Ja, inderdaad, als je er nog 2 a4tjes omheen verzint kan het zo in de ZaZquote:Op maandag 28 juli 2008 17:23 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Lekker bezig JB
Klinkt wel spannend
Nou ja, er was meer, maar dat is niet echt geschikt voor de hele wereld zeg maarquote:Op maandag 28 juli 2008 17:44 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, als je er nog 2 a4tjes omheen verzint kan het zo in de ZaZ
Nou ja, je weet in ieder geval wel spanning op te bouwen zeg!quote:Op maandag 28 juli 2008 17:54 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Nou ja, er was meer, maar dat is niet echt geschikt voor de hele wereld zeg maar
Nee, geen parenclub ofzo.quote:Op maandag 28 juli 2008 18:03 schreef maedel het volgende:
Kijk, dat zijn van dat soort feestjes waar ik dan nooit kom.
En toen ik er wel kwam, had ik niet in de gaten wat voor soort feestjes dat waren.
Of was je in een parenboerderij?
Dat klinkt mooi, zegquote:Op maandag 28 juli 2008 18:08 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Nee, geen parenclub ofzo.
Was wel erg leuk, veel mooie vrouwen, met weinig aan...
Daar kijk ik toch liever naar dan naar die mannen met weinig aan moet ik zeggen...
Maar het was allemaal zo vanzelfsprekend
Loop je daar bijna naakt, val je gewoon helemaal niet op
Ik was mee met een vriend, hij gaat wel vaker.quote:Op maandag 28 juli 2008 18:23 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Dat klinkt mooi, zeg
Hoe kwam je daar terecht? Of ga je wel vaker?
JB gaat losquote:Op maandag 28 juli 2008 18:31 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ik was mee met een vriend, hij gaat wel vaker.
En ik wil ook vake r
Nou ja, ik vind het wel echt leuk.quote:Op maandag 28 juli 2008 18:33 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
JB gaat los
Maar goed, dat moet je zeker doen dan
Dat hij z'n gordijnen dicht doet dan...quote:Op maandag 28 juli 2008 23:32 schreef BlueMage het volgende:
Man ik stond ff op m'n balkon te kijken naar de sterren, nachtelijke hemel en komt die gast die tegenover woont uit z'n huis om me uit te schelden omdat ik bij 'm binnenkijk, ik ben eigenlijk best bang.
M.
Ja preciesquote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:05 schreef maedel het volgende:
[..]
Dat hij z'n gordijnen dicht doet dan...
Ja ik was 'n beetje aan 't freaken aangezien ik idd alleen woon. Nah ja, heb 'n beetje kunnen ventileren en nou is 't wel weer ok. But I'll lock my doors.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:10 schreef NanKing het volgende:
Niet zo druk om maken joh, BM.
Wat wil die vent je nou maken vanaf zo'n afstand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |