ik heb nu de dvd van anky opstaanquote:Op zondag 17 augustus 2008 01:00 schreef kraakschandaal het volgende:
Vandaag springen, en verder vind ik 't mooi om aansprekende sport te zien. Marathon is er ook zo 1.
Die heeft een slechte stap.quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:13 schreef sbientje het volgende:
knetter wat een paard was die bonfire toch
quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:16 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Die heeft een slechte stap.
Hier had ik me op verheugd!!!1!!11!quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:27 schreef BVO het volgende:
Ik heb nu OOK chapamgne en wijn opp, HOOOOOOOOOOR!
Dat met sbientje vaduz en gouden Anky erbij maakt het toch tofg.
In de paardenkrant heb ik paar keer gestaan.quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:19 schreef sbientje het volgende:
en idd, wel leuk dat ik iig niet de enige ben die van paardensport houdt
ja de penny en de penny plusquote:Op zondag 17 augustus 2008 01:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ken alleen Penny, alleen is die niet voor volwassenen.
Er is een Bokt forum da's aardig groot.quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ken alleen Penny, alleen is die niet voor volwassenen.
Dat ken ik wel ja, van een goede vriendin.quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:29 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Er is een Bokt forum da's aardig groot.
daar kom ik dus nooit, ik vind dat forum net als de paardenwereld... achterbaksquote:Op zondag 17 augustus 2008 01:29 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Er is een Bokt forum da's aardig groot.
Horses.nl , kwpn.nl, nrps.nl , het is nogal verdeeld ook in het buitenland zijn er veel stamboeksites en fokstallen die pagina hebben.quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat is er nog meer op dat gebied, weet je dat?
Vriendin van me schrijft voor Cap, en volgens mij ook voor Hoefslag. Ikzelf ben niet (meer) zo ingevoerd in de paardenwereld, ben al een tijdje gestopt met rijdenquote:Op zondag 17 augustus 2008 01:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Cap en Bit, dat zijn wel prachtige namen voor Paardenbladen.
Ik lees daar de dingen die me intresseren, heb een account met 25 posts ofzo.quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:31 schreef sbientje het volgende:
[..]
daar kom ik dus nooit, ik vind dat forum net als de paardenwereld... achterbaks![]()
(en ja, dit baseer ik op een paar keer dat ik er wel geweest ben :lol: )
paardenfokken.nl ofzo, heb ik vandaag geleerdquote:Op zondag 17 augustus 2008 01:32 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Horses.nl , kwpn.nl, nrps.nl , het is nogal verdeeld ook in het buitenland zijn er veel stamboeksites en fokstallen die pagina hebben.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:35 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Ik lees daar de dingen die me intresseren, heb een account met 25 posts ofzo.![]()
Paardenwereld, tsja die is net zo achterbaks dan de rest van de wereld waar het om poen draait helaas.
Jarenlang actief geweest bij de pony's.quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:33 schreef -Vaduz- het volgende:
edit: en dank voor de aanvulling Kraakschandaal.Ben je een fanatiek volger?
Ik ging naar keuringen als nobody maar had goede D en E pony's, wedstrijden in Zelhem gewonnen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:36 schreef sbientje het volgende:
[..]
das waar. Maar ik vind het bij de paarden toch echt opvallend erg. Zoveel haters (zou mijn zusje zeggen). Jaloezie, smerige trucjes.. niets voor mij
haha nou dan is dat jouw geluk denk ik. bij ons was het op de manege altijd al haat en nijdquote:Op zondag 17 augustus 2008 01:41 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Ik ging naar keuringen als nobody maar had goede D en E pony's, wedstrijden in Zelhem gewonnen.
Natuurlijk zijn er mensen die net wat verder gaan dan geoorloofd, ik persoonlijk heb de paardenwereld als zeer sportief onderling mogen meemaken.
Tsja, we gingen met 2 Pony's op eigen houtje naar wedstrijden, alleen maar lid van een club voor het startbewijs.quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:43 schreef sbientje het volgende:
[..]
haha nou dan is dat jouw geluk denk ik. bij ons was het op de manege altijd al haat en nijd
ja das beter dan iddquote:Op zondag 17 augustus 2008 01:47 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Tsja, we gingen met 2 Pony's op eigen houtje naar wedstrijden, alleen maar lid van een club voor het startbewijs.
Geen idee?quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:47 schreef sbientje het volgende:
[..]
ja das beter dan idd![]()
is de marathon al los?
Daar wil ik nog wel wat over zeggen.quote:
ik ken m niet, maar ik kijk zelden atletiekquote:Op zondag 17 augustus 2008 03:33 schreef Atreidez het volgende:
Onbekende commentator op ned1 of heeft ie een droge keel
Heeft ook commentaar gedaan bij zeker de laatste 5/10 marathons in Rotterdam en Amsterdam.quote:Op zondag 17 augustus 2008 03:33 schreef Atreidez het volgende:
Leon de Haanquote:Op zondag 17 augustus 2008 03:33 schreef Atreidez het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |