dat is inderdaad treurig...quote:Op zondag 27 juli 2008 21:58 schreef Schlumberger het volgende:
[..]
Hehe
Nou ja, oké, wat betreft motoreigenschappen kan ik het wel een beetje begrijpen. Zoiets interesseert een autoliefhebber. Maar dingen als 'ABS', 'AIRCO' etc. etc.? Kan dat iemand (behalve de eigenaar) iets boeien?
lekker voor het drempelwerk....racen moet je gewoon niet aan beginnen op de openbare weg...... op een gegeven moment zou je weleens zo grensverleggend kunnen gaan rijden dat je risico's gaat lopen, het zijn eerder die dunne bandjes waar ik iets aan zou doenquote:
Die beste man stond deze week in de autoweek. Hij heeft m zo gekocht. Interieur is nog zo goed als standaard, op de stoelen na. Maar dit ging binnenkort ook veranderen...quote:
Dan wordt ie vast nog mooierquote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:27 schreef WhiteAssNigga het volgende:
[..]
Die beste man stond deze week in de autoweek. Hij heeft m zo gekocht. Interieur is nog zo goed als standaard, op de stoelen na. Maar dit ging binnenkort ook veranderen...
Zelfde bumper heb ik +- 4jaar terug ook nog op me civic gehadquote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:27 schreef WhiteAssNigga het volgende:
[..]
Die beste man stond deze week in de autoweek. Hij heeft m zo gekocht. Interieur is nog zo goed als standaard, op de stoelen na. Maar dit ging binnenkort ook veranderen...
Wees er maar trots opquote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zelfde bumper heb ik +- 4jaar terug ook nog op me civic gehad
Ja man! jeweet vet tochquote:
Dat zeg je alleen maar omdat je niet weggepest wilt worden van Fok!.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja man! jeweet vet toch![]()
Ach ja, kan er wel moeilijk over gaan doen maar boeit me toch niet veel eigenlijk. Ben nu wel over dat tupperware gebeuren heen ook.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat je niet weggepest wilt worden van Fok!.
Nou enorm. Ik krijg altijd de slappe lach als ik 'auto's' zie met van die witte bumpers.quote:
Lijkt wel een thaise hoerenknal!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:04 schreef RiKe het volgende:
Deze kon ik jullie niet onthouden!
Niet mijn foto's, maar toch.
Fiat Punto:
http://www.autojunk.nl/pix/view/143679
"Kijk mij ik heb een Punto en ik hang hem vol met licht slangen"![]()
BTW, zou iemand die foto van die scheit baby weg kunnen halen?
Wordt er een beetje onpasselijk van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |