nog maar ff wat quotesquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:04 schreef Arclight-S het volgende:
Hij wordt door een garage verkocht maar:
[..]
Aan de hand van deze tekst zou ik al niet naar deze auto gaan kijken.
En kan iemand me vertellen wat dit is?quote:KINDER SLOT OP DE RAMNE ACHETR
OREGINEEL RADIO INSTALATIE MET HEEL VEEL OPTIES
BLEU THOOT HANDS FREE SET
VERBUIK METER
CENTRAALE DEUR VERGRENDELING
ZILVER CROME INLEG IN HEEL DE AUT STAAT HEEL LUXE
ZONNE BAAN IN HET VOOR RAAM LIECHT GROEN \ BLAUW
ZONNE KLEPPEN VOOR + LICHT + SPIEGELS
????????????
quote:M5 BUMPER PAKKET INLEG BIJ DE DEUREN M5 BIJ DE VERSNELLINGS POOK OP DE ZIJKANT VAN DE DEUREN IN DE VELGEN
Zijn velgen hebben deurtjes waarin een M5 versnellings pook zit?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:27 schreef Yoda87 het volgende:
[..]
nog maar ff wat quotes
[..]
En kan iemand me vertellen wat dit is?
[..]
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:27 schreef OxygeneFRL het volgende:
Vandaag heb ik mijn galant laten blinderen. ongeveer 15% lichtdoorlatendheid:
Zoals je kan zien: witte raamband achter is weg!
Oh, is het een barleuning!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:29 schreef 68Chevelle het volgende:
Toch wel handig.... zo'n barleuning achterop de auto
Moet je der wel 1 hebbenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:11 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Oh, is het een barleuning!
Dacht dat dat het duw rekje was voor als de turbooo weer eens stuk is.
Welke turbo?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:11 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Oh, is het een barleuning!
Dacht dat dat het duw rekje was voor als de turbooo weer eens stuk is.
quote:Kenteken DT-ZZ-20
Voertuigsoort personenauto
Merk MITSUBISHI
Handelsbenaming GALANT 2000 GLSI U9
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 08:20 schreef _Arthur het volgende:
[..]
[..]
Ja ho even! Dat staat gewoon op de deur he! Dus is het gewoon waar!
OEi dat is toch wel een hele vette f650quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:18 schreef Knarf het volgende:
Het hoort hier niet helemaal thuis, maar ik vind dit ook wel een beetje....... stratemakers.
Hoewel de afwerking wel goed zal zijn (hoewel amerikaans?).
[ afbeelding ]
4WS ( 4 wheel steering ??? ) dat hebben honda's toch alleen ??? en renault nu dan .quote:
Wat betekenen die zilveren mortal combat draken op golf en seat ibiza dan?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 08:20 schreef _Arthur het volgende:
[..]
[..]
Ja ho even! Dat staat gewoon op de deur he! Dus is het gewoon waar!
De powersteering van een prelude is IMO dan ook helemaal over de top.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:29 schreef siekman het volgende:
[..]
4WS ( 4 wheel steering ??? ) dat hebben honda's toch alleen ??? en renault nu dan .
Ik heb weleens met een honda prelude 4ws gereden , bijna een auto geramt in de bocht was er niet van bewust dat hij zo direct was
Yepz rijd idd lekker , maar dan moet je er wel bewust van zijn . mij was niks gezegtquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:54 schreef Mind_Fuck het volgende:
[..]
De powersteering van een prelude is IMO dan ook helemaal over de top.
Je stuurt voor je gevoel zachtjes in maar ineens maakt de wagen een bocht van 90graden.
Voor de rest rijden ze heel fijn, maar die powersteering is toch echt o.t.t.
Dat valt nou ook wel weer mee, de wielen van een prelude kantelen/draaien maar 1of2 graden dit omdat je anders een rondje om de aarde moet om om te keren.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:54 schreef Mind_Fuck het volgende:
[..]
De powersteering van een prelude is IMO dan ook helemaal over de top.
Je stuurt voor je gevoel zachtjes in maar ineens maakt de wagen een bocht van 90graden.
Voor de rest rijden ze heel fijn, maar die powersteering is toch echt o.t.t.
Mazda heeft het ook al jaaaaaaren.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:29 schreef siekman het volgende:
4WS ( 4 wheel steering ??? ) dat hebben honda's toch alleen ??? en renault nu dan .
Oei, de eigenaar was zeker vergeten z'n kar in de schaduw te parkeren? Stuurwiel is gesmolten.quote:
Het zouden verbouwde en verchromde Numerata velgen kunnen zijn. Maar volgens mij zijn die net iets anders.quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:09 schreef osmo het volgende:
DIe velgen met gaten lijken mij ook wel originele Alfa velgen (die onderste toch) alleen verchroomd
Ik kan kiezen, heb een auto met vaste verlaging, een met schroefset en een met airride...quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij lacht maar je was toch van de luchtvering?
quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:00 schreef osmo het volgende:
die onderste is geen auto, dat is een transformer
Een van de meest vreselijke wagens die ik ooit @ internet gezien heb.quote:
En er is nooit in je opgekomen dat dit de showstand is en dat het tijdens het rijden ws. anders is?quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:55 schreef Mind_Fuck het volgende:
[..]
Een camber op de achterwielen waar je ziek van wordt
Die waggie is zo zwaar dat ie op de grond staat!quote:
Nee, daar is hij te zwaar voor. Dat zeg je net zelf.quote:Op maandag 1 september 2008 21:09 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Die waggie is zo zwaar dat ie op de grond staat!
En als die deuren nu eens wat sneller fladderen kan ie zo opstijgen!
Gebrek aan PK's ook voor de aanloopquote:Op maandag 1 september 2008 21:16 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Nee, daar is hij te zwaar voor. Dat zeg je net zelf.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 17:13 schreef Cyclonist het volgende:
Audi A9 Quattro
http://sportcar-info.blog(...)treme-tuning-or.html
Dat is de verstoffelijking van dit topic. Gewoon een 'alles in 1', 'fouter kan niet', etcquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:22 schreef raulbouli het volgende:
Waar haal je het lef vandaan om dat hier te posten........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |