Hmm?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:07 schreef HipKip het volgende:
[..]
precies in het juiste toerengebied stationair
Ik mis de Mazda gedeelte..??quote:
En een gave Mini met rolkooi en een Nissan Skyline, volgens mij een GTR aan het logo in z'n grille te zien.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:56 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Geen idee, wel een Calibra met een vleugel achterop waar de gemiddelde 747 jaloers op is.
Die hebben teveel naar thunderbirds gekeken.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:56 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Geen idee, wel een Calibra met een vleugel achterop waar de gemiddelde 747 jaloers op is.
Na vergelijking lijkt het nog altijd bitter weinig op een veyron en veel op een audiquote:Op zondag 10 augustus 2008 13:12 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
dat moet een Bugatti Veyron look zijn, vergelijk maar eens.
Wat Gij Wilt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:12 schreef osmo het volgende:
[..]
Na vergelijking lijkt het nog altijd bitter weinig op een veyron en veel op een audi
Die heeft de uiteinden niet omhoog staan, maar omlaagquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:12 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
Die hebben teveel naar thunderbirds gekeken.
[ afbeelding ]
En jij weet wat voor auto het is?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:10 schreef raulbouli het volgende:
Het enige wat nog mooi is aan dat ding is de pookknop.... volgens mij zo'n beetje het enige wat nog origineel is
whooohohoohoh 1.8 Vtecquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:51 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
En jij weet wat voor auto het is?
Zeker de bestandsnaam gelezen![]()
En de 1.8VTEC blokkie wat er in hangt
w00t!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:40 schreef Turquaz52 het volgende:
.....blabla....
Ziet er netjes uit (op de bovenstaande punten na ofcourse
Geef toe, hij heeft het wel netjes gedaanquote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:30 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
w00t!
Een Honda Bmw Mustang look alike
Ik ben geen tegenststander van creativiteit hoor, soms kunnen mods best wat leuks toevoegen, ook al is het bijna nooit mijn smaak.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:53 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Geef toe, hij heeft het wel netjes gedaan![]()
Niet dat iik het bewonder of het ubervetcool vind, maar dan toch
Je hebt natuurlijk gelijk..quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:18 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Ik ben geen tegenststander van creativiteit hoor, soms kunnen mods best wat leuks toevoegen, ook al is het bijna nooit mijn smaak.
Zeg nou zelf Turq, als jij Honda's leuke auto's vind ga je er toch geen lookalike BMW of Nissan/Lexus van maken?, daar doe je als liefhebber de auto geen recht mee.
In dit geval was de modpersoon goedkoper uitgeweest als hij gewoon een BMW 325i als basis had genomen.
De kleur lak vind ik trouwens wel mooi.
Ahum, een 1.4i, 54kWquote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:48 schreef junkiesietze het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gespot in zoetermeer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |