quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Kekke TT, of niet dan?quote:
Ik kan het je van harte aanbevelen!!quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:55 schreef BlueMage het volgende:
Hehe nou wordt 't topic toch 'n stuk sneller gevuld.Maar goed ik zal 'ns kijken of ik 'n aflevering van The L Word kan zien at some point in time. Trouwens ik vond de film Boys Don't Cry erg goed toen ik die 'n keer toevallig 's avonds laat op RTL 5 (geloof ik) zag.
M.
Valt me niet tegen dat we van jou champange krijgenquote:
de TT van de eerste is best wel een beetje... euhm....... zwevendquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:53 schreef NanKing het volgende:
Enkele mijlpalen
Deel 1 --> [Lesbeau] komt allen tezamen
Deel 50 --> [Lesbeau] #50 - Bekvechten of tongworstelen?
Deel 100 --> [Lesbeau] #100 - Volledig geïntegreerd!
Deel 150 ---> 150 lieve [Lesbeau]'s
En speciaal voor wexy ---> [Lesbeau] #176 ziet dubbel ziet dubbel
mag ookquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:46 schreef BlueMage het volgende:
Je spelt 't champagne.*miereneukt*
M.
ach ja... Soms komen uit dat soort acties ook juist de geweldige TTsquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:08 schreef NanKing het volgende:
Die TT was ook een grapje, het was nav een ander topic (volgens mij 't topic van SCH ofzoot).
juist het was niet stichtelijk bedoelt maar na al die vragen in het topic van SCH werd het wel tijd voor een eigen stek en tegenhanger van het H topicquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:08 schreef NanKing het volgende:
Die TT was ook een grapje, het was nav een ander topic (volgens mij 't topic van SCH ofzoot).
des te beter om je hier dan weer eens te treffenquote:
Nee, dan wordt t Jane'sBrownie en JamesBronwie en JanieBrownie...quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Als ik hier over een jaar terugkom dan is er van de hele JamesBrowny (zo was ie toch in het begin?) niks over, elke keer verandert er een letter. Straks is het gewoon Klaas ofzo
.
Niet JeeBeequote:Op donderdag 17 juli 2008 19:55 schreef Wexy het volgende:
Enneuhm... mocht je je wachtwoord weer kwijt raken... kun je er altijd nog JeeBee van maken natuurlijk
quote:
Hoog tijd dat FOK! gaat opschonen. Beide profielen zijn nooit gebruikt.quote:
Ik snap 't nog steeds niet maar ik ben dan ook best blond.quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:55 schreef Wexy het volgende:
Ow ik snap nu pas hoe wonder kon weten dat JeeBee dr wachtwoord kwijt was.....
JaMesBrownie is van naam veranderd, JaNesBrowniequote:Op donderdag 17 juli 2008 21:48 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik snap 't nog steeds niet maar ik ben dan ook best blond.
M.
geldt er bij de wasstraat niet meer de oerwet van de grootste auto ?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:58 schreef maedel het volgende:
ik heb geen smilies... maar er moesten boze bij. karretje wordt nu gesopt. hihi, ik zei gesopt.
Dus jij zit in de auto nog te internetten?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:58 schreef maedel het volgende:
ik heb geen smilies... maar er moesten boze bij. karretje wordt nu gesopt. hihi, ik zei gesopt.
jaquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:37 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Dus jij zit in de auto nog te internetten?
M.
Dankjequote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:49 schreef DR34M3R het volgende:
@ Noodly.. wat een irritante UI heb je!
Ik ga er scheel van kijken en mijn ogen gaan tranen als ik er naar kijk!quote:
Het kan erger..... ik heb op FOK genoeg irritantere versies gezienquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ga er scheel van kijken en mijn ogen gaan tranen als ik er naar kijk!
Ik dwaal niet zoveel rond op fok, blijf meestal in mijn eigen vertrouwde hoekjesquote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:02 schreef Wexy het volgende:
[..]
Het kan erger..... ik heb op FOK genoeg irritantere versies gezien
Maar je hebt wel gelijk deze is aardig irritant.
wgr dig en af en toe s nachts de active topics... dan zie je genoeg irritante baggeraars met irritante UI'squote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik dwaal niet zoveel rond op fok, blijf meestal in mijn eigen vertrouwde hoekjes
Maar als ik dan een irritante UI tegenkom, kan ik het niet nalaten er iets van te zeggen
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:41 schreef wonderer het volgende:
Joehoe.
We gaan waarschijnlijk vanavond naar Batman IMAX
Of niet...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:41 schreef wonderer het volgende:
Joehoe.
We gaan waarschijnlijk vanavond naar Batman IMAX
Is ie al uit in Nederland dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:08 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Mag ik kijken?
waarom niet?quote:
Collega van Brad kon/wilde niet vandaag, dus we gaan waarschijnlijk morgen (met z'n vieren).quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2008 15:21 schreef Wexy het volgende:
[..]
Ik kan het je van harte aanbevelen!!
Zou als ik jou was wel met seizoen 1 beginnen, gewoon vanaf het begin kijken dus. Als je namelijk bij seizoen 3 begint en je vindt het leuk dan moet je weer helemaal omschakelen als je seizoen 1 gaat kijken.
[..]
Fanboys zijn sowieso wel grappigquote:Op zondag 20 juli 2008 18:37 schreef JanesBrownie het volgende:
Een vriend, die waar ik heb gelogeerd afgelopen weekend. Die kijkt er heel erg naar uit
Wel leuk om te zien hoe enthousiast hij daarover is
quote:Op zondag 20 juli 2008 19:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat vinden jongens/mannen niet leuk nee.
Ja, maar hij heeft het wel een beetje aan zichzelf te danken hoorquote:Op zondag 20 juli 2008 19:20 schreef Tha_Erik het volgende:
We willen stoer en gevaarlijk zijn.
Nou ja, ik neem eigenlijk wel genoegen met lief en schattig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ijs_beer fan!
quote:Op zondag 20 juli 2008 22:24 schreef NanKing het volgende:
Stelletje cultuurbarbaren
Dat hoor ik echt voor 't eerst...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
M.Hallon!
Omdat die benaming in Nederland nauwelijks (tot niet) gebruikt wordt.quote:Op zondag 20 juli 2008 20:27 schreef wonderer het volgende:
Waarom moet ik steeds aan Tommy's uitleggen wat een tommy is?
Ik kan hem niet eens ongelijk gevenquote:Op zondag 20 juli 2008 23:15 schreef wonderer het volgende:
*mopper*
we waren beiden aan het schilderen, maar Brad is er niet zo goed in, dus ik maakte het in mijn eentje af. Best hard werken, ik zweette me kapot. Kom ik beneden, zit ie tv te kijken in plaats van de afwas te doen of zo
quote:Op zondag 20 juli 2008 23:38 schreef Tha_Erik het volgende:
StrandHeerlijk. En eigenlijk vind ik het nog wel het fijnst als het niet eens zo warm is en met snoeiharde wind.
Nou, voor het minimum aan huishoudelijk werk dat ie doet, vond ik het toch bepaald kutquote:
Dat snap ik. Maar neem het hem eens kwalijk dat hij het probeerde?quote:Op maandag 21 juli 2008 00:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou, voor het minimum aan huishoudelijk werk dat ie doet, vond ik het toch bepaald kutMaar nu is ie boodschappen doen, straks mag ie koken en de afwas doen. Ik steek vandaag geen poot (pun intended
) meer uit.
dus jij bent ook het typische mannetje in de relatiequote:Op maandag 21 juli 2008 00:42 schreef BlueMage het volgende:
Wat Brad deed klinkt als wat ik zou proberen te doen.
M.
Ik zou het ook doen hoorquote:Op maandag 21 juli 2008 00:42 schreef BlueMage het volgende:
Wat Brad deed klinkt als wat ik zou proberen te doen.
M.
Dat lijken me nu echt de mooiste conversaties.... krijg je tussen 2 vrouwen niet voor elkaar...quote:Op maandag 21 juli 2008 02:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zou het ook doen hoor
Gelukkig kunnen we daar gewoon over praten.
Nou ja, praten...:
"And he I thought you'd do something constructive instead of slump in front of the tv."
"Uh. Yeah. Sorry."
Zo praten wijWel heel effectief
ow leuk! Weer een lekker project om je op uit te leven dus!!quote:Op maandag 21 juli 2008 02:09 schreef wonderer het volgende:
Ik ga trouwens binnenkort beginnen met het herschrijven van het neefjeBen al driftig research aan het plegen voor de ketoni.
Ja, tót dat het echt ergens over moet gaanquote:
dat zijn in mijn ogen ook weer 2 compleet verschillende evenementenquote:Op maandag 21 juli 2008 10:45 schreef BlueMage het volgende:
Ik ga niet naar dingen als de Tilburgse kermis, ik vind daar nooit zoveel aan. Ga ook niet naar Gay Parades ofzo.
M.
heb je wel geregeld dat Ang3l een wuppie voor je meebrengt ?quote:Op maandag 21 juli 2008 10:46 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ben vorig jaar naar de Roze Maandag geweest, en ik vond het er erg gezellig moet ik zeggen. Ik zou ook graag gegaan zijn dit jaar, maar ik kan helaas niet.
quote:Op maandag 21 juli 2008 10:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heb je wel geregeld dat Ang3l een wuppie voor je meebrengt ?
Ik wil best geloven dat 't gezellig is maar ik moet toch sowieso werken.quote:Op maandag 21 juli 2008 10:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat zijn in mijn ogen ook weer 2 compleet verschillende evenementen
en Tilburg is wel leuk, amusant en gezellig
waar?quote:Op maandag 21 juli 2008 14:10 schreef maedel het volgende:
Ik word echt schijtziek van dat discriminerende gedrag op de frontpage van Fok bij homoberichten.![]()
![]()
Berichten over Tilburgse kermis en Politie bij gaypridequote:
Gelezen. En idd belachelijke reacties.quote:Op maandag 21 juli 2008 15:11 schreef maedel het volgende:
[..]
Berichten over Tilburgse kermis en Politie bij gaypride
Om de een of andere reden had ik wel zoiets verwacht van jou, ja. Beetje jammer.quote:Op maandag 21 juli 2008 08:44 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, tót dat het echt ergens over moet gaan
Ja, je zegt het toch zelf??quote:Op maandag 21 juli 2008 16:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Om de een of andere reden had ik wel zoiets verwacht van jou, ja. Beetje jammer.
Ja misschien moet ik mijn subtitel of hoe heet dat ding effe veranderen.quote:
Mwah, dat valt toch wel meequote:Op maandag 21 juli 2008 17:03 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja misschien moet ik mijn subtitel of hoe heet dat ding effe veranderen.
"rel gegarandeerd"
Waarheid? Sinds wanneer kun jij "de waarheid" baseren op dit soort gelimiteerde informatie? Ik heb je al eerder gezegd toen je zo nodig "de waarheid" moest zeggen over mij, Brad en onze relatie, dat je totaal geen idee hebt hoe het zit tussen ons en dat ik het dus ook niet erg prettig vind dat je dit soort oneliners online gooit. Dat je het denkt, prima. Dat je erover wil praten, prima. Maar dit soort minachtende postjes... nee, dank je wel.quote:Op maandag 21 juli 2008 16:40 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, je zegt het toch zelf??
Kom nou toch zeg. Als er een keer wat over jou gezegd wordt mag het niet?
![]()
Je kunt niet zo goed tegen de waarheid geloof ik. En dat vind ik nou jammer.
Dat heb ik in ieder geval ook allemaal niet beweerd. Dat maak jij er eigenlijk nu zelf van.quote:Op maandag 21 juli 2008 17:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waarheid? Sinds wanneer kun jij "de waarheid" baseren op dit soort gelimiteerde informatie? Ik heb je al eerder gezegd toen je zo nodig "de waarheid" moest zeggen over mij, Brad en onze relatie, dat je totaal geen idee hebt hoe het zit tussen ons en dat ik het dus ook niet erg prettig vind dat je dit soort oneliners online gooit. Dat je het denkt, prima. Dat je erover wil praten, prima. Maar dit soort minachtende postjes... nee, dank je wel.
Precies wat ik zei, dat het niet handig is als je een keer echt ergens over wilt praten.quote:Op maandag 21 juli 2008 18:32 schreef wonderer het volgende:
Neem me niet kwalijk dan. Wat wilde je er dan wel mee zeggen?
Maar wat geeft jou dan de indruk dat het altijd zo gaat? Natuurlijk werkt het niet in alle gevallen, en dat doen we dan ook niet.quote:Op maandag 21 juli 2008 18:52 schreef maedel het volgende:
[..]
Precies wat ik zei, dat het niet handig is als je een keer echt ergens over wilt praten.
Zoals jij het schreef kwam het op mij over alsof je man nogal kort reageert.
Eigenlijk een heel libelle-achtige post.
Ja, volgens mij is niks wat ik zeg goed.quote:Op maandag 21 juli 2008 21:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar wat geeft jou dan de indruk dat het altijd zo gaat? Natuurlijk werkt het niet in alle gevallen, en dat doen we dan ook niet.
Het gaat er trouwens niet om dat ik het niet wil horen, maar de manier waarop. Maar blijkbaar interpreteerde ik dat verkeerd.
Zou ik wat over houden voor morgen, want ik ga zo naar bedquote:
* Wexy graait even mee in de zak popcorn.quote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar gelukkig is er wel koffie/thee/water verse jus en chocolademelk en Ranja voor een ieder
Dan heb ik liever 'gewoon' bruin brood.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:38 schreef Wexy het volgende:
Maisbrood vind ik niet zo... ben tegenwoordig verslaafd aan van dat blueband of ander merk witbrood dat de vezels hebben van bruin... Is zo lekkerrrrrrr
Met een flinke laag pindakaas of paturain!
wit brood is juist zo lekker met pindakaas of paturain... en nu met dat vezelbrood is het ook net zo lekker en toch de vezeltjesquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:29 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Dan heb ik liever 'gewoon' bruin brood.Waldkorn is lekerrrrrrr!
M.
maar dat is eindig hoorquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:37 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Gewoon een maatje groter kopen Stroek
Ik vermijd zwemkleding dan ook zoveel mogelijk.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo groei ik toch nooit passend in een zwembroek![]()
wat verschrikkelijkquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:38 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
*meldt
Jack is doodgereden..
Ik heb de halve dag zitten huilen
Oh meid.. wat erg!quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:38 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
*meldt
Jack is doodgereden..
Sorryquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:38 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
*meldt
Jack is doodgereden..
Hey Erik, jij hierquote:Op donderdag 24 juli 2008 04:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat doe jij nog zo laat op NanKing.
Ik ben een luchtspiegeling.quote:
quote:Op donderdag 24 juli 2008 04:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Flirten. Ik doe het nooit. Ik kan het denk ik niet.
Oeh Tofquote:Op donderdag 24 juli 2008 04:33 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
We hebben nu overigens een afspraakje
Heb ik nu al een zonnesteek dan?quote:
Arm dingquote:Op donderdag 24 juli 2008 11:05 schreef BlueMage het volgende:
Ik was rond half 5 vanochtend op m'n werk.
M.
Scheveningenquote:Op donderdag 24 juli 2008 11:16 schreef Wexy het volgende:
tjong... en ik maar denken dat k vroeg was om half 9 op mijn vrije ochtend....
Vandaag nog even werken tot kwart voor 10.... en dan morgen om 7 uur in de trein naar schiphol, ouders op vliegtuig zetten en daarna zelf door naar scheveningen.... yeahoe
nou ik zit morgen ook gewoon op een saai kantoor, maar als het nog even doorblijft gaan met goed weer mag ik zaterdag en/of zondag toch wel verkoeling gaan zoeken aan de waterkant van mezelfquote:
Was het ookquote:Op vrijdag 25 juli 2008 06:28 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
De vennenGeen idee wat je er mee bedoelt, maar het klinkt echt romantisch en idyllisch... Kinderboeken materiaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ijs_beer fan!
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:26 schreef NanKing het volgende:
Ik ga.
Wat een lieverd is het toch ook hè!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
Echt?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:21 schreef maedel het volgende:
oh ik vind haar wel raar hoor.
maar jou niet hoor Nan (major suck up)
Ja, heuj, wanneer moeten we dan meeten?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:22 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Dan moet ik (verbazingwekkend genoeg) werken
Op dit moment werk ik alle dagen behalve maandag, maar vanaf half augustus wordt dat gelukkig weer minderquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:29 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, heuj, wanneer moeten we dan meeten?
Door de week ofzo?
Hey! Topquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:31 schreef NanKing het volgende:
Laat die meet dan net 30 augustus zijn
The Fok!kers Gay And Lesbian Pride Weekend Meet part 2
toch sneu voor die mensen die daarop moeten reageren en zich manifesteren omdat ze in het echt geen leven hebbenquote:Op zondag 27 juli 2008 20:36 schreef Tha_Erik het volgende:
OMG, ik vind er echt heul goeie grappen tussen staan. Raap me bij elkaar! Veeg me op! Alsjeblieft! Au, au, mijn buik doet zeer van het lachen.
Hi,quote:Op maandag 28 juli 2008 14:07 schreef BlueMage het volgende:
Ik was 'n paar dagen weg, maar hallo allemaal.
M.
Hoi maedelquote:Op maandag 28 juli 2008 14:17 schreef maedel het volgende:
[..]
Hi,
we zitten zeker nog in hetzelfde deel?
Maar JB, hoe lang kom je nou al in L?quote:
Voor in een Lesbeau-topic vind ik dat eigenlijk niet zo'n slechte uitspraak hoorquote:
Nee, das dan ook weer waar.quote:Op maandag 28 juli 2008 17:17 schreef maedel het volgende:
[..]
Voor in een Lesbeau-topic vind ik dat eigenlijk niet zo'n slechte uitspraak hoor
Lekker bezig JBquote:Op maandag 28 juli 2008 17:21 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Nee, das dan ook weer waar.
Ik vond het zo fijn, ze begon me te strelen ( mijn billen)en ik draaide me naar haar toen en toen kuste ze me
Even later was ze weg..
Dat andere meisje kuste me ook ineens zomaar, maar ik weet niet meer precies wat de aanleiding was, want ik had gedronken.
Ja, alleen duurde het me niet lang genoeg eigenlijkquote:Op maandag 28 juli 2008 17:23 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Lekker bezig JB
Klinkt wel spannend
Ja, inderdaad, als je er nog 2 a4tjes omheen verzint kan het zo in de ZaZquote:Op maandag 28 juli 2008 17:23 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Lekker bezig JB
Klinkt wel spannend
Nou ja, er was meer, maar dat is niet echt geschikt voor de hele wereld zeg maarquote:Op maandag 28 juli 2008 17:44 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, als je er nog 2 a4tjes omheen verzint kan het zo in de ZaZ
Nou ja, je weet in ieder geval wel spanning op te bouwen zeg!quote:Op maandag 28 juli 2008 17:54 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Nou ja, er was meer, maar dat is niet echt geschikt voor de hele wereld zeg maar
Nee, geen parenclub ofzo.quote:Op maandag 28 juli 2008 18:03 schreef maedel het volgende:
Kijk, dat zijn van dat soort feestjes waar ik dan nooit kom.
En toen ik er wel kwam, had ik niet in de gaten wat voor soort feestjes dat waren.
Of was je in een parenboerderij?
Dat klinkt mooi, zegquote:Op maandag 28 juli 2008 18:08 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Nee, geen parenclub ofzo.
Was wel erg leuk, veel mooie vrouwen, met weinig aan...
Daar kijk ik toch liever naar dan naar die mannen met weinig aan moet ik zeggen...
Maar het was allemaal zo vanzelfsprekend
Loop je daar bijna naakt, val je gewoon helemaal niet op
Ik was mee met een vriend, hij gaat wel vaker.quote:Op maandag 28 juli 2008 18:23 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Dat klinkt mooi, zeg
Hoe kwam je daar terecht? Of ga je wel vaker?
JB gaat losquote:Op maandag 28 juli 2008 18:31 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ik was mee met een vriend, hij gaat wel vaker.
En ik wil ook vake r
Nou ja, ik vind het wel echt leuk.quote:Op maandag 28 juli 2008 18:33 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
JB gaat los
Maar goed, dat moet je zeker doen dan
Dat hij z'n gordijnen dicht doet dan...quote:Op maandag 28 juli 2008 23:32 schreef BlueMage het volgende:
Man ik stond ff op m'n balkon te kijken naar de sterren, nachtelijke hemel en komt die gast die tegenover woont uit z'n huis om me uit te schelden omdat ik bij 'm binnenkijk, ik ben eigenlijk best bang.
M.
Ja preciesquote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:05 schreef maedel het volgende:
[..]
Dat hij z'n gordijnen dicht doet dan...
Ja ik was 'n beetje aan 't freaken aangezien ik idd alleen woon. Nah ja, heb 'n beetje kunnen ventileren en nou is 't wel weer ok. But I'll lock my doors.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:10 schreef NanKing het volgende:
Niet zo druk om maken joh, BM.
Wat wil die vent je nou maken vanaf zo'n afstand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |