Arm dingquote:Op donderdag 24 juli 2008 11:05 schreef BlueMage het volgende:
Ik was rond half 5 vanochtend op m'n werk.
M.
Scheveningenquote:Op donderdag 24 juli 2008 11:16 schreef Wexy het volgende:
tjong... en ik maar denken dat k vroeg was om half 9 op mijn vrije ochtend....
Vandaag nog even werken tot kwart voor 10.... en dan morgen om 7 uur in de trein naar schiphol, ouders op vliegtuig zetten en daarna zelf door naar scheveningen.... yeahoe
nou ik zit morgen ook gewoon op een saai kantoor, maar als het nog even doorblijft gaan met goed weer mag ik zaterdag en/of zondag toch wel verkoeling gaan zoeken aan de waterkant van mezelfquote:
Was het ookquote:Op vrijdag 25 juli 2008 06:28 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
De vennenGeen idee wat je er mee bedoelt, maar het klinkt echt romantisch en idyllisch... Kinderboeken materiaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ijs_beer fan!
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:26 schreef NanKing het volgende:
Ik ga.
Wat een lieverd is het toch ook hè!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
Echt?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:21 schreef maedel het volgende:
oh ik vind haar wel raar hoor.
maar jou niet hoor Nan (major suck up)
Ja, heuj, wanneer moeten we dan meeten?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:22 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Dan moet ik (verbazingwekkend genoeg) werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |