middagdienstquote:Op zondag 20 juli 2008 16:45 schreef slindenau het volgende:
Nee joh, zo doe ik het al de hele week ongeveer.
Morgen begin ik om 15:00 met werk.
1 voordeel is dat je smiddag vroeg klaar bent met werkenquote:Op zondag 20 juli 2008 17:00 schreef reetveter het volgende:
[..]
De hele week heMaar moet mijn vakantie toch kunnen betalen
*kras*quote:Op zondag 20 juli 2008 17:02 schreef Cypress_Hill het volgende:
Na 3 dagen en 2,5 uur zitten we dan eindelijk op de laatste pagina.
5 uur is wel heel kut, het vroegste wat ik deze vakantie moet werken is 7 uur gelukkig. 'Normale' ochtenddienst is voor één weekje nog wel te doen.quote:Op zondag 20 juli 2008 17:05 schreef gers het volgende:
[..]
1 voordeel is dat je smiddag vroeg klaar bent met werken![]()
voor de rest de hele week om 5 uur beginnen
7 uur is ook nog bagger maar dan ben je wel om 3 uur klaarquote:Op zondag 20 juli 2008 17:10 schreef slindenau het volgende:
[..]
5 uur is wel heel kut, het vroegste wat ik deze vakantie moet werken is 7 uur gelukkig. 'Normale' ochtenddienst is voor één weekje nog wel te doen.
Ik lig hier helemaal dubbelquote:
quote:Op zondag 20 juli 2008 17:36 schreef reetveter het volgende:
mijn msn heeft kanker
uitvoeren->cmd-> format C:quote:Op zondag 20 juli 2008 17:51 schreef reetveter het volgende:
Hij loopt vast enzoMaar me hele pc is beetje goed naar de klotuuuuuuuuuuuuuh
Volgend jaar moet je een nieuwe vlag voor je Ava schilderenquote:
ik weet hetquote:Op zondag 20 juli 2008 18:33 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Volgend jaar moet je een nieuwe vlag voor je Ava schilderen
Je woont ook in Oss neem ik aan dan?quote:Op zondag 20 juli 2008 19:17 schreef gers het volgende:
[..]
ik weet het![]()
fc Oss![]()
de gedachte alleen al *kras*
gewoon TOP(Tot ons Plezier) Oss
quote:18:56 Sextape van Hilary Duff!
quote:19:26 Sextape van Juicyhil!
Ik woon in Oss jaquote:Op zondag 20 juli 2008 19:20 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Je woont ook in Oss neem ik aan dan?
FC Oss, en dan willen ze ook nog in het blauw gaan spelen(en wie speelt er ook in blauw)![]()
![]()
Die laatste bedoelde ik iddquote:Op zondag 20 juli 2008 19:29 schreef gers het volgende:
[..]
Ik woon in Oss ja![]()
napoli![]()
en natuurlijk onze goede vrienden uit den bosch
durf ik niet zo te zeggenquote:Op zondag 20 juli 2008 19:43 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Die laatste bedoelde ik idd![]()
Waar in oss woon je ongeveer dan?
Oh ja, had ik nog niet eens aan gedachtquote:Op zondag 20 juli 2008 19:48 schreef gers het volgende:
[..]
durf ik niet zo te zeggen![]()
dadelijk komt terrorrobbie me opzoeken
quote:Op zondag 20 juli 2008 20:31 schreef BobbyB het volgende:
Ben hem net met een torrent binnen aan het trekken, zal hem zo wel even op youtube zetten.
Ken je lang blijven zoekenquote:Op zondag 20 juli 2008 20:29 schreef gers het volgende:
waar blijft trouwens die sekstape van juicyhill
sorry juicyhilquote:
Dus hij bestaat wel? je ontkent het namelijk nietquote:
Helaas gers. Ze hebben me gefopt met die torrent.. Het is niet de sextape van Juicyhil maar van Hilary Duffquote:
nou upload die dan maarquote:Op zondag 20 juli 2008 20:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Helaas gers. Ze hebben me gefopt met die torrent.. Het is niet de sextape van Juicyhil maar van Hilary Duff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |