Wij serveren ook Sake, ook al is dat Japans.quote:
Dat serveren wij natuurlijk allemaal. Chinees bier ook. En Fristi.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:52 schreef borisz het volgende:
THee is natuurlijk de drank in China
Mijiu is de Chineze rijstwijn
Mwah valt best mee, mits met noodlesquote:Op maandag 14 juli 2008 21:54 schreef borisz het volgende:
Een Chinees biermerk is Tsingtao
Niet te zuipen trouwens
quote:
quote:Op maandag 14 juli 2008 21:54 schreef borisz [b]Op maandag 14 juli 2008 22:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Mwah valt best mee, mits met noodles
Je moet de noodles gewoon eerst in het bier proppen...quote:het volgende:[/b]
Een Chinees biermerk is Tsingtao
Niet te zuipen trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
Dan wordt het een soort cup-a-soupquote:Op maandag 14 juli 2008 23:23 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
[..]
Je moet de noodles gewoon eerst in het bier proppen...
remlof +1quote:
Het Chinese Bier & Tieten is 2 girls 1 cup dan?quote:
Tegen de tijd dat de Olympics beginnen, gooien we er wel een aantal aantrekkelijke aanbiedingen uit.quote:
Zoals?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat de Olympics beginnen, gooien we er wel een aantal aantrekkelijke aanbiedingen uit.
Tis ook nog niet 'echt' begonnenquote:
Ik wil de concurrentie niet wijzer maken dan ze nu al zijn.quote:
Mogen we ook Tsjechisch bier importeren?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:55 schreef WEST het volgende:
aha we gaan weer het Fok Grolsch Holland House
Budweiser zekerquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:01 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Mogen we ook Tsjechisch bier importeren?
Lijkt me wel mooi om eens een keer gebakken hond te eten ofzo. Ik zal het wel zien over een maandjequote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:06 schreef Leatherface het volgende:
Voor mij wat spicy noodles en varkenssaté, please.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:14 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Lijkt me wel mooi om eens een keer gebakken hond te eten ofzo. Ik zal het wel zien over een maandje
Lijkt me wel mooi om eens een keer gebakken hond te eten ofzo. Ik zal het wel zien over een maandjequote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:14 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Lijkt me wel mooi om eens een keer gebakken hond te eten ofzo. Ik zal het wel zien over een maandje
Budweiser Tsjechisch?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:13 schreef WEST het volgende:
[..]
Budweiser zeker![]()
Wat is er toch met dat Tsjechische bier![]()
Niet per sé Chinees, maar toch:quote:
nee... toch nog even een kanttekening in deze:quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:42 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Budweiser Tsjechisch?
Dat Ceske Budjowice in Tsjechië ligt wil niet zeggen dat het bier er ook vandaan komt
Bavaria komt toch ook niet uit Bayern?
Tot zover de bierdiscussie
Budweiser is Tsjechisch en Bud is Amerikaansquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:42 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Budweiser Tsjechisch?
Dat Ceske Budjowice in Tsjechië ligt wil niet zeggen dat het bier er ook vandaan komt
Bavaria komt toch ook niet uit Bayern?
Tot zover de bierdiscussie
http://nl.wikipedia.org/wiki/Budweiser_(Anheuser-Busch)quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:48 schreef WEST het volgende:
[..]
Budweiser is Tsjechisch en Bud is Amerikaans
Vet-us, was het toch?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Die nick heb ik ook nog nooit zo gelezen.
Fatima en Ellenquote:Op donderdag 17 juli 2008 00:53 schreef okee6 het volgende:
Marcel van der Westen ook niet mee, hoeveel atleten hebben we dan nog over, iemand?
Dat is nog niet zeker hoor. Als de operatie slaagt, is de kans dat hij gaat groot.quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:53 schreef okee6 het volgende:
Marcel van der Westen ook niet mee, hoeveel atleten hebben we dan nog over, iemand?
wat veel voor zo'n klein landje!quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:03 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat is nog niet zeker hoor. Als de operatie slaagt, is de kans dat hij gaat groot.
Trouwens, zonder Van der Westen zitten we nog altijd aan 236 atleten.
quote:Beijing: 35°C/23°C (half bewolkt)
SoftBreeze 5km/h
Sambal bij ?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:45 schreef Bos81 het volgende:
Even dit topic omhoog kogelstoten
Doe maar dan, ook niet helemaal mijn favoriet maar goed.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:47 schreef borisz het volgende:
Kroepoek dan ?
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Doe maar dan, ook niet helemaal mijn favoriet maar goed.
Geheel biologisch geruimdquote:Algenplaag in olympisch vaarwater voorbij
De algenplaag in het olympische vaarwater bij Qingdao lijkt voorbij. De Duitse zeilploeg, een van de teams die daar in training zijn, berichtte zondag dat de groene drab verdwenen is. China zette de afgelopen weken zo'n 139.000 arbeiders en soldaten in om de algen op te ruimen. De olympische zeilequipes kregen vorige week zelfs tijdelijk een vaarverbod.
Hoe kom je op een normale manier aan 139.000 soldaten en arbeiders in enkele weken tijd?quote:
Omroepen doen te op z'n Chinees, dus achternaam eerst. Dat maakt het al een stuk makkelijker natuurlijk.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:50 schreef wimderon het volgende:
Je zult maar omroeper zijn bij het gewichtheffen en Prapawadee Jaroenrattanatarakoo moeten aankondigen![]()
Ze is ook nog eens favoriet voor goud
Zo nee, open er zelf éénquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:18 schreef Tim86 het volgende:
Zou dit dan ook moeten dienen als veredeld " Wat is er nu bezig topic" en "Wat is de tussenstand van deze aftandse sport"?
Zo ja, dan is een kick bij deze in order
Zo nee, too late!
Mijn familie komt van oorsprong ook uit Pilzenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:47 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
nee... toch nog even een kanttekening in deze:
Pilzen ligt in Tsjechie, en daar komt dus ook ons pilsener van oorsprong vandaan....
Nepfanquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 06:10 schreef Paaskonijn het volgende:
ik ga denk ik slapen
Het is dan ook een PSV'er hoorquote:
Vreemdgangertquote:
Halve finale en evt finale van Houwkes?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:31 schreef borisz het volgende:
Judo om 1200
Wat ga je kopen?quote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Halve finale en evt finale van Houwkes?
Een judopak natuurlijkquote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 07:28 schreef Bruce117 het volgende:
Goedemorgen
Echt?quote:
quote:
Ik heb Rumille al een tijd niet meer gezienquote:
Yep !quote:
Ik laat het keldertje van kleinzusje wel even doorzoeken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:49 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik heb Rumille al een tijd niet meer gezien
Lief Alfjequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:49 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik heb Rumille al een tijd niet meer gezien
Ik wist niet dat dat een probleem zou worden, mijn excuses.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Lief Alfje
PIKA rum is 16 !
FGS !
Ik hou van klein en onervaren, maar wel boven de 21![]()
Welke tijdzone is dat?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:27 schreef Denewar het volgende:
12:53 Relative of U.S. Olympic volleyball coach killed in Beijing (AP
Dat is nog al watquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:35 schreef Denewar het volgende:
via haaretz, hoorde hte net op de radio. een chinees heeft 2 amerikanen en een gids neergestoken, 1 overleden
Lachuhh!!!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:38 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dat is nog al wat
Jammer dat iemand denkt dat hij 't moet verpesten
Het ligt dus gewoon aan de TT die die Cat heeft verzonnenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vier jaar geleden wel, toen hadden we nog een Fok! Heineken House
Ja, kloptquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:03 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Het ligt dus gewoon aan de TT die die Cat heeft verzonnen
Hee! Wat voor sausje is die witte prut naast mijn sprinkhanen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:36 schreef remlof het volgende:
Oeh
[ afbeelding ]
Zie ook: Olympisch naakt in Playboy
Is special plotein sauce, vely nice!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:09 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Hee! Wat voor sausje is die witte prut naast mijn sprinkhanen?
Dat moeten ze in Nederland ook doenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:36 schreef remlof het volgende:
Oeh
[ afbeelding ]
Zie ook: Olympisch naakt in Playboy
Bwah ik heb in de Filipijnen balut gegeten (ei met eendenembryo) en dat smaakte ook echt niet zo verkeerd.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:38 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Gister was er op NL2 een documentaire over wat ze allemaal wel niet eten. Zag er smerig uit. Slangen die nog bewegen als je het moet eten en zo.
Hoe het smaakt weet ik niet, maar het zag er gewoon niet lekker uit.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:48 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Bwah ik heb in de Filipijnen balut gegeten (ei met eendenembryo) en dat smaakte ook echt niet zo verkeerd.
Het is maar wat je gewend bent natuurlijk. Je moet een chinees eens haring met uitjes aanbieden...
Vandaag gaat al beter, winst voor de hockeydames en nu ook voor de beachvolleyballersquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:40 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Mager dagje vandaag voor NL
Maar weer geen medaille.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 07:09 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Vandaag gaat al beter, winst voor de hockeydames en nu ook voor de beachvolleyballers
half om half, jajaquote:Op zondag 17 augustus 2008 00:37 schreef BVO het volgende:
Halfom half. Ebn wat moet ik nu, mn wekker staat over 3.5 uur en ik ga niet uit.
Mqarleen, wat doe je met me, muts!!1!
ik zet nog ff een dvdtje opquote:Op zondag 17 augustus 2008 00:54 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Ja ik ga nu wakker blijven tot einde middag.
ik heb nu de dvd van anky opstaanquote:Op zondag 17 augustus 2008 01:00 schreef kraakschandaal het volgende:
Vandaag springen, en verder vind ik 't mooi om aansprekende sport te zien. Marathon is er ook zo 1.
Die heeft een slechte stap.quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:13 schreef sbientje het volgende:
knetter wat een paard was die bonfire toch
quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:16 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Die heeft een slechte stap.
Hier had ik me op verheugd!!!1!!11!quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:27 schreef BVO het volgende:
Ik heb nu OOK chapamgne en wijn opp, HOOOOOOOOOOR!
Dat met sbientje vaduz en gouden Anky erbij maakt het toch tofg.
In de paardenkrant heb ik paar keer gestaan.quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:19 schreef sbientje het volgende:
en idd, wel leuk dat ik iig niet de enige ben die van paardensport houdt
ja de penny en de penny plusquote:Op zondag 17 augustus 2008 01:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ken alleen Penny, alleen is die niet voor volwassenen.
Er is een Bokt forum da's aardig groot.quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ken alleen Penny, alleen is die niet voor volwassenen.
Dat ken ik wel ja, van een goede vriendin.quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:29 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Er is een Bokt forum da's aardig groot.
daar kom ik dus nooit, ik vind dat forum net als de paardenwereld... achterbaksquote:Op zondag 17 augustus 2008 01:29 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Er is een Bokt forum da's aardig groot.
Horses.nl , kwpn.nl, nrps.nl , het is nogal verdeeld ook in het buitenland zijn er veel stamboeksites en fokstallen die pagina hebben.quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat is er nog meer op dat gebied, weet je dat?
Vriendin van me schrijft voor Cap, en volgens mij ook voor Hoefslag. Ikzelf ben niet (meer) zo ingevoerd in de paardenwereld, ben al een tijdje gestopt met rijdenquote:Op zondag 17 augustus 2008 01:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Cap en Bit, dat zijn wel prachtige namen voor Paardenbladen.
Ik lees daar de dingen die me intresseren, heb een account met 25 posts ofzo.quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:31 schreef sbientje het volgende:
[..]
daar kom ik dus nooit, ik vind dat forum net als de paardenwereld... achterbaks![]()
(en ja, dit baseer ik op een paar keer dat ik er wel geweest ben :lol: )
paardenfokken.nl ofzo, heb ik vandaag geleerdquote:Op zondag 17 augustus 2008 01:32 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Horses.nl , kwpn.nl, nrps.nl , het is nogal verdeeld ook in het buitenland zijn er veel stamboeksites en fokstallen die pagina hebben.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:35 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Ik lees daar de dingen die me intresseren, heb een account met 25 posts ofzo.![]()
Paardenwereld, tsja die is net zo achterbaks dan de rest van de wereld waar het om poen draait helaas.
Jarenlang actief geweest bij de pony's.quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:33 schreef -Vaduz- het volgende:
edit: en dank voor de aanvulling Kraakschandaal.Ben je een fanatiek volger?
Ik ging naar keuringen als nobody maar had goede D en E pony's, wedstrijden in Zelhem gewonnen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:36 schreef sbientje het volgende:
[..]
das waar. Maar ik vind het bij de paarden toch echt opvallend erg. Zoveel haters (zou mijn zusje zeggen). Jaloezie, smerige trucjes.. niets voor mij
haha nou dan is dat jouw geluk denk ik. bij ons was het op de manege altijd al haat en nijdquote:Op zondag 17 augustus 2008 01:41 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Ik ging naar keuringen als nobody maar had goede D en E pony's, wedstrijden in Zelhem gewonnen.
Natuurlijk zijn er mensen die net wat verder gaan dan geoorloofd, ik persoonlijk heb de paardenwereld als zeer sportief onderling mogen meemaken.
Tsja, we gingen met 2 Pony's op eigen houtje naar wedstrijden, alleen maar lid van een club voor het startbewijs.quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:43 schreef sbientje het volgende:
[..]
haha nou dan is dat jouw geluk denk ik. bij ons was het op de manege altijd al haat en nijd
ja das beter dan iddquote:Op zondag 17 augustus 2008 01:47 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Tsja, we gingen met 2 Pony's op eigen houtje naar wedstrijden, alleen maar lid van een club voor het startbewijs.
Geen idee?quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:47 schreef sbientje het volgende:
[..]
ja das beter dan idd![]()
is de marathon al los?
Daar wil ik nog wel wat over zeggen.quote:
ik ken m niet, maar ik kijk zelden atletiekquote:Op zondag 17 augustus 2008 03:33 schreef Atreidez het volgende:
Onbekende commentator op ned1 of heeft ie een droge keel
Heeft ook commentaar gedaan bij zeker de laatste 5/10 marathons in Rotterdam en Amsterdam.quote:Op zondag 17 augustus 2008 03:33 schreef Atreidez het volgende:
Leon de Haanquote:Op zondag 17 augustus 2008 03:33 schreef Atreidez het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |