Zoals wie?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:20 schreef disjfa het volgende:
Leizig is uiteindelijk beter omdat daar de betere mensen naartoe gaan
Ze laten ook iedereen toe he.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:20 schreef disjfa het volgende:
Leizig is uiteindelijk beter omdat daar de betere mensen naartoe gaan
Wie is uw werkgever dan?quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:52 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Mijn werkgever staat er ook, dus ik mag sowieso naar binnen.
A-ha! U speelt dus een dubbelrolquote:Op woensdag 16 juli 2008 09:52 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Mijn werkgever staat er ook, dus ik mag sowieso naar binnen.
quote:Sony komt met 12 aankondigingen in Leipzig
De E3 stelden de PS3-bezitters misschien een beetje teleur maar op de Games Convention in Leipzig, welke volgende maand zal plaatsvinden, mogen we heel wat meer gaan verwachten. Sony zou namelijk 12 aankondigingen klaar hebben liggen voor de Conference, wat natuurlijk een stuk meer is dan de games MAG en Ratchet & Clank Future: Quest for Booty, die we op de E3 voorgeschoteld kregen. SCEE's David Reeves wist via de Buttonmasher dit duidelijk te maken.
The second bits of information came from Sony. At the PAL specific press briefing David Reeves said that they had about 12 announcements to make at Leipzig, far more than what made its way out at E3.
Ik wil sowieso naar de GDC, maar ik moet dat nog regelen (en ik ben nu nogal aan de late kantquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
A-ha! U speelt dus een dubbelrolKun je er geen werkbezoek van maken? Dan kost het je geen vrije dagen enzo
EA ook al!quote:In een interview met website ButtonMasher meldde Peter Moore van EA dat het bedrijf op de Games Convention met enkele interessante aankondigingen zal komen.
Het is aantrekkelijk ja! En verkooppunten weet ik niet!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Heeft iemand enig idee of het financieel ook aantrekkelijk is om naar Leipzig te gaan? En zijn er in NL ook verkooppunten voor tickets?
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:30 schreef Notorious_Roy het volgende:Leipzig
Ik ga spannende verhalen schrijven naar aanleiding van die trip. Snurkt de hoofdredacteur van FOK!games? Hoe zit het haar van de developer van FOK!games als hij net wakker is? Hoe doen de vrouwen van FOK!games het te midden van een hal vol met nerds? Je leest het binnenkort!
Hoe aantrekkelijk is een treinkaartje dan?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het is aantrekkelijk ja! En verkooppunten weet ik niet!
quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:36 schreef Cyberia18 het volgende:
Hmmm...zal eens kijken wat een ticket in dat geval zou kosten dan.
http://www.vliegwinkel.nl/vliegtickets/frames-flights.asp?sessionid=abbca747-4868-4f83-88ae-3fa900ce6286&rdata=home_search_new&resultpage=available_fares&flight_type=2&vlh=Amsterdam&talh=Amsterdam&depday=21&depmonthyear=082008&nr_adt=1&nr_cnn=0&alh=leipzig&tvlh=leipzig&arrday=22&arrmonthyear=082008&nr_inf=0quote:Ticket p.p.: ¤ 497,- + Tax ¤ 215,-= ¤712,-
12 euro http://tinyurl.com/6aovywquote:Op woensdag 23 juli 2008 00:36 schreef Cyberia18 het volgende:
Hmmm...zal eens kijken wat een ticket in dat geval zou kosten dan.
Ja de toegangsprijs is geen probleemquote:Op woensdag 23 juli 2008 00:44 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
12 euro http://tinyurl.com/6aovyw
Ik ga gewoon met de auto heen en weer. Denk dat ik er dan nog wel even een hotelovernachting tegenaan gooi
Je moet ook binnen Duitsland vliegenquote:Op woensdag 23 juli 2008 00:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
http://www.vliegwinkel.nl/vliegtickets/frames-flights.asp?sessionid=abbca747-4868-4f83-88ae-3fa900ce6286&rdata=home_search_new&resultpage=available_fares&flight_type=2&vlh=Amsterdam&talh=Amsterdam&depday=21&depmonthyear=082008&nr_adt=1&nr_cnn=0&alh=leipzig&tvlh=leipzig&arrday=22&arrmonthyear=082008&nr_inf=0
http://plannerint.b-rail.be/bin//query.exe/nl?ld=IB&L=ns_hispeed&seqnr=1&ident=o8.048961.1216767488&OK#focusquote:Op woensdag 23 juli 2008 00:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja de toegangsprijs is geen probleem. Ik moet eerst vervoer zien te regelen voordat ik aan Leipzig mag ruiken. Ik wil er dolgraag bij zijn (voor het eerst) dus ik zal van de week maar eens kijken of er een snelheidstrein rijdt.
Maar natuurlijkquote:Op woensdag 23 juli 2008 00:52 schreef Morthill het volgende:
[..]
Je moet ook binnen Duitsland vliegenniet internationaal. Lees dan ook wat ik typ.
De GC was toch dit jaar naar Keulen verhuistquote:Op woensdag 23 juli 2008 00:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Maar natuurlijk![]()
Arrrrghhhhh! Wat een gedoe toch. Leipzig is een stuk verder dan ik had gedacht
Nee, dat is volgend jaar. Dit jaar voor het laatst (in deze vorm) in Leipzig).quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:40 schreef christvs het volgende:
[..]
De GC was toch dit jaar naar Keulen verhuist
Volgens mij is een retourtje via NS Hispeed rond de 50-60 euro, dan moet je alleen misschien nog met de bus naar het convention centerquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:30 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Dat is best duur toch? Ik kon altijd veel goedkoper naar Leipzig, gewoon via de NS vantevoren de goedkope kaartjes reserveren.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:18 schreef SuperFruitig het volgende:
Leipzig meet? Ik wil wel met de Peugot205 van mn vriendin gassen als iemand zich geroepen voelt om de benzin te betalen
CybCarsex?
Volgens mij is alle minimaal 8 uur vanaf waar jij woontquote:Op woensdag 23 juli 2008 15:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Met de trein is het ook al ruim 8 uren reistijd..
in het kader van twee uur fietsen naar de bushalte, uur met de bus, etc?quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Volgens mij is alle minimaal 8 uur vanaf waar jij woont
Volgens mij woont die op Texel ofzoquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:43 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
in het kader van twee uur fietsen naar de bushalte, uur met de bus, etc?
Hij zit in de isolatiecel van een strafkamp in het koudste deel van Siberië?quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:50 schreef disjfa het volgende:
Cybje is ooit aan de boom gebonden toen de rest van de familie op vakantie gingZo werkte dat vroeger. Gestuurd naar de plek waarvan niemand terug keert. Hij probeert er alleen uit te vluchten en dat kan natuurlijk niet.
50m onder het ijs.quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:53 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hij zit in de isolatiecel van een strafkamp in het koudste deel van Siberië?
dat is wel sneuquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:50 schreef disjfa het volgende:
Cybje is ooit aan de boom gebonden toen de rest van de familie op vakantie gingZo werkte dat vroeger. Gestuurd naar de plek waarvan niemand terug keert. Hij probeert er alleen uit te vluchten en dat kan natuurlijk niet.
Dat kan wel kloppen denk ik want dan is het al snel 8 uur ook al wil je naar het dichtbijzijnde dorpje ofzo!quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:53 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hij zit in de isolatiecel van een strafkamp in het koudste deel van Siberië?
In de batcavequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Misan op 23-07-2008 17:59:53 ]
quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:45 schreef Misanthropist het volgende:
[..]Lego Batman!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je goed kijkt zie je Disjfa in die toren zitten!Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Ik heb inmiddels wel 1000 submits verzameld dus het wordt potverdorie tijd dat je me gaat bevrijdenquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:50 schreef disjfa het volgende:
We gaan geld inzamelen om je te reddenquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels wel 1000 submits verzameld dus het wordt potverdorie tijd dat je me gaat bevrijden
Waarom krijg ik nou flashbacks...quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
We gaan geld inzamelen om je te redden
Lolquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Waarom krijg ik nou flashbacks...
[GAM] Inzamelactie voor MMaRsu continues
Wat kut manquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:17 schreef SuperFruitig het volgende:
Jongens, ik kom net thuis van de supermarkt, en wat denk je. Mn PS3 is gejat incl controllers, alle games, mijn 52" scherm EN mn HD-beamer
Nu ben ik dood ongelukkig
Ik ga even aangifte doen bij de politie brb
geef je adres maar even, dan regel ik dat je niet meer ongelukkig bent om je PS3 incl controllers, alle games, je 52" scherm EN je HD-beamerquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:17 schreef SuperFruitig het volgende:
Jongens, ik kom net thuis van de supermarkt, en wat denk je. Mn PS3 is gejat incl controllers, alle games, mijn 52" scherm EN mn HD-beamer
Holy cow! En daar gaat je LBP knuffelquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:17 schreef SuperFruitig het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
Games Conventionquote:Geen I Am Alive op Leipzig Games Convention
I Am Alive, de nieuwste game van Ubisoft, zal niet aanwezig zijn op de Leipzig Games Convention. Dat liet Ubisoft vandaag weten. Ubisoft gaf geen reden voor het afwezig zijn van I Am Alive, maar waarschijnlijk is de game nog té vroeg in de ontwikkelingsfase om iets zinnigs te kunnen laten zien.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nog twee weken, heb er al over geblogdJammer dat we over veel dingen niets mogen zeggen, anders had ik de FFVII remake alvast kunnen bevestigen!
Wat heb jij daar te zoeken? Nintendo komt niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nog twee weken, heb er al over geblogdJammer dat we over veel dingen niets mogen zeggen, anders had ik de FFVII remake alvast kunnen bevestigen!
http://games.fok.nl/showcolumn.php?itemid=26706&page=1quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:00 schreef AQuila360 het volgende:
Wie zijn er nu allemaal heen van Fok! ?
Of kon je dat ook ergens lezen op de games fp
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:47 schreef Morthill het volgende:
Ik zal proberen later vandaag wat sfeerfoto's online te zetten en daarin komen die van Samba di Amigo zeker terug
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:09 schreef Misanthropist het volgende:
Prima voedsel daar als ik het zo zie:
[ afbeelding ]
http://kotaku.com/5039767/lunchtime-at-games-convention-2008
Newsflash, alle goodies zijn reclame.quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Al die boekjes zijn zooooo niet boeiend, das enkel reclame![]()
Valt wel mee, dat Fallout shirt heeft bijvoorbeeld nergens daadwerkelijk 'Fallout' staan, enkel het mannetje met drie vingers omhoog. Je oma zal dus geen idee hebben waar het voor isquote:Op maandag 25 augustus 2008 10:04 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Newsflash, alle goodies zijn reclame.
Staat gewoon achterop hoorquote:Op maandag 25 augustus 2008 10:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Valt wel mee, dat Fallout shirt heeft bijvoorbeeld nergens daadwerkelijk 'Fallout' staan, enkel het mannetje met drie vingers omhoog. Je oma zal dus geen idee hebben waar het voor is
Ohquote:
Mijn oma speelt dan ook geen games, dus vrij logisch dat die het niet weet. Alle gamers weten dat dat mannetje bij Fallout hoort. Ergo; het is reclamequote:Op maandag 25 augustus 2008 10:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Valt wel mee, dat Fallout shirt heeft bijvoorbeeld nergens daadwerkelijk 'Fallout' staan, enkel het mannetje met drie vingers omhoog. Je oma zal dus geen idee hebben waar het voor is
Alleen is er natuurlijk een verschil tussen papierenreclame waar je echt geen kut mee kan en doet en toffe en praktische reclame zoals bierglazenquote:Op maandag 25 augustus 2008 10:04 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Newsflash, alle goodies zijn reclame.
Ja, na de bom zijn namelijk de meeste kleren weggevaagd! Daarom kreeg je er ook een flesje survival water bij!!11quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:15 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Mijn oma speelt dan ook geen games, dus vrij logisch dat die het niet weet. Alle gamers weten dat dat mannetje bij Fallout hoort. Ergo; het is reclame![]()
Of dacht je dat ze je dat t-shirt gaven omdat ze bang waren dat je anders in je nakie naar huis moest
Voor jou als ontvanger wel, voor hun als verstrekker niet. Reclame is reclame.quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:16 schreef Morthill het volgende:
[..]
Alleen is er natuurlijk een verschil tussen papierenreclame waar je echt geen kut mee kan en doet en toffe en praktische reclame zoals bierglazen
Vergeet alle games die je bedacht als game of the year. LBP is een leuke puzzlegame. Spore is leuk om beestjes te laten groeien en leuk voor vrouwen en disjfa`squote:Op maandag 25 augustus 2008 10:20 schreef Sackboy het volgende:
Maar vertel eens wat meer over de games
voor hun is er ook een verschil. Flyers worden vrij snel weggeflikkerd, T-shirts lopen mensen mee rond.quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:19 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Voor jou als ontvanger wel, voor hun als verstrekker niet. Reclame is reclame.
Allang gedaan gek!quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:20 schreef Sackboy het volgende:
Maar vertel eens wat meer over de games
Dat is een verschil in effectiviteit. Het doel van beide middelen is echter hetzelfde.quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:22 schreef Morthill het volgende:
[..]
voor hun is er ook een verschil. Flyers worden vrij snel weggeflikkerd, T-shirts lopen mensen mee rond.
Lichtelijk verrassend..quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:21 schreef disjfa het volgende:
[..]
Vergeet alle games die je bedacht als game of the year. LBP is een leuke puzzlegame. Spore is leuk om beestjes te laten groeien en leuk voor vrouwen en disjfa`s![]()
GOTY wordt left 4 dead
DSquote:Op maandag 25 augustus 2008 10:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Allang gedaan gek!
Chrono Trigger DS
Reclame is reclame ja, maar de vorm verschilt welquote:Op maandag 25 augustus 2008 10:25 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dat is een verschil in effectiviteit. Het doel van beide middelen is echter hetzelfde.
Misschien moeilijk te geloven voor jullie, maar het is en blijft gewoon reclame.
Sackboyquote:
Disjfa heeft het gisteren op IRC uitgelegd:quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:25 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Lichtelijk verrassend..![]()
Wat is er zo geniaal aan dan?
Ik vond hem een vrij sterk punt makenquote:[23:41] disjfa:Zombies
[23:41] disjfa: Rennende zombies
[23:42] disjfa:Schieten op rennende zombies
[23:42] disjfa: Schieten in het donker op rennende zombies
[23:42] disjfa: Met zn 4en schieten in het donker op rennende zombies
Jazeker. Echter zal die reclame met het oude opaatje vrijwel zeker meer verkopen van dat potje pindakaas veroorzaken dan die met de lekkere chickquote:Op maandag 25 augustus 2008 10:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Reclame is reclame ja, maar de vorm verschilt welJij kijkt toch ook liever naar een lekkere chick die ene potje pindakaas aanprijst dan naar een behaarde oud opaatje?
quote:SackboyIk heb tijdens het spelen van LBP je opzettelijk een aantal keer af laten gaan!
Misschien moeilijk te geloven voor je, maar wat ik bedoel is dat het voor het bedrijf uitmaakt op welke manier ze reclame maken, flyers worden weggeflikkerd en T-shirts blijven nog maanden gedragen worden. Ik zeg nergens dat het doel anders is, begrijpend lezenquote:Op maandag 25 augustus 2008 10:25 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dat is een verschil in effectiviteit. Het doel van beide middelen is echter hetzelfde.
Misschien moeilijk te geloven voor jullie, maar het is en blijft gewoon reclame.
Ik zat later die avond nog even wat videos te kijken en kwam een filmpje op gamekings tegen (vriend van me gaf die, ik zou zelf nooit daar zoekenquote:Op maandag 25 augustus 2008 10:31 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik vond hem een vrij sterk punt maken
Mijn punt was dat alle goodies reclame zijn. Dat t-shirts toffer zijn dan boekies snap ik zelf ook wel..quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:33 schreef Morthill het volgende:
[..]
Misschien moeilijk te geloven voor je, maar wat ik bedoel is dat het voor het bedrijf uitmaakt op welke manier ze reclame maken, flyers worden weggeflikkerd en T-shirts blijven nog maanden gedragen worden. Ik zeg nergens dat het doel anders is, begrijpend lezen
Tuurlijk wel. Het is een briljante puzzlegame. En zeker leuke eindbazen. En als je met zijn vieren bent is het geweldig om rond te rennen. Absoluut geweldig. Maar het blijft een kleine puzzelaar, die ik zeker aan iedereen zou aanraden.quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:46 schreef Sackboy het volgende:
Maar Little Big Planet gaat de hype dus niet waarmaken?
quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Left4Dead is briljant, maar het is zooooooooooooooo overduidelijk een PC game. Ik trek die snelheid echt nietZat met Gabe te spelen en hij zat onderuitgezakt met z'n pens op het buro rustig te klikken alsof hij een online-enquete aan het invullen was. Ik zat helemaal in de stress van al die zombies
Mooiste moment: 'there are some healthpacks on the table, maybe you could use some'
Waarom doe je dan moeilijkquote:Op maandag 25 augustus 2008 10:41 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Mijn punt was dat alle goodies reclame zijn. Dat t-shirts toffer zijn dan boekies snap ik zelf ook wel..
Hij schudde me gelukkig nog wel de hand na afloopquote:Op maandag 25 augustus 2008 10:52 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]haha gewoon falen onder toezicht van Gabe
En ik blijf jaloers Roy
Jij reageert op mij hoorquote:
Ik denk dat we erover moeten stemmen aan wie het ligt! Ik denk aan jullie allebijquote:
2 seconden. Ik had me er wat anders bij voorgesteldquote:Op maandag 25 augustus 2008 12:09 schreef Sackboy het volgende:
En iemand Mirror's Edge nog gespeeld?
Preview binnenkort!quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:09 schreef Sackboy het volgende:
Van dichtbij voor de liefhebberquote:Op maandag 25 augustus 2008 12:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die gast was echt té opgepomptIk dacht vanuit de zaal nog dat het nep was, totdat hij langs me liep
Lijkt net een pop ofzoquote:
Nee een hele foute duitse stem, en hij deed alle quotesquote:Op maandag 25 augustus 2008 13:07 schreef SpankmasterC het volgende:
Maar had ie ook de stem van Jon St. John?
Awesome! Een van de weinige games die me daadwerkelijk beter lijkt in het duits!quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:26 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Nee een hele foute duitse stem, en hij deed alle quotes![]()
![]()
Ja! 20 minuten denk ik ofzo. En ik vond het best tof eigenlijkquote:Op maandag 25 augustus 2008 12:09 schreef Sackboy het volgende:
ps. het lag natuurlijk aan Morthill, dat lijkt me duidelijk..![]()
Hij was echt een baas. Man-crushquote:Op maandag 25 augustus 2008 13:36 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Awesome! Een van de weinige games die me daadwerkelijk beter lijkt in het duits!
quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:31 schreef Cruise.Elroy het volgende:
LBP was best middelmatig imho. Als je het speelt valt die hele hype een beetje weg en zie je hoe duf de game eigenlijk wel niet is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |