op de een of andere manier vind ik die dan wel weer strak... gewoon alles strak gemaakt, en best netjes geluktquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:09 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oh ja?, dit is zuiver prutswek, kijkt u even mee?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:09 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
op de een of andere manier vind ik die dan wel weer strak... gewoon alles strak gemaakt, en best netjes gelukt
Kortom directe injectie. Op het feit dat het in de praktijk niet werkt bij VAG (als ik dit van jou zo lees) zal ik maar niet ingaan, want dan krijg ik weer ruzie.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:07 schreef HipKip het volgende:
[..]
FSI is meer dan alleen directe injectie he.
FSI resulteert in een gunstig brandstofverbruik en lagere emissies door een gelaagd mengsel. Dit werd volgens mij veroorzaakt door een soort kom in de zuiger en andere inspuittijden en hoeveelheden. De motoren kunnen echter bijna nooit in FSI-mode draaien, omdat je dan precies in het juiste toerengebied stationair moet blijven rijden.
Wat een kansloze ventquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:55 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik heb het geluid euhh zegmaar getuned, ik pomp er 127,3db uit.
http://www.autoweek.nl/videodisp.php?id=964&cache=no
Wahahahha wtf.
Edit: niet dat filmpje, rechts op occasions klikken en dan pagina 6 ergens bij tuning..
wtf dat stuurquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:12 schreef Youp het volgende:
[..]
Wat een kansloze vent
Priceless filmpje
volgens mij bedoelt ie met "strak" dat er geen monster bumperts en spoilerts e.d. op zitten..quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:17 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
oh ja?, dit is zuiver prutswek, kijkt u even mee?Geen gevouwen lijn in voorscherm. Uitlijning linkerkant voorbumper/voorzijscherm verziekt door teveel materiaal van de bumper af te halen. Lichtinval linkervoorzijde laat inconsistente vorming zien. Achterbumper niet gecentreerd met achterwielen. Voorbumper loopt niet mee met uitlijning wielkasten. Uitlijning wielkasten achter loopt helemaal niet. Deur valt binnen de sideskirts.
En dat zie ik al op 3 foto's, het is absoluut mijn smaak niet, maar de afwerking laat ook te wensen over, dit valt niet onder het begrip "strak"
dit zou toyota moeten doen met hun prius... beter dan die suffe achterkant die ze nu hebben...quote:
Ik vind de autos die er achter staan eerlijk gezegd erger.quote:
De Gebr. Dijkstra hebben wel een mooie website.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:46 schreef tevebe het volgende:
http://link.marktplaats.nl/187874868
*Proest*
in ieder geval de km stand niet teruggezetquote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:46 schreef tevebe het volgende:
http://link.marktplaats.nl/187874868
*Proest*
Omdat er bommen in die auto zitten?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:40 schreef invine het volgende:
http://link.marktplaats.nl/183224876
waarom staan zulk soort auto's ook bij die dwazen?
Ik vind m best netjes, zoveel is er niet aan gedaan. Is alleen jammer dat zo'n ding meteen tot M5 wordt gebombardeerd. En helemaal door een garage...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:02 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Omdat er bommen in die auto zitten?
En je kan memory spelen met de stoelen!
Enne "M5 DIESEL"
ja precies dat bedoel ik.. maar garagequote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:33 schreef WhiteAssNigga het volgende:
[..]
Ik vind m best netjes, zoveel is er niet aan gedaan. Is alleen jammer dat zo'n ding meteen tot M5 wordt gebombardeerd. En helemaal door een garage...
Zoveel is er niet aan gedaan? Pardon? Heel die bak is verbouwd tot een wannabe M5 mongolen editie...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:33 schreef WhiteAssNigga het volgende:
Ik vind m best netjes, zoveel is er niet aan gedaan. Is alleen jammer dat zo'n ding meteen tot M5 wordt gebombardeerd. En helemaal door een garage...
Aan de hand van deze tekst zou ik al niet naar deze auto gaan kijken.quote:DIT IS GEWOON EEN HELE MOOIE AUTO WAAR IK ALTIJD ZUINIG OP BEN GWEESTHET IS EGT WAT VOOR EEN LIEF HEBBER ALLES WERKT OOK BIJ DEZE AUTOZOON MOOIE M5 DIESEL VIND JE NERGENS MEER BIJ AANKOOP VAN DEZE AUT LAAT IK ER EEN NIEUWE APK VOOR U OP ZETTEN NEEMT U OOK EENS EEN KIJKJE BIJ ONZE ANDERE ADVERTENTIES BELLER = SNELLER
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |