Het ligt dus gewoon aan de TT die die Cat heeft verzonnenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vier jaar geleden wel, toen hadden we nog een Fok! Heineken House
Ja, kloptquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:03 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Het ligt dus gewoon aan de TT die die Cat heeft verzonnen
Hee! Wat voor sausje is die witte prut naast mijn sprinkhanen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:36 schreef remlof het volgende:
Oeh
[ afbeelding ]
Zie ook: Olympisch naakt in Playboy
Is special plotein sauce, vely nice!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:09 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Hee! Wat voor sausje is die witte prut naast mijn sprinkhanen?
Dat moeten ze in Nederland ook doenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:36 schreef remlof het volgende:
Oeh
[ afbeelding ]
Zie ook: Olympisch naakt in Playboy
Bwah ik heb in de Filipijnen balut gegeten (ei met eendenembryo) en dat smaakte ook echt niet zo verkeerd.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:38 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Gister was er op NL2 een documentaire over wat ze allemaal wel niet eten. Zag er smerig uit. Slangen die nog bewegen als je het moet eten en zo.
Hoe het smaakt weet ik niet, maar het zag er gewoon niet lekker uit.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:48 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Bwah ik heb in de Filipijnen balut gegeten (ei met eendenembryo) en dat smaakte ook echt niet zo verkeerd.
Het is maar wat je gewend bent natuurlijk. Je moet een chinees eens haring met uitjes aanbieden...
Vandaag gaat al beter, winst voor de hockeydames en nu ook voor de beachvolleyballersquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:40 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Mager dagje vandaag voor NL
Maar weer geen medaille.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 07:09 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Vandaag gaat al beter, winst voor de hockeydames en nu ook voor de beachvolleyballers
half om half, jajaquote:Op zondag 17 augustus 2008 00:37 schreef BVO het volgende:
Halfom half. Ebn wat moet ik nu, mn wekker staat over 3.5 uur en ik ga niet uit.
Mqarleen, wat doe je met me, muts!!1!
ik zet nog ff een dvdtje opquote:Op zondag 17 augustus 2008 00:54 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Ja ik ga nu wakker blijven tot einde middag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |