Mijn moeder stuurde me dood leuk dit smsje zondag:quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:07 schreef Klonk het volgende:
Poep is gelukkig nooit een probleem bij ons, mijn lieve schoonvader is voor een paar flessen legner best bereid de kattenbakken te doen
Ja, Hertog Jan. Should do the trickquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:39 schreef Fha het volgende:
(maar ze hebben waar je nu bent toch vast ook wel iets?)
Lijkt me handig inderdaad, iets gaan drinken wat vocht onttrekt waardoor je nog meer koppijn krijgtquote:
Het is haar wraak omdat ik weg ga.. Dat ben ik nu wel gewend.quote:
Ik ben de afgelopen week elke avond flink aangeschoten geweest (hallo studententijd) en ik vrees dat ik nu te verwend ben met al die lekkere biertjes (la wepionaise, maredsousquote:
toen wij vorige week weggingen ging een van onze schatjes heel demonstratief met haar rug naar ons toezitten en ze reageerde nergens meer opquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:15 schreef Fha het volgende:
[..]
Het is haar wraak omdat ik weg ga.. Dat ben ik nu wel gewend.
Haha heerlijkquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
toen wij vorige week weggingen ging een van onze schatjes heel demonstratief met haar rug naar ons toezitten en ze reageerde nergens meer op
Oh, nou prettig weekend alvastquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Ga werken jijen als het goed is eet ik vanavond (en morgen en overmorgen) bij mn broer
en terechtquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:19 schreef Klonk het volgende:
als wraak voor dat gedrag mag ze volgende week naar de dierenarts, om geholpen te worden
Ja dankjequote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oh, nou prettig weekend alvast
dat is primaquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:26 schreef Muck het volgende:
klonk, wil jij antwoord geven op mijn vraag in FC GC?
mag dat topic nou of niet?
Die leer je niet om op de kattebak te gaan kakken?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:15 schreef Fha het volgende:
[..]
Het is haar wraak omdat ik weg ga.. Dat ben ik nu wel gewend.
"het is haar wraak omdat ik weg ga" ... en nee ik kan nou eenmaal niet opletten als ik weg ben.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die leer je niet om op de kattebak te gaan kakken?
merciquote:
pff, verschrikkelijk altijdquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:48 schreef Klonk het volgende:
zucht vakantie is leuk best wel, maar het is altijd zo´n omschakeling om thuis weer uit dat vakantieritme te komen en boodschappen en de was te doen...
Yesquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:50 schreef Frutsel het volgende:KNMI: 'De Zomer komt terug!'
En laat ik dan net vakantie hebben
Wehheequote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:52 schreef Klonk het volgende:
ik ben pleitte, de koelkast weer volmaken anders breekt er hier een opstand uit
Muckquote:
Fhaquote:
Jawelquote:
En maandagavond weer beginnen aan een reeks van 4 nachtdienstenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:22 schreef Fha het volgende:
Gaat je ritme..
Pf.. dat je het volhoud johquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:25 schreef MPG het volgende:
[..]
En maandagavond weer beginnen aan een reeks van 4 nachtdiensten...
Die nachtdiensten zijn geen probleem, dat gaat prima. Heb ik minder moeite mee dan elke dag om 6 uur 's ochtends beginnenquote:
Mja dat kan ik me goed voorstellenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Die nachtdiensten zijn geen probleem, dat gaat prima. Heb ik minder moeite mee dan elke dag om 6 uur 's ochtends beginnen.
25 graden is geen zomerquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:50 schreef Frutsel het volgende:KNMI: 'De Zomer komt terug!'
En laat ik dan net vakantie hebben
Meer zomer dan het nu is..quote:
quote:
Ik heb net een hele week ochtend diensten gedraaid, 10 voor 6 opquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Die nachtdiensten zijn geen probleem, dat gaat prima. Heb ik minder moeite mee dan elke dag om 6 uur 's ochtends beginnen.
Aardsluie donder!quote:
Hoe kon ik je vergetenquote:
Daar hebben ze trillende vrienden voor.quote:
Ja, houdt Muck er een vriendje met Parkinson op na?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar hebben ze trillende vrienden voor.
Geruchten gaan dat hij tarzan heet.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:42 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, houdt Muck er een vriendje met Parkinson op na?
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:42 schreef OA het volgende:
[..]
Stuur een postduif als je niet wilt bellen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:42 schreef Fha het volgende:
hmm oke.. mijn broer zou mij bellen, maar ik ben het wachten zat (en het is mn broer.. dus wellicht issie t vergeten) dus eigenlijk wil ik hem nu bellen maar dan denk ik weer dat dat heel opdringerig lijkt.
What should i do?! Plies help mie wif this verie importent problum!
wahahahahaquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:42 schreef OA het volgende:
[..]
Daar weet IK dan niets vanquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:42 schreef OA het volgende:
[..]
Ochtenddienstquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb net een hele week ochtend diensten gedraaid, 10 voor 6 op![]()
Ochtendmensen zijn gek.
Komende week middagen
Ten eerste is het Aartsluie donder!quote:
Die word denk ik dan neergeschoten door de anitillianen die altijd op de hoek staan te tjillenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stuur een postduif als je niet wilt bellen.
Is het een Surinamer? Dan is ie het vergeten maar ben je altijd welkom. Gewoon gaan en hem uitschelden als hij niet thuis is.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:42 schreef Fha het volgende:
hmm oke.. mijn broer zou mij bellen, maar ik ben het wachten zat (en het is mn broer.. dus wellicht issie t vergeten) dus eigenlijk wil ik hem nu bellen maar dan denk ik weer dat dat heel opdringerig lijkt.
What should i do?! Plies help mie wif this verie importent problum!
Hamburgerketensquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar weet IK dan niets van
[..]
Ochtenddienst.
Daarvoor moet ik om 5 uur opstaan![]()
[..]
Ten eerste is het Aartsluie donder!
En ten tweede weet jij donders goed dat ik vannacht gewerkt heb, zodat jullie allemaal weer slaaj kunnen eten bij die bekende hamburgerketen.
Zelfde mengseltje als ikkequote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is het een Surinamer? Dan is ie het vergeten maar ben je altijd welkom. Gewoon gaan en hem uitschelden als hij niet thuis is.
Ik zal jullie eens aan elkaar voorstellenquote:
Oh, Muck:quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:55 schreef Muck het volgende:
Kuuut! Helemaal vergeten dat mijn ov niet geldig is
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:55 schreef Muck het volgende:
Kuuut! Helemaal vergeten dat mijn ov niet geldig is
Oeps..quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oh, Muck:
Je OV is niet geldig.
daar gaat weer een paar liter ll-bierquote:
Awww, Muckie toch....quote:
die heeft gister een ruggeprik gehadquote:
er komt een babymuck??quote:
alsjeblieft zeg! Ze is 50quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:06 schreef Fha het volgende:
[..]
er komt een babymuck??
Maar tegen de hernia ofzo?
Ja nouja, mensen bevallen tegenwoordig nog op hun 70ste dus ach..quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:11 schreef Muck het volgende:
[..]
alsjeblieft zeg! Ze is 50
En ik doe niet aan baby's.
Is tegen de pijn ja. Aan de hernia zelf doen ze helemaal niets
Ik kan het me voorstellen hahaquote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:17 schreef Muck het volgende:
Das waar, maar ik hoef echt geen broertje of zusje meer hoor
Ja, het gaat uiteindelijk wel weer over, naar dat duurt een maand of 8
Joepiquote:
wat is kervel?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Joepi
En straks kervelsoep met kervel uit de tuin
veel te langquote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik kan het me voorstellen haha![]()
Jeumig.. das nog best lang
Een kruid. Even zoeken: http://nl.wikipedia.org/wiki/Echte_kervelquote:
dollekervel?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Joepi
En straks kervelsoep met kervel uit de tuin
Ziet er mooi uit!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een kruid. Even zoeken: http://nl.wikipedia.org/wiki/Echte_kervel
Prrquote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:28 schreef Pheno het volgende:
Die pot was wel tof, al die losse plantjes er bij kopen kost geen drol.
leuk is dat jaquote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:27 schreef Pheno het volgende:
We hebben een kruidenpot gekocht, met dille, kervel, bieslook en nog wat dingen. Ruikt lekker en je moet ze bijknippen, dus meteen eten
Eentje ruilen tegen een raket?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:29 schreef Pheno het volgende:
En ik heb nog festini perenijsjes in de vriezer
Een kat in de grill is ook een idee.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:29 schreef Fha het volgende:
Mijn moeder heeft ook wel eens een poging gedaan met eigen kruiden laten groeien.. maar de kat vreet ze op
Wel nadat ze de kruiden heeft opgegeten dan natuurlijkquote:
ik heb dubbellikkersquote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:29 schreef Pheno het volgende:
En ik heb nog festini perenijsjes in de vriezer
quote:
Ik denk dat ie wil ruilen tegen je katquote:
Je hebt ook een clit. Dus driedubbel dan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |