Zullen we ze samen vasthouwe? allebij eentje!quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:26 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Doe es een bril op.
Overigens genoeg houvast daaro.
Ik heb liever geyle seks met jou.quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:33 schreef Iceman21 het volgende:
[..]
Zullen we ze samen vasthouwe? allebij eentje!![]()
Maar het mag altijd groter natuurlijk, des te meer om haar aan beet te houden en en dus voor haar des te moeilijker om weg te rennen naar een andere gozer!
Hhmmm,..quote:
Mijn god die hele discussie eronder over dat ze nu geen voorbeeld voor de jeugd meer is.quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:44 schreef slindenau het volgende:
Wat voor lesbienne ben je eigenlijk.
Zoeen "ik ben te geil voor mannen" type of zoeen "ik ben iets te mannelijk" type
Misschien niet meer voor de jeugd maar nu op zeker wel van mij.quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mijn god die hele discussie eronder over dat ze nu geen voorbeeld voor de jeugd meer is.Kansloos!
quote:
Moet je maar es de film Material Girls kijken, ik heb hem van de week nog in bed gekekenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:59 schreef BobbyB het volgende:
Ik vind het allebei wel wat hebben, maar je ik val ook meer op brunettes
Ik wordt moe van die gifjesquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:10 schreef BobbyB het volgende:
Zeg, waar blijf je nou met je leuke gifjes? Zijn ze op?
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:04 schreef kneus2 het volgende:
mijn moeder zei laatst dat je van fappen doof wordt.
Tis in elk geval een kneus.quote:
Me three, maar een lekker blondje op zijn tijd,...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:59 schreef BobbyB het volgende:
Ik vind het allebei wel wat hebben, maar je ik val ook meer op brunettes
Dat is toch zo'n klein grieks eilandquote:
Eauh.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:19 schreef BobbyB het volgende:
in GS taal is meervoud van lesbeau overigens lesbeaux.
Jouw ava is leuker...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:34 schreef BobbyB het volgende:
Ik vind dit zo'n leuke foto!!![]()
[ afbeelding ]
Elke foto van haar is leukquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:34 schreef BobbyB het volgende:
Ik vind dit zo'n leuke foto!!![]()
[ afbeelding ]
Ja, bron?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:24 schreef BobbyB het volgende:
oja?
Dan heb ik niets gezegdquote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:28 schreef BobbyB het volgende:
Die is komende week op vakantie. Ze is er de week er na weer.
hij is ook heel mooiquote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:47 schreef BobbyB het volgende:
Zo, was toch niet helemaal tevreden over mijn nieuwe ava! Nu wel
quote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:13 schreef BobbyB het volgende:
Ik dacht altijd dat Juicyhil een jongetje was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |