abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61070250
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 18:26 schreef Mr.Adams het volgende:

Ontopic: Waarom blinderen? Heb je eindelijk de auto zoals jij hem wilde hebben en dan kan niemand zien dat JIJ erin rijdt?
Och och meneer heeft een qoute van Koos Spee gehoord hoor.
Ik vind blinderen niet alleen qua uiterlijk mooier maar ook voor anti-diefstal, het glas versplinterd niet bij een aanrijding en het blijft koeler in de auto in de zomer.

Jij noemt het woordt verkracht, ik vind het verfraaien. Smaken verschillen idd.

Ontopic.
pi_61070817
Uh, ik heb geen idee waar jij naar refereert maar dat is gewoon wat ik ervan vind, ik heb een hekel aan Koos Spee. Smaken verschillen, laten we het daar idd gewoon op houden

Ondanks dat ik sommige aspecten van jouw auto niet heel mooi vind kan ik in jouw geval de tijd en moeite die je erin steekt wel waarderen, ik hoop alleen dat je niet door gaat slaan in het optisch tunen en het blijft bij kleine aanpassingen ipv er een compleet andere auto van te maken zonder enige performance. Ga je de motor en ophanging nog upgraden? Dat aspect van tuning (het technische tunen) kan ik namelijk wel erg waarderen. De Audi RS6 is een van mijn favoriete auto's, een mooi vormgegeven auto die zijn snelheid niet uitschreeuwt, totdat het gaspedaal naar beneden gaat

pi_61071997
Even een voorbeeld van hoe het WEL kan:

[PROJECT] RX-7 FC3S PART 2(56K KILLER!)
pi_61081109
Heyy, 'k heb je auto afgelopen vrijdagavond zien staan tijdens de Hemrik-meet in Leeuwarden. Ziet er echt heel erg netjes uit. Ga zo door ;)
pi_61226830
Vandaag heb ik mijn galant laten blinderen. ongeveer 15% lichtdoorlatendheid:

Zoals je kan zien: witte raamband achter is weg!
pi_61226946
Niet onaardig... alleen dat "Just 4 Tuning" vind ik echt te triest eigenlijk
Maarja, smaken verschillen.
pi_61227001
Jammer, je was op de goede weg maar nu is het echt een sjonnie geworden
It's inevitable that Seagulls will take over the world!
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 18:41:50 #133
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_61227096
Huphup haal die Just4tuning Sticker er weer eens af

Ach moet je zelf ook weten, verder wel strak hoor NIks geen stickerwerk meer bij doen is mijn advies; hoe kaler/strakker hoe beter imo. Then again, its your ride, en als jij die Just4tuning wel wat vindt, lekker laten zitten.

Het zwarte van de spoiler breekt zo het wit van de rest van de auto mooi en doordat die 4ws sticker grijzig is kan dat ook mooi Maar Just4 tuning screams sjonnie idd
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_61227142
Maar hij heeft niets getuned!
pi_61227604
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 18:37 schreef Arclight-S het volgende:
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 19:11:18 #136
182073 invine
blablabla etc.
pi_61227713
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 18:37 schreef Arclight-S het volgende:
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_61231292
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 13:21 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Volgens mij hebben wij binnen onze club (alfa 155) ook wel wat mensen die er wat mee doen, dtm koplampen (zelf maken) geloof ik. Daarnaast zijn er enkele racers (geen echte dtm wagens, die zijn iets te duur met 250.000 euro) met wat dtm kenmerken, maar goed, die zijn niet voor de openbare weg.

Kan me er wel wat bij voorstellen dat je zo'n sticker er op doet als eerbetoon. Je krijgt alleen (ook wel begrijpelijk) dat mensen denken dat jij dan zo'n snelle versie hebt en sprintjes tegen je willen trekken terwijl je helemaal geen snelle versie hebt.

Vind overigens zijn auto wel strak zo. Die spoiler is bij mij nog een twijfelgeval, maar niet meteen een directe no no, kan er dus nog mee door. Ook wel omdat die is meegespoten. Bij veel sjonnies is de auto wit en kunnen ze voor weinig een zwarte/rode/gele/paars met oranje stippen spoiler overnemen en monteren die zonder spuitwerk.
Dat snap ik ook wel, zoals het klavertje 4 etc. Niks mis mee, maar dit geval (zover ik zie) is gewoon een type aanduiding van een snellere versie.
Als eerbetoon kan je dan beter een sticker met Lauwerkrans en het jaartal van/met de APRC en ERC kampioenschap er op. Of 2e WRC, maar das zo...

Lancia Delta Integrale wat wel een echte rally legende is, hadden de latere productieversies een sticker op de achteruit met alle jaren van WRC overwiningen. Of als badge achterop bijv.
Als je dat op je gewone Delta plakt prima, maar je gaat er niet Integrale of 2.0 Turbo op plakken bij wijze van spreken...

Ben het voor de rest wel met je eens, de Mitsu ziet er prima uit, misschien wat over de top voor sommige, maar dat waardeer ik wel, alleen nu ziet er een nog veel foutere sticker op
pi_61231537
Mensen die een echte snelle auto hebben halen meestal die rommel eraf.
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 23:34:18 #140
159709 Spamblik
Eet smakelijk...
pi_61235632
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 18:27 schreef OxygeneFRL het volgende:
Vandaag heb ik mijn galant laten blinderen. ongeveer 15% lichtdoorlatendheid:
[ afbeelding ]

Zoals je kan zien: witte raamband achter is weg!
Waar heb je die sticker vandaan? Speciaal laten maken? Vind het wel vet.
De inhoud van mijn blik is meer dan de motor van jouw auto!
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 23:54:16 #141
182073 invine
blablabla etc.
pi_61236182
letters gekocht misschien?
pi_61236606
Ik heb je enkele maanden terug zien rijden met de galant, de stikkers "just4tuning" en de spoiler kunnen echt NIET! Vind ze namelijk totaal niet bij het model auto passen!!

maar voor de rest wel een nette wagen, waar moeite ingestoken word
pi_61236841
Die Just 4 Tuning sticker is de sticker van de autoclub waar ik bij zit. Zo heet die club nou eenmaal daar kan ik ook weinig aan veranderen he. En ik vind het wel mooi dus het blijft mooi allemaal zitten

Die sticker heb ik na laten maken ja. Heb wat ouwe foto's gegoogled en opgestuurd naar een bedrijf en die heeft het op schaal, lettertype en kleur zo goed mogelijk nagemaakt.
pi_61236901
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 11:00 schreef EdM0 het volgende:
Heyy, 'k heb je auto afgelopen vrijdagavond zien staan tijdens de Hemrik-meet in Leeuwarden. Ziet er echt heel erg netjes uit. Ga zo door ;)
Dank je wel! Ik weet niet welke auto jij hebt? Kom je er regelmatig?
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 00:28:52 #145
182073 invine
blablabla etc.
pi_61236947
quote:
[b]Op zaterdag 23 augustus 2008 19:42

Ik vind blinderen niet alleen qua uiterlijk mooier maar ook voor anti-diefstal, het glas versplinterd niet bij een aanrijding en het blijft koeler in de auto in de zomer.

I agree, maar jammer van de sticker maar je moet doen wat je leuk vind natuurlijk
pi_61239291
Idd, jammer, mooi ding, jammer dattie achteruit gaat.
Weg met die blindering, weg met die lelijke achterruit rommel.

Anti diefstal maakt het ze alleen maar makkelijker, schroevendraaier in de sponning, pang, geen glas en geluid op de weg, en hop de ruit eruit.
Dus qua diefstal heb je ze nu een stukje geholpen.
Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation
pi_61248999
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 18:44 schreef Arclight-S het volgende:
Maar hij heeft niets getuned!

zaterdag 30 augustus 2008 @ 18:52:57 #148
159709 Spamblik
Eet smakelijk...
pi_61249624
Echt wel!

Uitlaat+luchtfilter
pi_61252199
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 18:52 schreef Spamblik het volgende:
Echt wel!

Uitlaat+luchtfilter
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 22:59:56 #150
159709 Spamblik
Eet smakelijk...
pi_61255274
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 20:41 schreef Mr.Adams het volgende:

[..]

Met die 2 liter houd 'ie jouw leasehok wel bij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')