Dank je welquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:45 schreef Impry het volgende:
Vind hem er prima uit zien hoor! Spoiler is misschien net een heel klein tikje te modern voor de rest (net als dakantennetje) maar valt alles mee. Want het totaalplaatje klopt wel goed.
Volgens mij hebben wij binnen onze club (alfa 155) ook wel wat mensen die er wat mee doen, dtm koplampen (zelf maken) geloof ik. Daarnaast zijn er enkele racers (geen echte dtm wagens, die zijn iets te duur met 250.000 euro) met wat dtm kenmerken, maar goed, die zijn niet voor de openbare weg.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:32 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Ik zei het juist nadat ik het gelezen had. Geen WRC titel gewonnen, alleen maar een Aziatisch kampioenschap. Dan nog een aantal losse races, stelt het eigenlijk gewoon niet veel voor.
Bij een eerbetoon denk je toch meer aan een auto die het kampioenschap en de concurrentie verpletterde en meerdere WRC titels gehaald heeft (rijders + fabrikant).
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:47 schreef Spamblik het volgende:
Ik vind dat gezeur om stickers ook maar raar. Ik heb op m'n netjes gestylde 1.4 ook gewoon een GTI sticker geplakt.
Dit beschouw ik als niet gelezen...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:47 schreef Spamblik het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi juist.
Ik vind dat gezeur om stickers ook maar raar. Ik heb op m'n netjes gestylde 1.4 ook gewoon een GTI sticker geplakt.
Hij is ook best snel, dankzij m'n uitlaat en open lucht filter is hij echt wel GTI waardig.quote:
Dat doet ie maar lekker in zijn eigen topic. En plaats jij dan ook meteen effe een foto van jouw auto Mr. Adams?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:47 schreef Mr.Adams het volgende:
Ik herhaal:![]()
![]()
Een VW Golf 1.4 (1998/1999) heeft 75PK, een VW Golf GTI (1998/1999) heeft 150 PK, succes met je open-lucht filter en uitlaat wat waarschijnlijk alleen een andere einddemper is. Plaats anders even een fototje?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:28 schreef Spamblik het volgende:
[..]
Hij is ook best snel, dankzij m'n uitlaat en open lucht filter is hij echt wel GTI waardig.
Fiat Grande Punto Sportquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:34 schreef OxygeneFRL het volgende:
En plaats jij dan ook meteen effe een foto van jouw auto Mr. Adams?
Fiatquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:33 schreef Mr.Adams het volgende:
Daar gaat het dus niet om...het gaat erom dat jij een badge op je auto plakt die er helemaal niet op hoort... Mocht je ook na de andere reacties hier gelezen te hebben het nog steeds niet snappen dan heb je toch echt een plaat voor je kop. Waarom probeer je je auto iets te laten zijn wat het niet is? Daarnaast, een beetje kenner ziet meteen dat je er alleen een badge op hebt, of heb je ook de rood omlijnde grille, sideskirts, spoiler en GTI velgen..? Denk dat ik het antwoord al weet maar ik ben benieuwd.
In 8,9 naar de 100 trouwens
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:53 schreef Spamblik het volgende:
Ik vind trouwens wel dat het op m'n auto hoort, ik heb echt niet alleen de uitlaat en het luchtfilter vervangen, heb ook speciale bougiekabels enzo, echt supersnel.
Filter is ook van speciaal foam, is echt veel beter dan een normale.
hahaha wat een loser actiequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:49 schreef Mr.Adams het volgende:
[..]
Fiat Grande Punto Sport
[ afbeelding ]
Jou reactie is meer een loser actie, want hij pats er niet mee hij antwoord op een vraag. En verder boeiend als die hem zelf niet betaald heeft hij rijd er verder wel in.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:32 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
hahaha wat een loser actie
patsen met een fiat![]()
het een mini ferrari noemen
en hem niet zelf betaald hebben ook nog![]()
8.9 naar de 100 is vet traag btw.
Mensen die een leaseauto rijden kan je niet vergelijken met mensen met PASSIE voor auto's. Alsof je zon fiat hok zou kopen als je 25k moest neerleggenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:55 schreef Mr.Adams het volgende:
Ik "pats" er idd niet mee en laat alleen zien welke auto ik rijd zoals eerder gevraagd werd. Het mini-Ferrari is uiteraard gekscherend bedoeld omdat FIAT de eigenaar van Ferrari is. Overigens betaal je voor een lease-auto wel degelijk, dankzij de bijtelling van de overheid ben je alsnog ongeveer ¤220 per maand kwijt aan de auto maar daarmee is wel de brandstof, verzekering, wegenbelasting en onderhoud betaald, alles behalvedus want reken maar eens uit wat jij (inclusief afschrijving) per maand aan je auto kwijt bent
Maar goed, gaat er nog meer aangepast worden aan de Mitsubishi? Kijk alsjeblieft eens naar de spoiler want die vind ik echt jammer, de witte kleur staat de auto wel erg goed trouwens!
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:55 schreef Mr.Adams het volgende:
Maar goed, gaat er nog meer aangepast worden aan de Mitsubishi? Kijk alsjeblieft eens naar de spoiler want die vind ik echt jammer, de witte kleur staat de auto wel erg goed trouwens!
Als je een goede regeling hebt met je baas kan je zelfs nog geld verdienen aan een leasebudget door niet te leasen maar bruto loon icm km vergoeding te krijgenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:07 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
haha die spoiler is juist het punt van de auto waar ik trots op ben en heeft me ook klauwen vol geld gekost aangezien het een echte Evo 8 spoiler is met echt carbon. Ik laat aanstaande zaterdag mijn auto blinderen. En verder ga ik qua verlichting nog wat aanpassingen maken.
Precies wat Fugie zegt:
Leaserijders hebben een auto om van A naar B te komen. Bij autoeigenaren en vooral liefhebbers en "tuners" komt ook passie kijken. Ik steek er geld in wat je er nooit meer voor terugkrijgt. De uren die ik in de auto gestoken heb krijg je niets voor behalve kennis.
Och och meneer heeft een qoute van Koos Spee gehoord hoor.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:26 schreef Mr.Adams het volgende:
Ontopic: Waarom blinderen? Heb je eindelijk de auto zoals jij hem wilde hebben en dan kan niemand zien dat JIJ erin rijdt?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:37 schreef Arclight-S het volgende:
Jammer, je was op de goede weg maar nu is het echt een sjonnie geworden![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:37 schreef Arclight-S het volgende:
Jammer, je was op de goede weg maar nu is het echt een sjonnie geworden![]()
![]()
Dat snap ik ook wel, zoals het klavertje 4 etc. Niks mis mee, maar dit geval (zover ik zie) is gewoon een type aanduiding van een snellere versie.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:21 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij binnen onze club (alfa 155) ook wel wat mensen die er wat mee doen, dtm koplampen (zelf maken) geloof ik. Daarnaast zijn er enkele racers (geen echte dtm wagens, die zijn iets te duur met 250.000 euro) met wat dtm kenmerken, maar goed, die zijn niet voor de openbare weg.
Kan me er wel wat bij voorstellen dat je zo'n sticker er op doet als eerbetoon. Je krijgt alleen (ook wel begrijpelijk) dat mensen denken dat jij dan zo'n snelle versie hebt en sprintjes tegen je willen trekken terwijl je helemaal geen snelle versie hebt.
Vind overigens zijn auto wel strak zo. Die spoiler is bij mij nog een twijfelgeval, maar niet meteen een directe no no, kan er dus nog mee door. Ook wel omdat die is meegespoten. Bij veel sjonnies is de auto wit en kunnen ze voor weinig een zwarte/rode/gele/paars met oranje stippen spoiler overnemen en monteren die zonder spuitwerk.
Waar heb je die sticker vandaan? Speciaal laten maken? Vind het wel vet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:27 schreef OxygeneFRL het volgende:
Vandaag heb ik mijn galant laten blinderen. ongeveer 15% lichtdoorlatendheid:
[ afbeelding ]
Zoals je kan zien: witte raamband achter is weg!
Dank je wel! Ik weet niet welke auto jij hebt? Kom je er regelmatig?quote:Op zondag 24 augustus 2008 11:00 schreef EdM0 het volgende:
Heyy, 'k heb je auto afgelopen vrijdagavond zien staan tijdens de Hemrik-meet in Leeuwarden. Ziet er echt heel erg netjes uit. Ga zo door;)
I agree, maar jammer van de sticker maar je moet doen wat je leuk vind natuurlijkquote:[b]Op zaterdag 23 augustus 2008 19:42
Ik vind blinderen niet alleen qua uiterlijk mooier maar ook voor anti-diefstal, het glas versplinterd niet bij een aanrijding en het blijft koeler in de auto in de zomer.
Met die 2 liter houd 'ie jouw leasehok wel bij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |