http://games.fok.nl/showcolumn.php?itemid=26706&page=1quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:00 schreef AQuila360 het volgende:
Wie zijn er nu allemaal heen van Fok! ?
Of kon je dat ook ergens lezen op de games fp
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:47 schreef Morthill het volgende:
Ik zal proberen later vandaag wat sfeerfoto's online te zetten en daarin komen die van Samba di Amigo zeker terug
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:09 schreef Misanthropist het volgende:
Prima voedsel daar als ik het zo zie:
[ afbeelding ]
http://kotaku.com/5039767/lunchtime-at-games-convention-2008
Newsflash, alle goodies zijn reclame.quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Al die boekjes zijn zooooo niet boeiend, das enkel reclame![]()
Valt wel mee, dat Fallout shirt heeft bijvoorbeeld nergens daadwerkelijk 'Fallout' staan, enkel het mannetje met drie vingers omhoog. Je oma zal dus geen idee hebben waar het voor isquote:Op maandag 25 augustus 2008 10:04 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Newsflash, alle goodies zijn reclame.
Staat gewoon achterop hoorquote:Op maandag 25 augustus 2008 10:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Valt wel mee, dat Fallout shirt heeft bijvoorbeeld nergens daadwerkelijk 'Fallout' staan, enkel het mannetje met drie vingers omhoog. Je oma zal dus geen idee hebben waar het voor is
Ohquote:
Mijn oma speelt dan ook geen games, dus vrij logisch dat die het niet weet. Alle gamers weten dat dat mannetje bij Fallout hoort. Ergo; het is reclamequote:Op maandag 25 augustus 2008 10:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Valt wel mee, dat Fallout shirt heeft bijvoorbeeld nergens daadwerkelijk 'Fallout' staan, enkel het mannetje met drie vingers omhoog. Je oma zal dus geen idee hebben waar het voor is
Alleen is er natuurlijk een verschil tussen papierenreclame waar je echt geen kut mee kan en doet en toffe en praktische reclame zoals bierglazenquote:Op maandag 25 augustus 2008 10:04 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Newsflash, alle goodies zijn reclame.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |