Ik ging naar keuringen als nobody maar had goede D en E pony's, wedstrijden in Zelhem gewonnen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:36 schreef sbientje het volgende:
[..]
das waar. Maar ik vind het bij de paarden toch echt opvallend erg. Zoveel haters (zou mijn zusje zeggen). Jaloezie, smerige trucjes.. niets voor mij
haha nou dan is dat jouw geluk denk ik. bij ons was het op de manege altijd al haat en nijdquote:Op zondag 17 augustus 2008 01:41 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Ik ging naar keuringen als nobody maar had goede D en E pony's, wedstrijden in Zelhem gewonnen.
Natuurlijk zijn er mensen die net wat verder gaan dan geoorloofd, ik persoonlijk heb de paardenwereld als zeer sportief onderling mogen meemaken.
Tsja, we gingen met 2 Pony's op eigen houtje naar wedstrijden, alleen maar lid van een club voor het startbewijs.quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:43 schreef sbientje het volgende:
[..]
haha nou dan is dat jouw geluk denk ik. bij ons was het op de manege altijd al haat en nijd
ja das beter dan iddquote:Op zondag 17 augustus 2008 01:47 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Tsja, we gingen met 2 Pony's op eigen houtje naar wedstrijden, alleen maar lid van een club voor het startbewijs.
Geen idee?quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:47 schreef sbientje het volgende:
[..]
ja das beter dan idd![]()
is de marathon al los?
Daar wil ik nog wel wat over zeggen.quote:
ik ken m niet, maar ik kijk zelden atletiekquote:Op zondag 17 augustus 2008 03:33 schreef Atreidez het volgende:
Onbekende commentator op ned1 of heeft ie een droge keel
Heeft ook commentaar gedaan bij zeker de laatste 5/10 marathons in Rotterdam en Amsterdam.quote:Op zondag 17 augustus 2008 03:33 schreef Atreidez het volgende:
Leon de Haanquote:Op zondag 17 augustus 2008 03:33 schreef Atreidez het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |