Op dit moment werk ik alle dagen behalve maandag, maar vanaf half augustus wordt dat gelukkig weer minderquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:29 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, heuj, wanneer moeten we dan meeten?
Door de week ofzo?
Hey! Topquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:31 schreef NanKing het volgende:
Laat die meet dan net 30 augustus zijn
The Fok!kers Gay And Lesbian Pride Weekend Meet part 2
toch sneu voor die mensen die daarop moeten reageren en zich manifesteren omdat ze in het echt geen leven hebbenquote:Op zondag 27 juli 2008 20:36 schreef Tha_Erik het volgende:
OMG, ik vind er echt heul goeie grappen tussen staan. Raap me bij elkaar! Veeg me op! Alsjeblieft! Au, au, mijn buik doet zeer van het lachen.
Hi,quote:Op maandag 28 juli 2008 14:07 schreef BlueMage het volgende:
Ik was 'n paar dagen weg, maar hallo allemaal.
M.
Hoi maedelquote:Op maandag 28 juli 2008 14:17 schreef maedel het volgende:
[..]
Hi,
we zitten zeker nog in hetzelfde deel?
Maar JB, hoe lang kom je nou al in L?quote:
Voor in een Lesbeau-topic vind ik dat eigenlijk niet zo'n slechte uitspraak hoorquote:
Nee, das dan ook weer waar.quote:Op maandag 28 juli 2008 17:17 schreef maedel het volgende:
[..]
Voor in een Lesbeau-topic vind ik dat eigenlijk niet zo'n slechte uitspraak hoor
Lekker bezig JBquote:Op maandag 28 juli 2008 17:21 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Nee, das dan ook weer waar.
Ik vond het zo fijn, ze begon me te strelen ( mijn billen)en ik draaide me naar haar toen en toen kuste ze me
Even later was ze weg..
Dat andere meisje kuste me ook ineens zomaar, maar ik weet niet meer precies wat de aanleiding was, want ik had gedronken.
Ja, alleen duurde het me niet lang genoeg eigenlijkquote:Op maandag 28 juli 2008 17:23 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Lekker bezig JB
Klinkt wel spannend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |