Jij reageert op mij hoorquote:
Ik denk dat we erover moeten stemmen aan wie het ligt! Ik denk aan jullie allebijquote:
2 seconden. Ik had me er wat anders bij voorgesteldquote:Op maandag 25 augustus 2008 12:09 schreef Sackboy het volgende:
En iemand Mirror's Edge nog gespeeld?
Preview binnenkort!quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:09 schreef Sackboy het volgende:
Van dichtbij voor de liefhebberquote:Op maandag 25 augustus 2008 12:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die gast was echt té opgepomptIk dacht vanuit de zaal nog dat het nep was, totdat hij langs me liep
Lijkt net een pop ofzoquote:
Nee een hele foute duitse stem, en hij deed alle quotesquote:Op maandag 25 augustus 2008 13:07 schreef SpankmasterC het volgende:
Maar had ie ook de stem van Jon St. John?
Awesome! Een van de weinige games die me daadwerkelijk beter lijkt in het duits!quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:26 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Nee een hele foute duitse stem, en hij deed alle quotes![]()
![]()
Ja! 20 minuten denk ik ofzo. En ik vond het best tof eigenlijkquote:Op maandag 25 augustus 2008 12:09 schreef Sackboy het volgende:
ps. het lag natuurlijk aan Morthill, dat lijkt me duidelijk..![]()
Hij was echt een baas. Man-crushquote:Op maandag 25 augustus 2008 13:36 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Awesome! Een van de weinige games die me daadwerkelijk beter lijkt in het duits!
quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:31 schreef Cruise.Elroy het volgende:
LBP was best middelmatig imho. Als je het speelt valt die hele hype een beetje weg en zie je hoe duf de game eigenlijk wel niet is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |