dat is inderdaad treurig...quote:Op zondag 27 juli 2008 21:58 schreef Schlumberger het volgende:
[..]
Hehe
Nou ja, oké, wat betreft motoreigenschappen kan ik het wel een beetje begrijpen. Zoiets interesseert een autoliefhebber. Maar dingen als 'ABS', 'AIRCO' etc. etc.? Kan dat iemand (behalve de eigenaar) iets boeien?
lekker voor het drempelwerk....racen moet je gewoon niet aan beginnen op de openbare weg...... op een gegeven moment zou je weleens zo grensverleggend kunnen gaan rijden dat je risico's gaat lopen, het zijn eerder die dunne bandjes waar ik iets aan zou doenquote:
Die beste man stond deze week in de autoweek. Hij heeft m zo gekocht. Interieur is nog zo goed als standaard, op de stoelen na. Maar dit ging binnenkort ook veranderen...quote:
Dan wordt ie vast nog mooierquote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:27 schreef WhiteAssNigga het volgende:
[..]
Die beste man stond deze week in de autoweek. Hij heeft m zo gekocht. Interieur is nog zo goed als standaard, op de stoelen na. Maar dit ging binnenkort ook veranderen...
Zelfde bumper heb ik +- 4jaar terug ook nog op me civic gehadquote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:27 schreef WhiteAssNigga het volgende:
[..]
Die beste man stond deze week in de autoweek. Hij heeft m zo gekocht. Interieur is nog zo goed als standaard, op de stoelen na. Maar dit ging binnenkort ook veranderen...
Wees er maar trots opquote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zelfde bumper heb ik +- 4jaar terug ook nog op me civic gehad
Ja man! jeweet vet tochquote:
Dat zeg je alleen maar omdat je niet weggepest wilt worden van Fok!.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja man! jeweet vet toch![]()
Ach ja, kan er wel moeilijk over gaan doen maar boeit me toch niet veel eigenlijk. Ben nu wel over dat tupperware gebeuren heen ook.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat je niet weggepest wilt worden van Fok!.
Nou enorm. Ik krijg altijd de slappe lach als ik 'auto's' zie met van die witte bumpers.quote:
Lijkt wel een thaise hoerenknal!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:04 schreef RiKe het volgende:
Deze kon ik jullie niet onthouden!
Niet mijn foto's, maar toch.
Fiat Punto:
http://www.autojunk.nl/pix/view/143679
"Kijk mij ik heb een Punto en ik hang hem vol met licht slangen"![]()
BTW, zou iemand die foto van die scheit baby weg kunnen halen?
Wordt er een beetje onpasselijk van
Wow!quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:09 schreef Faxie het volgende:
Die RX7 van Furb is een goed voorbeeld van hoe het wel moet
[PROJECT] RX-7 FC3S (56K KILLER!)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Look and learn.
Oh das wel flink klote dan ja. Vind/vond het wel een mooie bak.quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:35 schreef casejunkie het volgende:
Ja alleen heel jammer dat hij meteen ze blok heeft opgeblazen terwijl ik hier nog zo heb gezegd dat hij eerst zijn motor moest afstellen. Waarom denk je dat hij niks hier post meer over de auto?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat dus...A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:32 schreef SilentChaos het volgende:
Koop dan een echte lowriderPleur nou eens op met je nep-Impala.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat dus...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat dus...Dit account is permanent uitgeschakeld.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:52 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Pleur nou eens op met je nep-Impala.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat dus...
Mag ik een tijltje
De '64 is altijd de echte lowrider Impala geweest
Dat ding van jou heeft lelijke velgen
13, hooguit 14 inch spaakvelgen
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
S60 en CLS vergelijken met een passat.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:55 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik heb het geluid euhh zegmaar getuned, ik pomp er 127,3db uit.
http://www.autoweek.nl/videodisp.php?id=964&cache=no
Wahahahha wtf.
dat moet een Bugatti Veyron look zijn, vergelijk maar eens.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:32 schreef garnage-patrick het volgende:
wat een tyfuspauperauto's
mogen ze stuk voor stuk zich om een boom vouwen, vooral die graflelijke corrado![]()
man o man, bijna al die auto's hierboven hebben een audi aftreksel, maar die corrado bind er gene doekjes om
vierkante auto's ronder proberen te maken met bumpers
De Mercedes heeft altijd in een vitrinekast gestaan. Ik wil deze graag ruilen tegen een andere modelauto schaal 1/18. Het liefst een Mercedes AMG. Of een, Lamborghini, Porsche of Hummer. Maar het liefst een Mercedes AMG. Ik heb geen voorkeur voor een specifiek type.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:17 schreef Diemietuhriej het volgende:
Wtf is dit?
http://link.marktplaats.nl/185567326
Getuned met veel carbon. Paar carbonstickertjes en klaar ofwat?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:41 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
De Mercedes heeft altijd in een vitrinekast gestaan. Ik wil deze graag ruilen tegen een andere modelauto schaal 1/18. Het liefst een Mercedes AMG. Of een, Lamborghini, Porsche of Hummer. Maar het liefst een Mercedes AMG. Ik heb geen voorkeur voor een specifiek type.
Niets bijzonders toch?
FSI is meer dan alleen directe injectie he.quote:Op maandag 28 juli 2008 20:57 schreef Youp het volgende:
[..]
dat is inderdaad treurig...
en dat doet VW nog steedsFSI >> volkswagens eigen naam voor directe injectie.... verder niet nuttig om te weten omdat er geen spectaculaire prestaties uit komen...
Die auto hoort volgens mij in Wijk bij Duurstede thuis, daar zie ik hem wel eens rijden geloof ik.quote:Op maandag 28 juli 2008 16:45 schreef Mind_Fuck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hey die wagen komt me bekend voor.
Ik kan helaas niet direct linken naar de vid.
Even klikken op 'occasions' en meteen #1 is het juiste filmpje: Tuning 206
http://www.autoweek.nl/videodisp.php?id=901&cat=2
Geen idee, wel een Calibra met een vleugel achterop waar de gemiddelde 747 jaloers op is.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:34 schreef Malle_beer het volgende:
RIjdt daar niet ook zoeen parelmoer celica rond van Streetgasm?
Er rijden iig genoeg droeftoeters rond in Wijk bij Duurstede
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |