Die er nu staat is leukerquote:
Heul niet.quote:
nietesquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:36 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Heul niet.
En die ander is waarheidsgetrouw.
Echt niet, prutserquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:37 schreef Broekpaling het volgende:
Hilary Duff is toch met dubbel L?
Eens!!!quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:38 schreef Juicyhil het volgende:
Pffff mensen die hilary verkeerd spellen
quote:
Voor!quote:Op donderdag 17 juli 2008 15:02 schreef Sackboy het volgende:
Voor topic #10 pleit ik voor Elisha Cuthbert.
Omdat de meerderheid het verkeerd schrijft, maakt het het nog niet correct.quote:Op donderdag 17 juli 2008 15:02 schreef padlarf het volgende:
[..]
Nou, Hillary duff heeft meer hits op google
Laten we een poll houden:quote:Op donderdag 17 juli 2008 15:02 schreef Sackboy het volgende:
hmm,. dan stem ik op Nathalie Kelley.quote:Op donderdag 17 juli 2008 15:02 schreef Sackboy het volgende:
Wijden niet, maar zie het als een soort van rode draad die dan door het topic heen loopt.quote:Op donderdag 17 juli 2008 15:22 schreef GasTurbine het volgende:
Waarom hier nou weer een veredeld B&Htopic van maken
Tieten; ok. Maar om het topic nou helemaal aan ze te gaan wijden
Die heb ik net in de wiki gezetquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:24 schreef GasTurbine het volgende:
En delen 7 en 8 staan er niet bij in de OP.
met veel sadistische grapjes waar we dan zelf om gaan lachen en zulks?quote:Op donderdag 17 juli 2008 15:23 schreef GasTurbine het volgende:
Trouwens, in topic 10 moeten we festiviteiten vieren en terugkijken op 10 geslaagde delen, en de hoogte- en dieptepuntjes belichten op een manier die Albert Verlinde ook zou hanteren.
Nou en, het is Hilaryquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:02 schreef padlarf het volgende:
[..]
Nou, Hillary duff heeft meer hits op google
Natuurlijk wel.quote:Op donderdag 17 juli 2008 15:26 schreef RSie het volgende:
[..]
met veel sadistische grapjes waar we dan zelf om gaan lachen en zulks?
Ik was er helaas de voorgaande delen niet bij dus mag niet meedoen
Het ligt aan jou.quote:Op donderdag 17 juli 2008 15:46 schreef Cypress_Hill het volgende:
Ligt het aan mij of is Rickokun al een tijdje weg uit deze reeks?
Ik ben lid van haar officiele fanclubquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:31 schreef slindenau het volgende:
[..]
Nou en, het is Hilary.
http://www.imdb.com/name/nm0240381/
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hilary_duff
http://www.hilaryduff.com/
Denk niet dat dat ook inhoudt dat je d'r een keer een veeg mag geven, helaas.quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:41 schreef slindenau het volgende:
Geil...denk ik?
Altijd tijd voor Elisha, kutusert!quote:Op donderdag 17 juli 2008 15:02 schreef Sackboy het volgende:
quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Denk niet dat dat ook inhoudt dat je d'r een keer een veeg mag geven, helaas.Anders zou ik vandaag nog meteen lid worden.
Komt natuurlijk omdat deeltje negen zo lang duurde en het dus leek alsof we een paar delen verder waren.quote:
pwnedquote:
Balen mên!quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:34 schreef GasTurbine het volgende:
afcajos heeft een ban.
Ik fap toch liever op echte plaatjes dan op fakesquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:01 schreef Iceman21 het volgende:
[..]
Damn! FapFapFapFapFapFapFapFapFapFapFapFap
Die kende ik nog niet.quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:45 schreef BobbyB het volgende:
Eeeey Luuudo!
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=96193565Die blogs
![]()
Fappen is altijd legaal.quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:55 schreef LudoSanders het volgende:
Hoe oud is die Hilary inmiddels. Is het al legaal?
20 jaarquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die kende ik nog niet.
Hoe oud is die Hilary inmiddels. Is het al legaal?
quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:58 schreef GasTurbine het volgende:
Wie hieronder post is een malle pietje. hihi.
GANZ GEIL, EEN PLASTIC SCHORPIOEN IN JE KUTquote:
Ik kies Hilquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:31 schreef reetveter het volgende:
waarom plaatjes posten als we ook celebrities kunnen versieren
ik had zoeen vet uberpicca om hier bij te posten op mijn pcquote:
post es fotos van jou tiete danquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:46 schreef Juicyhil het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ [url=http://img31.imagevenue.com/loc902/th_06009_hduffbikini_3_122_902lo.jpg]afbeelding ][/url]
Hilary de KLB-Hunny
quote:Okay, lil mama had a swag like mine
Even wear her hair down her back like mine
I make her feel right when its wrong like lyin
Man, she ain never had a love like mine
N' man I aint never seen a *** like hers
And that pussy in my mouth had me at a loss fo words
Told her to back it up like erp erp
And make that *** jump like shczerp shczerp
And thats when she said I lo-lo-look like a lollipop
( oh yeah I like that )
She said I lo-lo-look like a lollipop
( oh yeah I like that )
She said I lo-lo-look like a lollipop
( oh yeah I like that )
Shawty I lo-lo-lookin like a lollipop
( oh yeah I like that )
Nooit gehoord van lesbeau`s?quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:55 schreef Sackboy het volgende:
Een vrouwmens in de KLB SC
Wait, maar hoe kan ze dan op Hilary Duff fappen![]()
Dan kan je nog steeds niet fappen, wel soppen.quote:
Doe mij dan maar Hayden Panetierre, Elisha Cutberth en Charlize Theron. Dan gaan we een avondje pokeren en als ik blut ben leg ik mijn grote kleine vriend op tafel.quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:08 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nooit gehoord van lesbeau`s?
Overigens, ze heeft net als mij van die bandjes(ik heb dan Lowlands, maar ach is hetzelfde)
My thoughts exactly.quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:11 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dan kan je nog steeds niet fappen, wel soppen.
Maar we willen pics van je tieten als bewijs.
quote:
quote:
Kinderhand is gauw gevuld.quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:26 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Doe es een bril op.
Overigens genoeg houvast daaro.
Zullen we ze samen vasthouwe? allebij eentje!quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:26 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Doe es een bril op.
Overigens genoeg houvast daaro.
Ik heb liever geyle seks met jou.quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:33 schreef Iceman21 het volgende:
[..]
Zullen we ze samen vasthouwe? allebij eentje!![]()
Maar het mag altijd groter natuurlijk, des te meer om haar aan beet te houden en en dus voor haar des te moeilijker om weg te rennen naar een andere gozer!
Hhmmm,..quote:
Mijn god die hele discussie eronder over dat ze nu geen voorbeeld voor de jeugd meer is.quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:44 schreef slindenau het volgende:
Wat voor lesbienne ben je eigenlijk.
Zoeen "ik ben te geil voor mannen" type of zoeen "ik ben iets te mannelijk" type
Misschien niet meer voor de jeugd maar nu op zeker wel van mij.quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mijn god die hele discussie eronder over dat ze nu geen voorbeeld voor de jeugd meer is.Kansloos!
quote:
Moet je maar es de film Material Girls kijken, ik heb hem van de week nog in bed gekekenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:59 schreef BobbyB het volgende:
Ik vind het allebei wel wat hebben, maar je ik val ook meer op brunettes
Ik wordt moe van die gifjesquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:10 schreef BobbyB het volgende:
Zeg, waar blijf je nou met je leuke gifjes? Zijn ze op?
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:04 schreef kneus2 het volgende:
mijn moeder zei laatst dat je van fappen doof wordt.
Tis in elk geval een kneus.quote:
Me three, maar een lekker blondje op zijn tijd,...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:59 schreef BobbyB het volgende:
Ik vind het allebei wel wat hebben, maar je ik val ook meer op brunettes
Dat is toch zo'n klein grieks eilandquote:
Eauh.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:19 schreef BobbyB het volgende:
in GS taal is meervoud van lesbeau overigens lesbeaux.
Jouw ava is leuker...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:34 schreef BobbyB het volgende:
Ik vind dit zo'n leuke foto!!![]()
[ afbeelding ]
Elke foto van haar is leukquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:34 schreef BobbyB het volgende:
Ik vind dit zo'n leuke foto!!![]()
[ afbeelding ]
Ja, bron?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:24 schreef BobbyB het volgende:
oja?
Dan heb ik niets gezegdquote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:28 schreef BobbyB het volgende:
Die is komende week op vakantie. Ze is er de week er na weer.
hij is ook heel mooiquote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:47 schreef BobbyB het volgende:
Zo, was toch niet helemaal tevreden over mijn nieuwe ava! Nu wel
quote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:13 schreef BobbyB het volgende:
Ik dacht altijd dat Juicyhil een jongetje was.
Idd, de rokjes moeten weer aangetrokken worden, de topless babes weer op de stranden liggen.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:45 schreef Broekpaling het volgende:
Wat een ziekte weer.[ afbeelding ]
Op mei na is het alleen maar winter en herfst geweest.
Weetje zeker dat je stiekem geen kerel bent?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:47 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Idd, de rokjes moeten weer aangetrokken worden, de topless babes weer op de stranden liggen. [ afbeelding ]
Lesbo.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:16 schreef reetveter het volgende:
[..]
Weetje zeker dat je stiekem geen kerel bent?
Idd.quote:
Where is the 'any' key?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:45 schreef BobbyB het volgende:
Converting topic failed: Too many stupid users.
Press any key to continue...
quote:
Ik bedoelde dat toch niet serieusquote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:03 schreef reetveter het volgende:
Noem eens een paar kutusers uit dit topic dan
Ja, nou weet ik het ook niet meer hoor.quote:En waarom maakt een dearne een TT met fappen
Sackboy, je moet je toetsenbord eens schoonmaken!quote:
Geen tijd voor, te druk met fapzoren.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sackboy, je moet je toetsenbord eens schoonmaken!
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:45 schreef BobbyB het volgende:
*opent BSOD
Converting topic failed: Too many stupid users.
Press any key to continue...
Sterker nog, de scheet die ik net liet ging zo: "FFFFFFFFFFFFFAP"quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:13 schreef slindenau het volgende:
Met hele grote schaamlippen kan je toch ook fap-geluiden maken
Zie je het al voor je, je vriendin die zegt 'Ik ga even fappen'.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:13 schreef slindenau het volgende:
Da's eerder flappenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:13 schreef slindenau het volgende:
Aaah okquote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:16 schreef BobbyB het volgende:
Liimited Edition Indiana Jones Dr.Pepper
[ afbeelding ]
Op deze foto zie je het iets beter, maar ze zal wel de Diet variant hebben
http://hipcelebrity.blogs(...)il-george-salon.html
Werken in het weekendquote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:28 schreef reetveter het volgende:
Ik ben helemaal naar de terror door dat kenkar werk, dat word wat vanavond
Moet je maar normaal bier drinkenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:19 schreef Cypress_Hill het volgende:
En toen realiseerde ik me dat ik geen limoen in huis heb.![]()
Dit kwam ik trouwens ook tegen tijdens het zoeken:![]()
[ afbeelding ]
Arme jongenquote:
Doe ik ook wel. Vanavond weer. Maar morgen bbq. Dus hopen dat het mooi weer is en ze daar limoenen hebben.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:30 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Moet je maar normaal bier drinken
Dat is idd erg lekker. Maar er gaat niks boven:quote:
* Fap Fap*quote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:49 schreef reetveter het volgende:
Wie heeft er een goed spel tegen verveling voor morgenmiddag
Neuqen?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:49 schreef reetveter het volgende:
Wie heeft er een goed spel tegen verveling voor morgenmiddag
ROFLquote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:03 schreef BobbyB het volgende:
Dan de TT maar eer aan doen.
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Andrew MacPherson Shoot x 6
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Calendar Shoot x 5
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Carter Smith Shoot x 4
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Dignity Album Promoshoot x 14
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Mark Owens Shoot x 7
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Sarah Friendman Shoot x 3
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Unknown Shoot II x 7
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Daarom open ik vanavond ook weer een The Last of the Klaagbakers topic. Het onregelmatig terugkerende nacht SC topic van Klaagbaak.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:30 schreef GasTurbine het volgende:
Deze reeks is gedoemd te mislukken
Ik prefereer Dquote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:36 schreef Sackboy het volgende:
Poll: Kuttopic?Ja, slotje! Nee, maar toch slotje! FIPO!!!!1!!EINZ!!! Juicyhil moet pics van dr tieten posten
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
zou het dan tochquote:Laatste Nieuws14:00 Duffy naakt in videoclip!
quote:Op zondag 20 juli 2008 14:13 schreef reetveter het volgende:
Ik zo hendig sjiek op tmf.nl kijken want ik was weer eens de titel van een nummer vergeten
staat er
[..]
zou het dan toch
Fap fap fapquote:Op zondag 20 juli 2008 14:13 schreef reetveter het volgende:
Ik zo hendig sjiek op tmf.nl kijken want ik was weer eens de titel van een nummer vergeten
staat er
[..]
zou het dan toch
Duffy is geen Hillary Duffquote:Op zondag 20 juli 2008 14:13 schreef reetveter het volgende:
staat er
[..]
zou het dan toch
Jammer dat je geen kwaliteits usert bent.quote:Op zondag 20 juli 2008 13:39 schreef elfzesendertig het volgende:
Vannacht langs de 3000 kwaliteitsposts gegaan![]()
Ik kan er niet om huilen.quote:Op zondag 20 juli 2008 14:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jammer dat je geen kwaliteits usert bent.
Neuh, zou ik niet gaan doen ook.quote:
Ze oogt wel wat dik met d'r all American smile.quote:Op zondag 20 juli 2008 14:27 schreef Dikke_Man het volgende:
Ik vind Hillary Duff ook wel wat hebben.
GOFFTEDOMME. IK KOM JE OPZOEKEN!!1Dl1!!1EI1NSS111quote:Op zondag 20 juli 2008 14:28 schreef reetveter het volgende:
Maar jij bent dik
Wie ben jij?quote:Op zondag 20 juli 2008 14:27 schreef Dikke_Man het volgende:
quote:Op zondag 20 juli 2008 14:13 schreef reetveter het volgende:
staat er
[..]
zou het dan toch
Buiten het feit dat die berichten niet waar zijn ofzo, reetveter kijkt op tmf.nlquote:Op zondag 20 juli 2008 15:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
maar zal uiteindelijk wel weer niet door gaan / waar zijn of zo. TMF heeft wel vaker van dat soort berichten.
Nou ze hebben wel video clips in betere kwaliteit dan YouTroep!quote:Op zondag 20 juli 2008 15:24 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Buiten het feit dat die berichten niet waar zijn ofzo, reetveter kijkt op tmf.nl
Dat is omdat ik altijd de titels van nummers vergeetquote:Op zondag 20 juli 2008 15:24 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Buiten het feit dat die berichten niet waar zijn ofzo, reetveter kijkt op tmf.nl
Mja, zo rond 4 uur gaan slapen...14:30 kwam ik er pas uit, en zo rond 15:30 begon ik wat te voelenquote:
Hehe, dat is woest klote. Hele dag verneuktquote:Op zondag 20 juli 2008 16:40 schreef slindenau het volgende:
[..]
Mja, zo rond 4 uur gaan slapen...14:30 kwam ik er pas uit, en zo rond 15:30 begon ik wat te voelen.
kelere das keivroegquote:Op zondag 20 juli 2008 16:42 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hehe, dat is woest klote. Hele dag verneuktGodverdomme helaas morgen weer 05:00 eruit
middagdienstquote:Op zondag 20 juli 2008 16:45 schreef slindenau het volgende:
Nee joh, zo doe ik het al de hele week ongeveer.
Morgen begin ik om 15:00 met werk.
1 voordeel is dat je smiddag vroeg klaar bent met werkenquote:Op zondag 20 juli 2008 17:00 schreef reetveter het volgende:
[..]
De hele week heMaar moet mijn vakantie toch kunnen betalen
*kras*quote:Op zondag 20 juli 2008 17:02 schreef Cypress_Hill het volgende:
Na 3 dagen en 2,5 uur zitten we dan eindelijk op de laatste pagina.
5 uur is wel heel kut, het vroegste wat ik deze vakantie moet werken is 7 uur gelukkig. 'Normale' ochtenddienst is voor één weekje nog wel te doen.quote:Op zondag 20 juli 2008 17:05 schreef gers het volgende:
[..]
1 voordeel is dat je smiddag vroeg klaar bent met werken![]()
voor de rest de hele week om 5 uur beginnen
7 uur is ook nog bagger maar dan ben je wel om 3 uur klaarquote:Op zondag 20 juli 2008 17:10 schreef slindenau het volgende:
[..]
5 uur is wel heel kut, het vroegste wat ik deze vakantie moet werken is 7 uur gelukkig. 'Normale' ochtenddienst is voor één weekje nog wel te doen.
Ik lig hier helemaal dubbelquote:
quote:Op zondag 20 juli 2008 17:36 schreef reetveter het volgende:
mijn msn heeft kanker
uitvoeren->cmd-> format C:quote:Op zondag 20 juli 2008 17:51 schreef reetveter het volgende:
Hij loopt vast enzoMaar me hele pc is beetje goed naar de klotuuuuuuuuuuuuuh
Volgend jaar moet je een nieuwe vlag voor je Ava schilderenquote:
ik weet hetquote:Op zondag 20 juli 2008 18:33 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Volgend jaar moet je een nieuwe vlag voor je Ava schilderen
Je woont ook in Oss neem ik aan dan?quote:Op zondag 20 juli 2008 19:17 schreef gers het volgende:
[..]
ik weet het![]()
fc Oss![]()
de gedachte alleen al *kras*
gewoon TOP(Tot ons Plezier) Oss
quote:18:56 Sextape van Hilary Duff!
quote:19:26 Sextape van Juicyhil!
Ik woon in Oss jaquote:Op zondag 20 juli 2008 19:20 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Je woont ook in Oss neem ik aan dan?
FC Oss, en dan willen ze ook nog in het blauw gaan spelen(en wie speelt er ook in blauw)![]()
![]()
Die laatste bedoelde ik iddquote:Op zondag 20 juli 2008 19:29 schreef gers het volgende:
[..]
Ik woon in Oss ja![]()
napoli![]()
en natuurlijk onze goede vrienden uit den bosch
durf ik niet zo te zeggenquote:Op zondag 20 juli 2008 19:43 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Die laatste bedoelde ik idd![]()
Waar in oss woon je ongeveer dan?
Oh ja, had ik nog niet eens aan gedachtquote:Op zondag 20 juli 2008 19:48 schreef gers het volgende:
[..]
durf ik niet zo te zeggen![]()
dadelijk komt terrorrobbie me opzoeken
quote:Op zondag 20 juli 2008 20:31 schreef BobbyB het volgende:
Ben hem net met een torrent binnen aan het trekken, zal hem zo wel even op youtube zetten.
Ken je lang blijven zoekenquote:Op zondag 20 juli 2008 20:29 schreef gers het volgende:
waar blijft trouwens die sekstape van juicyhill
sorry juicyhilquote:
Dus hij bestaat wel? je ontkent het namelijk nietquote:
Helaas gers. Ze hebben me gefopt met die torrent.. Het is niet de sextape van Juicyhil maar van Hilary Duffquote:
nou upload die dan maarquote:Op zondag 20 juli 2008 20:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Helaas gers. Ze hebben me gefopt met die torrent.. Het is niet de sextape van Juicyhil maar van Hilary Duff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |