quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 13:21 schreef xFriendx het volgende:[..]
Volgens mij hebben wij binnen onze club (alfa 155) ook wel wat mensen die er wat mee doen, dtm koplampen (zelf maken) geloof ik. Daarnaast zijn er enkele racers (geen echte dtm wagens, die zijn iets te duur met 250.000 euro) met wat dtm kenmerken, maar goed, die zijn niet voor de openbare weg.
Kan me er wel wat bij voorstellen dat je zo'n sticker er op doet als eerbetoon. Je krijgt alleen (ook wel begrijpelijk) dat mensen denken dat jij dan zo'n snelle versie hebt en sprintjes tegen je willen trekken terwijl je helemaal geen snelle versie hebt.
Vind overigens zijn auto wel strak zo. Die spoiler is bij mij nog een twijfelgeval, maar niet meteen een directe no no, kan er dus nog mee door. Ook wel omdat die is meegespoten. Bij veel sjonnies is de auto wit en kunnen ze voor weinig een zwarte/rode/gele/paars met oranje stippen spoiler overnemen en monteren die zonder spuitwerk.
Dat snap ik ook wel, zoals het klavertje 4 etc. Niks mis mee, maar dit geval (zover ik zie) is gewoon een type aanduiding van een snellere versie.
Als eerbetoon kan je dan beter een sticker met Lauwerkrans en het jaartal van/met de APRC en ERC kampioenschap er op. Of 2e WRC, maar das zo...

Lancia Delta Integrale wat wel een echte rally legende is, hadden de latere productieversies een sticker op de achteruit met alle jaren van WRC overwiningen. Of als badge achterop bijv.
Als je dat op je gewone Delta plakt prima, maar je gaat er niet Integrale of 2.0 Turbo op plakken bij wijze van spreken...

Ben het voor de rest wel met je eens, de Mitsu ziet er prima uit, misschien wat over de top voor sommige, maar dat waardeer ik wel, alleen nu ziet er een nog veel foutere sticker op