Wij serveren ook Sake, ook al is dat Japans.quote:
Dat serveren wij natuurlijk allemaal. Chinees bier ook. En Fristi.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:52 schreef borisz het volgende:
THee is natuurlijk de drank in China
Mijiu is de Chineze rijstwijn
Mwah valt best mee, mits met noodlesquote:Op maandag 14 juli 2008 21:54 schreef borisz het volgende:
Een Chinees biermerk is Tsingtao
Niet te zuipen trouwens
quote:
quote:Op maandag 14 juli 2008 21:54 schreef borisz [b]Op maandag 14 juli 2008 22:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Mwah valt best mee, mits met noodles
Je moet de noodles gewoon eerst in het bier proppen...quote:het volgende:[/b]
Een Chinees biermerk is Tsingtao
Niet te zuipen trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
Dan wordt het een soort cup-a-soupquote:Op maandag 14 juli 2008 23:23 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
[..]
Je moet de noodles gewoon eerst in het bier proppen...
remlof +1quote:
Het Chinese Bier & Tieten is 2 girls 1 cup dan?quote:
Tegen de tijd dat de Olympics beginnen, gooien we er wel een aantal aantrekkelijke aanbiedingen uit.quote:
Zoals?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat de Olympics beginnen, gooien we er wel een aantal aantrekkelijke aanbiedingen uit.
Tis ook nog niet 'echt' begonnenquote:
Ik wil de concurrentie niet wijzer maken dan ze nu al zijn.quote:
Mogen we ook Tsjechisch bier importeren?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:55 schreef WEST het volgende:
aha we gaan weer het Fok Grolsch Holland House
Budweiser zekerquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:01 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Mogen we ook Tsjechisch bier importeren?
Lijkt me wel mooi om eens een keer gebakken hond te eten ofzo. Ik zal het wel zien over een maandjequote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:06 schreef Leatherface het volgende:
Voor mij wat spicy noodles en varkenssaté, please.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:14 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Lijkt me wel mooi om eens een keer gebakken hond te eten ofzo. Ik zal het wel zien over een maandje
Lijkt me wel mooi om eens een keer gebakken hond te eten ofzo. Ik zal het wel zien over een maandjequote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:14 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Lijkt me wel mooi om eens een keer gebakken hond te eten ofzo. Ik zal het wel zien over een maandje
Budweiser Tsjechisch?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:13 schreef WEST het volgende:
[..]
Budweiser zeker![]()
Wat is er toch met dat Tsjechische bier![]()
Niet per sé Chinees, maar toch:quote:
nee... toch nog even een kanttekening in deze:quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:42 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Budweiser Tsjechisch?
Dat Ceske Budjowice in Tsjechië ligt wil niet zeggen dat het bier er ook vandaan komt
Bavaria komt toch ook niet uit Bayern?
Tot zover de bierdiscussie
Budweiser is Tsjechisch en Bud is Amerikaansquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:42 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Budweiser Tsjechisch?
Dat Ceske Budjowice in Tsjechië ligt wil niet zeggen dat het bier er ook vandaan komt
Bavaria komt toch ook niet uit Bayern?
Tot zover de bierdiscussie
http://nl.wikipedia.org/wiki/Budweiser_(Anheuser-Busch)quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:48 schreef WEST het volgende:
[..]
Budweiser is Tsjechisch en Bud is Amerikaans
Vet-us, was het toch?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Die nick heb ik ook nog nooit zo gelezen.
Fatima en Ellenquote:Op donderdag 17 juli 2008 00:53 schreef okee6 het volgende:
Marcel van der Westen ook niet mee, hoeveel atleten hebben we dan nog over, iemand?
Dat is nog niet zeker hoor. Als de operatie slaagt, is de kans dat hij gaat groot.quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:53 schreef okee6 het volgende:
Marcel van der Westen ook niet mee, hoeveel atleten hebben we dan nog over, iemand?
wat veel voor zo'n klein landje!quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:03 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat is nog niet zeker hoor. Als de operatie slaagt, is de kans dat hij gaat groot.
Trouwens, zonder Van der Westen zitten we nog altijd aan 236 atleten.
quote:Beijing: 35°C/23°C (half bewolkt)
SoftBreeze 5km/h
Sambal bij ?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:45 schreef Bos81 het volgende:
Even dit topic omhoog kogelstoten
Doe maar dan, ook niet helemaal mijn favoriet maar goed.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:47 schreef borisz het volgende:
Kroepoek dan ?
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Doe maar dan, ook niet helemaal mijn favoriet maar goed.
Geheel biologisch geruimdquote:Algenplaag in olympisch vaarwater voorbij
De algenplaag in het olympische vaarwater bij Qingdao lijkt voorbij. De Duitse zeilploeg, een van de teams die daar in training zijn, berichtte zondag dat de groene drab verdwenen is. China zette de afgelopen weken zo'n 139.000 arbeiders en soldaten in om de algen op te ruimen. De olympische zeilequipes kregen vorige week zelfs tijdelijk een vaarverbod.
Hoe kom je op een normale manier aan 139.000 soldaten en arbeiders in enkele weken tijd?quote:
Omroepen doen te op z'n Chinees, dus achternaam eerst. Dat maakt het al een stuk makkelijker natuurlijk.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:50 schreef wimderon het volgende:
Je zult maar omroeper zijn bij het gewichtheffen en Prapawadee Jaroenrattanatarakoo moeten aankondigen![]()
Ze is ook nog eens favoriet voor goud
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |