Ja, na de bom zijn namelijk de meeste kleren weggevaagd! Daarom kreeg je er ook een flesje survival water bij!!11quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:15 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Mijn oma speelt dan ook geen games, dus vrij logisch dat die het niet weet. Alle gamers weten dat dat mannetje bij Fallout hoort. Ergo; het is reclame![]()
Of dacht je dat ze je dat t-shirt gaven omdat ze bang waren dat je anders in je nakie naar huis moest
Voor jou als ontvanger wel, voor hun als verstrekker niet. Reclame is reclame.quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:16 schreef Morthill het volgende:
[..]
Alleen is er natuurlijk een verschil tussen papierenreclame waar je echt geen kut mee kan en doet en toffe en praktische reclame zoals bierglazen
Vergeet alle games die je bedacht als game of the year. LBP is een leuke puzzlegame. Spore is leuk om beestjes te laten groeien en leuk voor vrouwen en disjfa`squote:Op maandag 25 augustus 2008 10:20 schreef Sackboy het volgende:
Maar vertel eens wat meer over de games
voor hun is er ook een verschil. Flyers worden vrij snel weggeflikkerd, T-shirts lopen mensen mee rond.quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:19 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Voor jou als ontvanger wel, voor hun als verstrekker niet. Reclame is reclame.
Allang gedaan gek!quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:20 schreef Sackboy het volgende:
Maar vertel eens wat meer over de games
Dat is een verschil in effectiviteit. Het doel van beide middelen is echter hetzelfde.quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:22 schreef Morthill het volgende:
[..]
voor hun is er ook een verschil. Flyers worden vrij snel weggeflikkerd, T-shirts lopen mensen mee rond.
Lichtelijk verrassend..quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:21 schreef disjfa het volgende:
[..]
Vergeet alle games die je bedacht als game of the year. LBP is een leuke puzzlegame. Spore is leuk om beestjes te laten groeien en leuk voor vrouwen en disjfa`s![]()
GOTY wordt left 4 dead
DSquote:Op maandag 25 augustus 2008 10:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Allang gedaan gek!
Chrono Trigger DS
Reclame is reclame ja, maar de vorm verschilt welquote:Op maandag 25 augustus 2008 10:25 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dat is een verschil in effectiviteit. Het doel van beide middelen is echter hetzelfde.
Misschien moeilijk te geloven voor jullie, maar het is en blijft gewoon reclame.
Sackboyquote:
Disjfa heeft het gisteren op IRC uitgelegd:quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:25 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Lichtelijk verrassend..![]()
Wat is er zo geniaal aan dan?
Ik vond hem een vrij sterk punt makenquote:[23:41] disjfa:Zombies
[23:41] disjfa: Rennende zombies
[23:42] disjfa:Schieten op rennende zombies
[23:42] disjfa: Schieten in het donker op rennende zombies
[23:42] disjfa: Met zn 4en schieten in het donker op rennende zombies
Jazeker. Echter zal die reclame met het oude opaatje vrijwel zeker meer verkopen van dat potje pindakaas veroorzaken dan die met de lekkere chickquote:Op maandag 25 augustus 2008 10:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Reclame is reclame ja, maar de vorm verschilt welJij kijkt toch ook liever naar een lekkere chick die ene potje pindakaas aanprijst dan naar een behaarde oud opaatje?
quote:SackboyIk heb tijdens het spelen van LBP je opzettelijk een aantal keer af laten gaan!
Misschien moeilijk te geloven voor je, maar wat ik bedoel is dat het voor het bedrijf uitmaakt op welke manier ze reclame maken, flyers worden weggeflikkerd en T-shirts blijven nog maanden gedragen worden. Ik zeg nergens dat het doel anders is, begrijpend lezenquote:Op maandag 25 augustus 2008 10:25 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dat is een verschil in effectiviteit. Het doel van beide middelen is echter hetzelfde.
Misschien moeilijk te geloven voor jullie, maar het is en blijft gewoon reclame.
Ik zat later die avond nog even wat videos te kijken en kwam een filmpje op gamekings tegen (vriend van me gaf die, ik zou zelf nooit daar zoekenquote:Op maandag 25 augustus 2008 10:31 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik vond hem een vrij sterk punt maken
Mijn punt was dat alle goodies reclame zijn. Dat t-shirts toffer zijn dan boekies snap ik zelf ook wel..quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:33 schreef Morthill het volgende:
[..]
Misschien moeilijk te geloven voor je, maar wat ik bedoel is dat het voor het bedrijf uitmaakt op welke manier ze reclame maken, flyers worden weggeflikkerd en T-shirts blijven nog maanden gedragen worden. Ik zeg nergens dat het doel anders is, begrijpend lezen
Tuurlijk wel. Het is een briljante puzzlegame. En zeker leuke eindbazen. En als je met zijn vieren bent is het geweldig om rond te rennen. Absoluut geweldig. Maar het blijft een kleine puzzelaar, die ik zeker aan iedereen zou aanraden.quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:46 schreef Sackboy het volgende:
Maar Little Big Planet gaat de hype dus niet waarmaken?
quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Left4Dead is briljant, maar het is zooooooooooooooo overduidelijk een PC game. Ik trek die snelheid echt nietZat met Gabe te spelen en hij zat onderuitgezakt met z'n pens op het buro rustig te klikken alsof hij een online-enquete aan het invullen was. Ik zat helemaal in de stress van al die zombies
Mooiste moment: 'there are some healthpacks on the table, maybe you could use some'
Waarom doe je dan moeilijkquote:Op maandag 25 augustus 2008 10:41 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Mijn punt was dat alle goodies reclame zijn. Dat t-shirts toffer zijn dan boekies snap ik zelf ook wel..
Hij schudde me gelukkig nog wel de hand na afloopquote:Op maandag 25 augustus 2008 10:52 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]haha gewoon falen onder toezicht van Gabe
En ik blijf jaloers Roy
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |