Ergens bekruipt me het donkerbruine vermoeden dat dit ook al in de vorige OP stond, en dat dit toen niet echt geholpen heeft.quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:13 schreef qu63 het volgende:
Alles wat niet met leren te maken heeft, kan in het algemenere Gitaristentopic (zie de forumindex van Muziek)
je kan toch ook leren van anderen? En elkaar dingen laten zien die je graag wilt leren?quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:25 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ergens bekruipt me het donkerbruine vermoeden dat dit ook al in de vorige OP stond, en dat dit toen niet echt geholpen heeft.
Ik zie die topic ook meer als een opstapje naar het echte "gitaristen"topic.quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:25 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ergens bekruipt me het donkerbruine vermoeden dat dit ook al in de vorige OP stond, en dat dit toen niet echt geholpen heeft.
Dat gevoel heb ik niet.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Een nieuw topic!![]()
Heeft iemand ervaring met capo's? Ik heb het idee dat ik mn gitaar opnieuw moet stemmen als ik een capo gebruik
De tip van niet weten wat je speelt en dan maar doen alsof je dronken bent staat me wel aanquote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:09 schreef EvilWasp het volgende:
Voor de mensen die van Dragonforce houden even een paar tips:
Heb je het filmpje gekeken?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dragonforce solo's zijn nep
Die lui spelen alles versneld af
Ik zie dit topic als een meer algemenere gintaristen topic. Die andere allemaal privé geneuezel over dingen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:45 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik zie die topic ook meer als een opstapje naar het echte "gitaristen"topic.
als dat zo is dan is je hals krom.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Een nieuw topic!![]()
Heeft iemand ervaring met capo's? Ik heb het idee dat ik mn gitaar opnieuw moet stemmen als ik een capo gebruik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 01:42 schreef GoodGawd het volgende:
Okay mijn verjaadagsdag is nu officieel klaar. Dit heb ik er aan over gehouden:
[ afbeelding ]
Leuk pedaaltje, ik heb hem ook en ben er nog steeds erg blij mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
Ik heb dit ook, bij een Fender Strat USA nog welquote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Een nieuw topic!![]()
Zoals verjaardagen, hoelang mensen al gitaarspelen, welke versterker/gitaar ze hebben/willen en youtube-linkjes waar niets van te leren valt?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:33 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Ik zie dit topic als een meer algemenere gintaristen topic. Die andere allemaal privé geneuezel over dingen.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:44 schreef Kevin_NL het volgende:
[..]
als dat zo is dan is je hals krom.
moet je bij de kop van de gitaar met een imbus sleuteltje wat aan rommelen maar als je er gen verstand van heb kan je dat beter laten doen door iemand die dat wel heeft
anders verneuk je em
Ik heb hem al 7 jaar, ik breng hem binnekort een keer weg voor groot onderhoud.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:02 schreef Jordy-B het volgende:
Het kan zijn dat je een verkeerde capo gebruikt (een gebogen capo op een platte nek of andersom), dat de capo te stijf op de snaren staat, of dat de intonatie van je gitaar niet klopt.
intonatie kan je zelf doen, hè...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
[..]
Ik heb hem al 7 jaar, ik breng hem binnekort een keer weg voor groot onderhoud.
Maar als de hals krom is (en de tremolo ontstemt hem ook) kan ik hem toch maar beter wegbrengen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:02 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
intonatie kan je zelf doen, hè...
Intonatie verander je door de brugzadeltjes te verplaatsen. Mijn ervaring is echter wel dat de G-snaar het meest duidelijk ontstemt. De snaar ontstemt niet zozeer meer of sneller, maar je hoort het gewoon erger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |