abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60676448
Er is een slowchat topic, er zijn topics waarin de grote sporten besproken maar er is eigenlijk geen topic waar we het kunnen hebben over wat er in godsnaam bezig is als je met je brakke ballen thuiskomt midden in de nacht (of vanwege andere redenen nog wakker bent).

Bespreek het hier, vraag wat er letterlijk en figuurlijk speelt en enjoy! Zie dit maar als een veredeld " Wat is er nu bezig topic" en "Wat is de tussenstand van deze aftandse sport"?

Moet er nog even aan toevoegen dat de iets meer assertieve user hier terechtkan:
Handige tijdschema's, wanneer welke sport?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_60676463
Mooi

De Belgen hebben in het beachvolleybal de eerste set verloren van de Noorse dames met 24-22.
pi_60676473
w00t er is nu wat bezig?
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_60676477
Jammer, gun het die Belgen altijd wel. Ben nu toch maar voor de Noren omdat ik Schuil en Nummerdor nog wil zien en ook nog wil slapen daarna
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_60676482
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 03:32 schreef Paaskonijn het volgende:
w00t er is nu wat bezig?
Op de Belg zenden ze beachvolley uit en op http://os2008.nos.nl/live/index/kanaal/4 kan je ook altijd terecht
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 03:34:19 #6
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_60676485
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 03:32 schreef Paaskonijn het volgende:
w00t er is nu wat bezig?
Op Sporza (eerste net van de VRT deze keer) is het beach volley bezig
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_60676502
Nummerdor/Schuil torenhoog favoriet bij de bookies: 1.15 vs 4.75 (tegen Laciga/Schnider (ZWI))
Ook favoriet voor de poule en 4e favoriet voor de eindzege.

Van Boersma/Ronnes (mannen) en Kadijk/Mooren wordt niks verwacht..niet eens dat ze de poule overleven
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_60676541
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 03:35 schreef Tim86 het volgende:
Nummerdor/Schuil torenhoog favoriet bij de bookies: 1.15 vs 4.75 (tegen Laciga/Schnider (ZWI))
Ook favoriet voor de poule en 4e favoriet voor de eindzege.

Van Boersma/Ronnes (mannen) en Kadijk/Mooren wordt niks verwacht..niet eens dat ze de poule overleven
Boersma en Ronnes hebben dan ook een klote loting. In een andere poule hadden ze hele grote kans gehad om de poule te overleven, nu toch iets minder.
pi_60676567
oh jij weet er nog iets vanaf ook, tof
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_60676604
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 03:43 schreef Tim86 het volgende:

Gibb en Rosenthal zijn gewoon twee zeer sterke Amerikanen en ook de Duitsers Klemperer en Koreng zijn goed. Die Japanners zijn normaal gesproken goed te doen en dan moet er een zege behaald worden op Klemperer/Koreng en als Boersma en Ronnes in goede doen zijn, moet dat best kunnen. Maar toch absoluut niet vanzelfsprekend.
pi_60676622
Mouha en Van Breedam verliezen in twee sets van de Noorse dames: 24-22, 21-18. Jammer.

Na hup, nu Nummerdor en Schuil.
pi_60676631
Ik ga er klaar voor zitten. Hoe schat jij de kansen van onze volleydames in? Ook kansloos?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_60676644
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 03:43 schreef Tim86 het volgende:
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_60676645
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 03:51 schreef Tim86 het volgende:
Ik ga er klaar voor zitten. Hoe schat jij de kansen van onze volleydames in? Ook kansloos?
Mooren en Kadijk zijn zo wisselvallig als wat, dus als ze goed in vorm zijn, is alles mogelijk,
pi_60676695
Ze beginnen eraan
pi_60676739
Hoppa, 8-3. Schuil met al 3 blocks.
pi_60676748
Gaat lekker
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_60676753
Australie is met het vrouwenbasketbal ook al goed bezig. Met 3.30 min te spelen in 2e kwart staan ze al met 38-22 voor
pi_60676759
wel mooi dat die Atlantagangers nu nog steeds toppers zijn, in een iets andere tak vd sport
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_60676760
Er zitten toch nog wat Nederlanders daar bij het beachvolleybal.
pi_60676763
haha die Zwitser ving de bal gewoon op
Zo leer je volleyen bij je eerste les
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_60676766
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 04:12 schreef Ricard0j het volgende:
Australie is met het vrouwenbasketbal ook al goed bezig. Met 3.30 min te spelen in 2e kwart staan ze al met 38-22 voor
Australië is na de VS dan ook de tweede favoriet.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 04:19:28 #23
211106 Ciolekfan
Olympische fan
pi_60676776
Gewichtheffen onder 48 kilogram bij de dames, heerlijk..
pi_60676780
wel tof..steeds 3 seconden muziek tussen de punten door
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_60676783
Angola staat in het vrouwenhandbal met 14-13 voor tegen Frankrijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')