dat zijn in mijn ogen ook weer 2 compleet verschillende evenementenquote:Op maandag 21 juli 2008 10:45 schreef BlueMage het volgende:
Ik ga niet naar dingen als de Tilburgse kermis, ik vind daar nooit zoveel aan. Ga ook niet naar Gay Parades ofzo.
M.
heb je wel geregeld dat Ang3l een wuppie voor je meebrengt ?quote:Op maandag 21 juli 2008 10:46 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ben vorig jaar naar de Roze Maandag geweest, en ik vond het er erg gezellig moet ik zeggen. Ik zou ook graag gegaan zijn dit jaar, maar ik kan helaas niet.
quote:Op maandag 21 juli 2008 10:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heb je wel geregeld dat Ang3l een wuppie voor je meebrengt ?
Ik wil best geloven dat 't gezellig is maar ik moet toch sowieso werken.quote:Op maandag 21 juli 2008 10:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat zijn in mijn ogen ook weer 2 compleet verschillende evenementen
en Tilburg is wel leuk, amusant en gezellig
waar?quote:Op maandag 21 juli 2008 14:10 schreef maedel het volgende:
Ik word echt schijtziek van dat discriminerende gedrag op de frontpage van Fok bij homoberichten.![]()
![]()
Berichten over Tilburgse kermis en Politie bij gaypridequote:
Gelezen. En idd belachelijke reacties.quote:Op maandag 21 juli 2008 15:11 schreef maedel het volgende:
[..]
Berichten over Tilburgse kermis en Politie bij gaypride
Om de een of andere reden had ik wel zoiets verwacht van jou, ja. Beetje jammer.quote:Op maandag 21 juli 2008 08:44 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, tót dat het echt ergens over moet gaan
Ja, je zegt het toch zelf??quote:Op maandag 21 juli 2008 16:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Om de een of andere reden had ik wel zoiets verwacht van jou, ja. Beetje jammer.
Ja misschien moet ik mijn subtitel of hoe heet dat ding effe veranderen.quote:
Mwah, dat valt toch wel meequote:Op maandag 21 juli 2008 17:03 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja misschien moet ik mijn subtitel of hoe heet dat ding effe veranderen.
"rel gegarandeerd"
Waarheid? Sinds wanneer kun jij "de waarheid" baseren op dit soort gelimiteerde informatie? Ik heb je al eerder gezegd toen je zo nodig "de waarheid" moest zeggen over mij, Brad en onze relatie, dat je totaal geen idee hebt hoe het zit tussen ons en dat ik het dus ook niet erg prettig vind dat je dit soort oneliners online gooit. Dat je het denkt, prima. Dat je erover wil praten, prima. Maar dit soort minachtende postjes... nee, dank je wel.quote:Op maandag 21 juli 2008 16:40 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, je zegt het toch zelf??
Kom nou toch zeg. Als er een keer wat over jou gezegd wordt mag het niet?
![]()
Je kunt niet zo goed tegen de waarheid geloof ik. En dat vind ik nou jammer.
Dat heb ik in ieder geval ook allemaal niet beweerd. Dat maak jij er eigenlijk nu zelf van.quote:Op maandag 21 juli 2008 17:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waarheid? Sinds wanneer kun jij "de waarheid" baseren op dit soort gelimiteerde informatie? Ik heb je al eerder gezegd toen je zo nodig "de waarheid" moest zeggen over mij, Brad en onze relatie, dat je totaal geen idee hebt hoe het zit tussen ons en dat ik het dus ook niet erg prettig vind dat je dit soort oneliners online gooit. Dat je het denkt, prima. Dat je erover wil praten, prima. Maar dit soort minachtende postjes... nee, dank je wel.
Precies wat ik zei, dat het niet handig is als je een keer echt ergens over wilt praten.quote:Op maandag 21 juli 2008 18:32 schreef wonderer het volgende:
Neem me niet kwalijk dan. Wat wilde je er dan wel mee zeggen?
Maar wat geeft jou dan de indruk dat het altijd zo gaat? Natuurlijk werkt het niet in alle gevallen, en dat doen we dan ook niet.quote:Op maandag 21 juli 2008 18:52 schreef maedel het volgende:
[..]
Precies wat ik zei, dat het niet handig is als je een keer echt ergens over wilt praten.
Zoals jij het schreef kwam het op mij over alsof je man nogal kort reageert.
Eigenlijk een heel libelle-achtige post.
Ja, volgens mij is niks wat ik zeg goed.quote:Op maandag 21 juli 2008 21:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar wat geeft jou dan de indruk dat het altijd zo gaat? Natuurlijk werkt het niet in alle gevallen, en dat doen we dan ook niet.
Het gaat er trouwens niet om dat ik het niet wil horen, maar de manier waarop. Maar blijkbaar interpreteerde ik dat verkeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |