Hmm?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:07 schreef HipKip het volgende:
[..]
precies in het juiste toerengebied stationair
Ik mis de Mazda gedeelte..??quote:
En een gave Mini met rolkooi en een Nissan Skyline, volgens mij een GTR aan het logo in z'n grille te zien.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:56 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Geen idee, wel een Calibra met een vleugel achterop waar de gemiddelde 747 jaloers op is.
Die hebben teveel naar thunderbirds gekeken.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:56 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Geen idee, wel een Calibra met een vleugel achterop waar de gemiddelde 747 jaloers op is.
Na vergelijking lijkt het nog altijd bitter weinig op een veyron en veel op een audiquote:Op zondag 10 augustus 2008 13:12 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
dat moet een Bugatti Veyron look zijn, vergelijk maar eens.
Wat Gij Wilt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:12 schreef osmo het volgende:
[..]
Na vergelijking lijkt het nog altijd bitter weinig op een veyron en veel op een audi
Die heeft de uiteinden niet omhoog staan, maar omlaagquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:12 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
Die hebben teveel naar thunderbirds gekeken.
[ afbeelding ]
En jij weet wat voor auto het is?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:10 schreef raulbouli het volgende:
Het enige wat nog mooi is aan dat ding is de pookknop.... volgens mij zo'n beetje het enige wat nog origineel is
whooohohoohoh 1.8 Vtecquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:51 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
En jij weet wat voor auto het is?
Zeker de bestandsnaam gelezen![]()
En de 1.8VTEC blokkie wat er in hangt
w00t!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:40 schreef Turquaz52 het volgende:
.....blabla....
Ziet er netjes uit (op de bovenstaande punten na ofcourse
Geef toe, hij heeft het wel netjes gedaanquote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:30 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
w00t!
Een Honda Bmw Mustang look alike
Ik ben geen tegenststander van creativiteit hoor, soms kunnen mods best wat leuks toevoegen, ook al is het bijna nooit mijn smaak.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:53 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Geef toe, hij heeft het wel netjes gedaan![]()
Niet dat iik het bewonder of het ubervetcool vind, maar dan toch
Je hebt natuurlijk gelijk..quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:18 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Ik ben geen tegenststander van creativiteit hoor, soms kunnen mods best wat leuks toevoegen, ook al is het bijna nooit mijn smaak.
Zeg nou zelf Turq, als jij Honda's leuke auto's vind ga je er toch geen lookalike BMW of Nissan/Lexus van maken?, daar doe je als liefhebber de auto geen recht mee.
In dit geval was de modpersoon goedkoper uitgeweest als hij gewoon een BMW 325i als basis had genomen.
De kleur lak vind ik trouwens wel mooi.
Ahum, een 1.4i, 54kWquote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:48 schreef junkiesietze het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gespot in zoetermeer
op de een of andere manier vind ik die dan wel weer strak... gewoon alles strak gemaakt, en best netjes geluktquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:09 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oh ja?, dit is zuiver prutswek, kijkt u even mee?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:09 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
op de een of andere manier vind ik die dan wel weer strak... gewoon alles strak gemaakt, en best netjes gelukt
Kortom directe injectie. Op het feit dat het in de praktijk niet werkt bij VAG (als ik dit van jou zo lees) zal ik maar niet ingaan, want dan krijg ik weer ruzie.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:07 schreef HipKip het volgende:
[..]
FSI is meer dan alleen directe injectie he.
FSI resulteert in een gunstig brandstofverbruik en lagere emissies door een gelaagd mengsel. Dit werd volgens mij veroorzaakt door een soort kom in de zuiger en andere inspuittijden en hoeveelheden. De motoren kunnen echter bijna nooit in FSI-mode draaien, omdat je dan precies in het juiste toerengebied stationair moet blijven rijden.
Wat een kansloze ventquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:55 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik heb het geluid euhh zegmaar getuned, ik pomp er 127,3db uit.
http://www.autoweek.nl/videodisp.php?id=964&cache=no
Wahahahha wtf.
Edit: niet dat filmpje, rechts op occasions klikken en dan pagina 6 ergens bij tuning..
wtf dat stuurquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:12 schreef Youp het volgende:
[..]
Wat een kansloze vent
Priceless filmpje
volgens mij bedoelt ie met "strak" dat er geen monster bumperts en spoilerts e.d. op zitten..quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:17 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
oh ja?, dit is zuiver prutswek, kijkt u even mee?Geen gevouwen lijn in voorscherm. Uitlijning linkerkant voorbumper/voorzijscherm verziekt door teveel materiaal van de bumper af te halen. Lichtinval linkervoorzijde laat inconsistente vorming zien. Achterbumper niet gecentreerd met achterwielen. Voorbumper loopt niet mee met uitlijning wielkasten. Uitlijning wielkasten achter loopt helemaal niet. Deur valt binnen de sideskirts.
En dat zie ik al op 3 foto's, het is absoluut mijn smaak niet, maar de afwerking laat ook te wensen over, dit valt niet onder het begrip "strak"
dit zou toyota moeten doen met hun prius... beter dan die suffe achterkant die ze nu hebben...quote:
Ik vind de autos die er achter staan eerlijk gezegd erger.quote:
De Gebr. Dijkstra hebben wel een mooie website.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:46 schreef tevebe het volgende:
http://link.marktplaats.nl/187874868
*Proest*
in ieder geval de km stand niet teruggezetquote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:46 schreef tevebe het volgende:
http://link.marktplaats.nl/187874868
*Proest*
Omdat er bommen in die auto zitten?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:40 schreef invine het volgende:
http://link.marktplaats.nl/183224876
waarom staan zulk soort auto's ook bij die dwazen?
Ik vind m best netjes, zoveel is er niet aan gedaan. Is alleen jammer dat zo'n ding meteen tot M5 wordt gebombardeerd. En helemaal door een garage...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:02 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Omdat er bommen in die auto zitten?
En je kan memory spelen met de stoelen!
Enne "M5 DIESEL"
ja precies dat bedoel ik.. maar garagequote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:33 schreef WhiteAssNigga het volgende:
[..]
Ik vind m best netjes, zoveel is er niet aan gedaan. Is alleen jammer dat zo'n ding meteen tot M5 wordt gebombardeerd. En helemaal door een garage...
Zoveel is er niet aan gedaan? Pardon? Heel die bak is verbouwd tot een wannabe M5 mongolen editie...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:33 schreef WhiteAssNigga het volgende:
Ik vind m best netjes, zoveel is er niet aan gedaan. Is alleen jammer dat zo'n ding meteen tot M5 wordt gebombardeerd. En helemaal door een garage...
Aan de hand van deze tekst zou ik al niet naar deze auto gaan kijken.quote:DIT IS GEWOON EEN HELE MOOIE AUTO WAAR IK ALTIJD ZUINIG OP BEN GWEESTHET IS EGT WAT VOOR EEN LIEF HEBBER ALLES WERKT OOK BIJ DEZE AUTOZOON MOOIE M5 DIESEL VIND JE NERGENS MEER BIJ AANKOOP VAN DEZE AUT LAAT IK ER EEN NIEUWE APK VOOR U OP ZETTEN NEEMT U OOK EENS EEN KIJKJE BIJ ONZE ANDERE ADVERTENTIES BELLER = SNELLER
nog maar ff wat quotesquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:04 schreef Arclight-S het volgende:
Hij wordt door een garage verkocht maar:
[..]
Aan de hand van deze tekst zou ik al niet naar deze auto gaan kijken.
En kan iemand me vertellen wat dit is?quote:KINDER SLOT OP DE RAMNE ACHETR
OREGINEEL RADIO INSTALATIE MET HEEL VEEL OPTIES
BLEU THOOT HANDS FREE SET
VERBUIK METER
CENTRAALE DEUR VERGRENDELING
ZILVER CROME INLEG IN HEEL DE AUT STAAT HEEL LUXE
ZONNE BAAN IN HET VOOR RAAM LIECHT GROEN \ BLAUW
ZONNE KLEPPEN VOOR + LICHT + SPIEGELS
????????????
quote:M5 BUMPER PAKKET INLEG BIJ DE DEUREN M5 BIJ DE VERSNELLINGS POOK OP DE ZIJKANT VAN DE DEUREN IN DE VELGEN
Zijn velgen hebben deurtjes waarin een M5 versnellings pook zit?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:27 schreef Yoda87 het volgende:
[..]
nog maar ff wat quotes
[..]
En kan iemand me vertellen wat dit is?
[..]
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:27 schreef OxygeneFRL het volgende:
Vandaag heb ik mijn galant laten blinderen. ongeveer 15% lichtdoorlatendheid:
Zoals je kan zien: witte raamband achter is weg!
Oh, is het een barleuning!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:29 schreef 68Chevelle het volgende:
Toch wel handig.... zo'n barleuning achterop de auto
Moet je der wel 1 hebbenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:11 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Oh, is het een barleuning!
Dacht dat dat het duw rekje was voor als de turbooo weer eens stuk is.
Welke turbo?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:11 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Oh, is het een barleuning!
Dacht dat dat het duw rekje was voor als de turbooo weer eens stuk is.
quote:Kenteken DT-ZZ-20
Voertuigsoort personenauto
Merk MITSUBISHI
Handelsbenaming GALANT 2000 GLSI U9
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 08:20 schreef _Arthur het volgende:
[..]
[..]
Ja ho even! Dat staat gewoon op de deur he! Dus is het gewoon waar!
OEi dat is toch wel een hele vette f650quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:18 schreef Knarf het volgende:
Het hoort hier niet helemaal thuis, maar ik vind dit ook wel een beetje....... stratemakers.
Hoewel de afwerking wel goed zal zijn (hoewel amerikaans?).
[ afbeelding ]
4WS ( 4 wheel steering ??? ) dat hebben honda's toch alleen ??? en renault nu dan .quote:
Wat betekenen die zilveren mortal combat draken op golf en seat ibiza dan?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 08:20 schreef _Arthur het volgende:
[..]
[..]
Ja ho even! Dat staat gewoon op de deur he! Dus is het gewoon waar!
De powersteering van een prelude is IMO dan ook helemaal over de top.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:29 schreef siekman het volgende:
[..]
4WS ( 4 wheel steering ??? ) dat hebben honda's toch alleen ??? en renault nu dan .
Ik heb weleens met een honda prelude 4ws gereden , bijna een auto geramt in de bocht was er niet van bewust dat hij zo direct was
Yepz rijd idd lekker , maar dan moet je er wel bewust van zijn . mij was niks gezegtquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:54 schreef Mind_Fuck het volgende:
[..]
De powersteering van een prelude is IMO dan ook helemaal over de top.
Je stuurt voor je gevoel zachtjes in maar ineens maakt de wagen een bocht van 90graden.
Voor de rest rijden ze heel fijn, maar die powersteering is toch echt o.t.t.
Dat valt nou ook wel weer mee, de wielen van een prelude kantelen/draaien maar 1of2 graden dit omdat je anders een rondje om de aarde moet om om te keren.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:54 schreef Mind_Fuck het volgende:
[..]
De powersteering van een prelude is IMO dan ook helemaal over de top.
Je stuurt voor je gevoel zachtjes in maar ineens maakt de wagen een bocht van 90graden.
Voor de rest rijden ze heel fijn, maar die powersteering is toch echt o.t.t.
Mazda heeft het ook al jaaaaaaren.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:29 schreef siekman het volgende:
4WS ( 4 wheel steering ??? ) dat hebben honda's toch alleen ??? en renault nu dan .
Oei, de eigenaar was zeker vergeten z'n kar in de schaduw te parkeren? Stuurwiel is gesmolten.quote:
Het zouden verbouwde en verchromde Numerata velgen kunnen zijn. Maar volgens mij zijn die net iets anders.quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:09 schreef osmo het volgende:
DIe velgen met gaten lijken mij ook wel originele Alfa velgen (die onderste toch) alleen verchroomd
Ik kan kiezen, heb een auto met vaste verlaging, een met schroefset en een met airride...quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij lacht maar je was toch van de luchtvering?
quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:00 schreef osmo het volgende:
die onderste is geen auto, dat is een transformer
Een van de meest vreselijke wagens die ik ooit @ internet gezien heb.quote:
En er is nooit in je opgekomen dat dit de showstand is en dat het tijdens het rijden ws. anders is?quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:55 schreef Mind_Fuck het volgende:
[..]
Een camber op de achterwielen waar je ziek van wordt
Die waggie is zo zwaar dat ie op de grond staat!quote:
Nee, daar is hij te zwaar voor. Dat zeg je net zelf.quote:Op maandag 1 september 2008 21:09 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Die waggie is zo zwaar dat ie op de grond staat!
En als die deuren nu eens wat sneller fladderen kan ie zo opstijgen!
Gebrek aan PK's ook voor de aanloopquote:Op maandag 1 september 2008 21:16 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Nee, daar is hij te zwaar voor. Dat zeg je net zelf.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 17:13 schreef Cyclonist het volgende:
Audi A9 Quattro
http://sportcar-info.blog(...)treme-tuning-or.html
Dat is de verstoffelijking van dit topic. Gewoon een 'alles in 1', 'fouter kan niet', etcquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:22 schreef raulbouli het volgende:
Waar haal je het lef vandaan om dat hier te posten........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |