uit het raam.
mijn kleine heeft zelfs DAT overleefdquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als je geluk hebt vallen ze vanzelf uit het raam.
Als je echt geluk hebt.. kinderenquote:
Nouja het heeft natuurlijk niet altijd met de opvoeding te maken..quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mijn kleine heeft zelfs DAT overleefd![]()
echt waarik dank god op mn knieen daarvoor
Kinderen worden echt slecht opgevoed merk ik zo...
Die van mij schreeuwt niet, tiert niet en als ie dat wel doet dan heeft ie een probleem met paps en mams
Soms gilt ie wel, maar das met spelen (hijs pas 2,5) en niet omdat hij iets wil afdwingen
Ik had het over kattenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mijn kleine heeft zelfs DAT overleefd![]()
echt waarik dank god op mn knieen daarvoor
Kinderen worden echt slecht opgevoed merk ik zo...
Die van mij schreeuwt niet, tiert niet en als ie dat wel doet dan heeft ie een probleem met paps en mams
Soms gilt ie wel, maar das met spelen (hijs pas 2,5) en niet omdat hij iets wil afdwingen
Thee is nog niet aangekomen, ik pak wel een capucchinoquote:
Klote TNT ook.. doet er echt een eeuwigheid over altijdquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Thee is nog niet aangekomen, ik pak wel een capucchino
okay medische redenen (ADHD, autisme e.d.) daargelaten.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Nouja het heeft natuurlijk niet altijd met de opvoeding te maken..
whehe ook mn katten hebben de sprong uit het raam overleefdquote:
Mja dat dus inderdaadquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
okay medische redenen (ADHD, autisme e.d.) daargelaten.
Maar meestal toch wel
Ik mag ook in mn handjes wrijven dat ik zo'n lief engeltje heb
* OA 'verscheurt' mondelinge overeenkomst voor over 38 jaar en 11 maanden!!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat wil niets zeggen toch? Hoewel ik het me ook wel weer voor kan stellen. Een baan die bijna niemand echt wil hebben, moet best goed betalen. Hm. Misschien .. ooit.
credits zijn voor mn vriend.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja dat dus inderdaad
Maar goed gedaan dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |